FórumDiskuze stížností5 000 EUR bude zpožděno

5 000 EUR bude zpožděno

před 6 měsíci od semyberry
|
993 zobrazení 1 odpověď |
|
Přidat příspěvek
před 6 měsíci

Od pátku jsem byl zdržen, protože jsem jednou vyhrál €5,000. Kasino: Jetcity. Zpočátku nebyly vyžadovány žádné dokumenty, najednou byly. Všechno jsem poslal. Znám to z KAŽDÉHO kasina: jakmile nahrajete dokumenty, jsou okamžitě zkontrolovány a v nejlepším případě ověřeny. Doktorku jsem měla schválenou za 2 dny. Čekám na jeden od předevčírem. Od pátku, když jsem se zeptal, jak dlouho to celé trvalo, řekli "výplatu zpracujeme do 24 hodin" hmm... včera mi VIP manažer slíbil, že výplatu dostanu dnes "Pracujeme na tom" to je to, co' říkám už 4 dny. Vím, že dnes už nic nebude. Můj poslední dokument není vždy ověřen. Upřímně se umím vyděsit. Místo toho, aby získali zákazníky, něco takového odečítají. Zde mi již nikdy nebude účtován vklad 1 €. Taky nic nezruším, protože jejich měsíční limit na výběr je 5000 €. Pokud vyhraju víc, tak si na své peníze budu muset asi 2 roky počkat :'D. Ať dál sní o tom, že všechno zruším. To je smutné, na jehož stránce je napsáno "všechny výplaty jsou zpracovány do 1 hodiny", dokumenty kontrolují úplně stejně! Před týdny jsem vyhrál 900 € a okamžitě to bylo na mém účtu. Co je teď? Nejde ani tak o čekání, ale o DRŽENÍ. Páni

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
semyberry
před 6 měsíci

Ahoj. Dovolte mi začít gratulací k pěkné výhře v kasinu JeetCity , která byla ve skutečnosti o něco vyšší než vaše poslední, jak jste řekl. Říkám to jen proto, že někdy kasina potřebují provést dodatečné kontroly, pokud jde o vyšší částku. Podle mého názoru by to mohl být i tento případ, pravděpodobně.🤷‍♀️ A neříkám, že je to jisté, samozřejmě. Ještě něco mě napadlo, a to, že víkend přišel hned po vaší žádosti o výběr a myslím, že málokterá kasina výběry během těch dvou dnů zpracuje. Doufejme tedy, že vaše dokumenty byly zkontrolovány jako včera a váš účet bude brzy plně ověřen, takže váš výběr mohl být zpracován. 🤞

Viděl jsem vaši stížnost zde, s naším týmem, kde vám řekli o 14denní lhůtě. Je to obvyklý postup, pokud jde o všechny stížnosti týkající se odstoupení od smlouvy a dobu, po kterou musí náš reklamační tým čekat, než může zasáhnout.

Pokud máte nějaké aktualizace z kasina týkající se tohoto případu, dejte nám prosím vědět, abychom v případě potřeby byli připraveni zasáhnout.

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky