Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.
Omlouvám se, ale nerozumím problému. 🤷♀️ Pokud máte nějaké problémy v nějakém kasinu, měli byste nejprve kontaktovat podporu. Zkoušel jsi to?
Sorry, but I do not understand the issue. 🤷♀️ If you have some problems at some casino, you should contact the support first. Have you tried that?
Ahoj, podařilo se ti obnovit přístup do kasina? Pokud jste dvoufaktorový autentizátor nenastavili, vždy existuje jiný způsob, jak se přihlásit. Zákaznická podpora by vás měla umět navigovat.
Hi, have you managed to restore access to the casino? If you didn't setup the 2factor authenticator, there's always another way to log in. The customer support should be able to navigate you.
Dobrý den, kontaktovali jste kasino ohledně tohoto problému? Bylo by dobré jim dát vědět a zkusit se zeptat, co byste v takovém případě měli dělat. Už jste to zkusili?
V čem je problém, nechtěli jste mít 2FA nebo jste prostě nedostali odkaz/kód, když jste ho museli zadat a nic se nestalo?
Hello, have you contacted the casino about this problem? It would be good to let them know and try to ask what you should do in such a case. Have you tried it yet ?
What is the problem, did you not want to have 2FA or did you just not get the link/code when you had to enter it and nothing happened?
Ahoj. Věřím, že jsem vám odpověděl na našich sociálních sítích. Tady vidím jeden hlavní problém:
2FA je opatření na ochranu účtu, což znamená, že se skutečně musíte spojit s podporou kasina, abyste to vyřešili. Očekával bych, že tento nástroj resetují za vás, abyste jej mohli nastavit později.
Zkuste toto:
Hello. I believe I responded to you on our socials. I see one main issue here:
2FA is an account protection measure, which means that you actually need to get in touch with casino support to resolve that. I would expect them to reset this tool for you so you can set it later again.
Try out this:
support@bc.game
Moje gmailové ID hry bc je
Chci resetovat 2fa již i zprávu na bcgame gmailovou adresu všechny podrobnosti podmínek
Hra Bc mi řekla 10-15 dní na kontrolu, ale dnes uplynulo 19 dní, ale žádná odpověď na gmailu, pak kontaktuji podporu bc Stále říkají 10-15 dní čekání, co to je 😭😭😭😭🙏🙏🙏velmi velmi špatná služba podpory
My bc game gmail id is arshadarshada95647@gmail.com
Iwant to reset 2fa already i message at bcgame gmail address all detials of conditions
Bc game Told me10-15 days for review but today 19th days passed but not any respond in gmail then i contact support bc They still say 10-15 days waiting what is this 😭😭😭😭🙏🙏🙏very very poor support service
Jasně vidím, že nejste jediný, kdo má v tomto kasinu stejný problém, už jsem dnes odepsal hráči, který má stejný problém.
Doporučil bych však podat stížnost, pokud pro vás kasino nedělá dost.
Stačí kliknout na tento odkaz . ⬅️
A řekli ti něco konkrétnějšího nebo jen to, že to bude nějakou dobu trvat a ty pořád nic nevíš?
I can clearly see that you are not the only one who has the same problem in this casino, I already wrote back to a player today who has the same issue.
However, I would recommend filing a complaint if the casino is not doing enough for you.
And did they tell you anything more specific or just that it will take some time and you still don't know anything?
Nakonec ti to resetovali? nebo víte, jestli nakonec ano pro uživatele, se kterými jste jednali
Mám stejný problém, více než 15 pracovních dnů, žádná odpověď...
Nějaké nápady, jak to mohu urychlit?
Did they eventually reset it for you? or do you know if they do eventually for the users you've dealt with
I have the same issue, more than 15 working days, no response at all...
Any ideas how I can speed this up?
Promiň, ale nepochopil jsem, komu jsi tady odpověděl. V tomto případě je lepší použít tlačítko "odpovědět".
Chtěli byste nám prosím popsat svůj problém?
Sorry, but I couldn't understand who you replied to here. It is better to use the "reply" button in this case, actually.
Would you like to describe your issue to us, please?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.