Jsem si plně vědom toho, jak dlouho trvá, než budou stížnosti plně vyřešeny těmito záměrně pomalými a typické taktiky zpoždění používané legálními a nelegálními kasiny.
Mým problémem je však skutečnost, že jsem zde podal stížnost a dychtivě čekal, až někdo rychle naskenuje svou velmi (nekomplikovanou) stížnost, což by mimochodem trvalo déle než 2 minuty, než stížnost vyprší z „podané". do 'případu otevřeno' a rychlá poznámka s dotazem, jaké další informace Casino Guru možná potřebuje. Seděl jsem tady a čekal jsem na dokumenty, aby se věci pohnuly.
Pokud má Casino Guru dostatečný počet zaměstnanců, aby okamžitě reagoval na vlákna fóra (což by ve většině případů nemělo být prioritou), měli by být schopni rychle otevřít nové kasinové stížnosti, zejména nekomplikované. Jsem si vědom toho, že zde zaměstnanci pracují během večerů, včetně neděle, a celé pondělí, aniž by přišlo trochu pohybu, ale zaměstnanci rychle odpověděli na dotazy na fóru.
Není divu, že britská vláda v těchto dnech striktně klesá na kasina, protože hráči jsou dobře a skutečně nemocní z toho, jak se s námi zachází. Jsme považováni za hrnky a tyto neustálé taktiky zpoždění používané kasiny jsou opravdu ohromující.
Počkejte dny, než se Casino Guru podívá na stížnost
Počkejte až 9 týdnů, než Gam-Stop odpoví na jednoduché e-maily
Vyčkejte až 8 týdnů, než právní kasina odpoví na nejzákladnější a nejjednodušší stížnosti
Tisíce riskantních kasin se otevírají denně s problémovými hráči, kteří utrácí všechno, co mají, přesto úřady a banky zavírají oči bez vymáhání.
Dokonce i britská komise pro hazardní hry trvá až 3 měsíce, než odpoví na jednoduchý e-mail.
Jo a mimochodem, to se děje už roky dobře před touto plandemií.
I'm fully aware of how long it takes for complaints to be fully resolved by these purposefully slow and the typical delay tactics used by legal and illegal casinos.
However my issue is the fact I submitted a complaint on here eager and waiting for somebody to quickly scan over my very (non-complicated) complaint, which by the way would take no longer than 2 minutes for the complaint to go from 'submitted' to 'case opened' and a quick note asking for what other information is possibly required by Casino Guru. I was sat here waiting with any documents to get things moving.
If Casino Guru have enough staff to immediately respond to forum threads (which in most cases should not be a priority) then they should be able to quickly open up new casino complaints especially non-complicated ones. I am aware staff work on here during the evenings including Sunday, plus the whole of Monday without a single bit of movement yet staff quickly responded to forum questions.
No wonder the UK Government are coming down strict on casinos these days, because players are well and truly sick of the way we are being treated. We are taken for mugs and these constant delay tactics used by casinos are truly astounding.
Wait days for Casino Guru to look at a complaint
Wait up to 9 weeks for Gam-Stop to respond to simple emails
Wait up to 8 weeks for legal casinos to respond to even the most basic and simple complaints
Thousands of dodgy casinos opening up daily with problem gamblers spending everything they have, yet the authorities and banks turn a blind eye with no enforcement action.
Even the UK Gambling Commission take up to 3 months to answer a simple email.
Oh and by the way this has been going on for years well before this plandemic.
Automaticky přeloženo: