FórumDiskuze stížností24 hodin v mé stížnosti na kasino

24 hodin v mé stížnosti na kasino

před 4 roky od London909
|
9304 zobrazení 24 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 4 roky

Ahoj,



Podal jsem svou stížnost na Rizk Casino, nyní je to 24 hodin a Casino Guru se stále nestalo. Kasínům už stačí vyřizovat stížnosti a tato zbytečná přidaná doba nepomůže.


Co se děje?

Upraveno autorem před 4 roky
Automaticky přeloženo:
London909
před 4 roky

Ahoj, našel jsem stížnost v našem systému. Musí být schválen. Protože dostáváme přibližně 600 stížností za měsíc a vaše stížnost byla podána v neděli večer (náš místní čas), je možné, že je stále ve frontě. Každopádně jsem kontaktoval příslušné oddělení a měli by to zpracovat co nejdříve.

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Ahoj.

Zejména v pondělí někdy nedokážeme vyřídit všechny stížnosti. Jsem si jist, že vaše stížnost bude vyřízena další den.

Automaticky přeloženo:
Matej
před 4 roky

Ahoj Matej,


Tento web jsem použil již dříve a bylo to otázkou hodin, než se věci začnou válcovat. Teď jsem ztratil dva dny, stížnost stále nebyla projednána a pak se dostaneme do situace, kdy jste mě požádali o další informace nebo dokumenty, které ztratí další den, možná ještě déle, než se stížnost vyrovná.


Uzavřete stížnost dolů, podívám se na alternativní stránky.

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Proces řešení stížností není snadný a ve většině případů je časově náročný.

Je nám líto, že jste museli počkat. Vaše stížnost je nyní uzavřena (jak jste požadovali)

Ale dejte mi vědět, kde budete stížnost řešit a jak dlouho to bude trvat - možná se můžeme něco naučit a zlepšit náš proces.

Automaticky přeloženo:
London909
před 4 roky

Vzhledem k tomu, kolik času kasinům obvykle trvá, než odpoví na stížnosti (dny nebo dokonce týdny) a kolik času potřebujeme ke zpracování všech důkazů a získání dalších informací, je řešení stížností obvykle otázkou týdnů, ne hodin. Pokud si myslíte, že „dva ztracené dny" je příliš mnoho, pak ano, hodně štěstí v „alternativních webech" ...

Automaticky přeloženo:
London909
před 4 roky

Promiňte mi za můj názor na to.

Ze zkušenosti vám říkám, že trvalo „týden", než se „známá" stránka řešení stížností (která není CG) zabývala případem, který předložila. Pouze proto, že moje stížnost byla v popisu použita velkými písmeny, nebo proto, že pro problém nebyla příliš specifická.

Pak uběhly 3 týdny, než jsem konečně nemohl nic vyřešit.

Na "jiném známém místě" as dalším problémem, který jsem měl (což není CG), mi odpověděli za 4 dny. A trvalo mi měsíc, než mi řekli, že stížnost byla uzavřena a že nemohli nic udělat, protože kasino neodpovědělo.

Tím mám na mysli to, že toto řešení stížností není otázkou několika hodin. V nejhorším případě to může trvat týdny nebo měsíce.

Tehdy jsem se dokonce obrátil na licenční entitu. A stále čekám na odpověď po roce.

Nenechte se odradit, řešení stížnosti vyžaduje čas a trpělivost. A vím, že CG to dělá velmi těžce a nejspravedlivěji.

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Dobrý den, dobré ráno, vytvořil jsem si účet fortuneclock a to mi nedovolí vybrat peníze. A zavolal jsem na číslo, které dal do kontaktu, a říká mi, že neexistuje ... Někdo, kdo mi může pomoci ...? Děkuju


Automaticky přeloženo:
lauarual
před 4 roky

Jsem si plně vědom toho, jak dlouho trvá, než budou stížnosti plně vyřešeny těmito záměrně pomalými a typické taktiky zpoždění používané legálními a nelegálními kasiny.


Mým problémem je však skutečnost, že jsem zde podal stížnost a dychtivě čekal, až někdo rychle naskenuje svou velmi (nekomplikovanou) stížnost, což by mimochodem trvalo déle než 2 minuty, než stížnost vyprší z „podané". do 'případu otevřeno' a rychlá poznámka s dotazem, jaké další informace Casino Guru možná potřebuje. Seděl jsem tady a čekal jsem na dokumenty, aby se věci pohnuly.


Pokud má Casino Guru dostatečný počet zaměstnanců, aby okamžitě reagoval na vlákna fóra (což by ve většině případů nemělo být prioritou), měli by být schopni rychle otevřít nové kasinové stížnosti, zejména nekomplikované. Jsem si vědom toho, že zde zaměstnanci pracují během večerů, včetně neděle, a celé pondělí, aniž by přišlo trochu pohybu, ale zaměstnanci rychle odpověděli na dotazy na fóru.


Není divu, že britská vláda v těchto dnech striktně klesá na kasina, protože hráči jsou dobře a skutečně nemocní z toho, jak se s námi zachází. Jsme považováni za hrnky a tyto neustálé taktiky zpoždění používané kasiny jsou opravdu ohromující.


Počkejte dny, než se Casino Guru podívá na stížnost

Počkejte až 9 týdnů, než Gam-Stop odpoví na jednoduché e-maily

Vyčkejte až 8 týdnů, než právní kasina odpoví na nejzákladnější a nejjednodušší stížnosti

Tisíce riskantních kasin se otevírají denně s problémovými hráči, kteří utrácí všechno, co mají, přesto úřady a banky zavírají oči bez vymáhání.

Dokonce i britská komise pro hazardní hry trvá až 3 měsíce, než odpoví na jednoduchý e-mail.


Jo a mimochodem, to se děje už roky dobře před touto plandemií.





Automaticky přeloženo:
London909
před 4 roky

Rozumím vaší úzkosti a znechucení.

Ukazuje se však, že osoba, která vyřizuje fórum, není stejná osoba, která vyřizuje stížnosti.

Pokud je však problém tak jednoduchý, jde o trochu trpělivosti.

Jsem si jistý, že vaše stížnost by byla nejpozději za týden vyřešena, protože byste problém popsali jako něco velmi jednoduchého.

Někdy musíme pochopit, že nejsme jediní se stížnostmi. A že ti, kdo jsou zodpovědní za řešení našich problémů, mají také jiné zaměstnání. Jsem si jist, že to nedělají z nedbalosti nebo úmyslně!

Spousta síly! Doufám, že to brzy vyřešíte!

Už jsem několikrát zažil stejnou úzkost a věřte mi, že vám dokonale rozumím! 👋😊

Pozdravy!

Automaticky přeloženo:
London909
před 4 roky

Máme 1 osobu zodpovědnou za vyřizování příspěvků na fóru (já) a asi 10 za stížnosti. To je 10 lidí, kteří jsou placeni za poskytování služby, která je zcela zdarma pro všechny hráče. Máme také Petronelu, která pracuje v neděli, takže lidé, kteří podali své stížnosti v pátek, nemusí čekat do pondělí.

Nikdy nebudeme čekat, až kasino odpoví na 8 týdnů. Je to 1 týden a v některých případech ji rozšíříme na 2. Když je případ zaslán regulátoru (MGA, UKGC atd.), Počkáme, dokud jej nevyřeší. Také s nimi komunikujeme, abychom proces urychlili.


Automaticky přeloženo:
JONIIII12
před 4 roky

Pak byste se měli pokusit je kontaktovat e-mailem nebo živým chatem.

Automaticky přeloženo:
JONIIII12
před 4 roky

Odeslali jste všechny své dokumenty?

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Tady jsem alespoň pěkné nádvoří toho, co se děje a co jsem udělal špatně, jen občas hraji s malými penězi, dokud jsem nevyhrál 3000 €. Začalo to trikem nejprve v pořádku a nyní údajně druhým čtením a doma jsem hrál jen na mobilním telefonu, ne na počítači, kde jsem někdy hrál desítky a vždy blackdiamondcasino, každý týden bude 25 roztočení zdarma, pokud trochu vyhráli, pojďme 🙂, časový stres může být, že nikdy nehrám.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Jediná věc v mém životě, která je pro mě důležitá, je nejlepší online kasino.com . tady jsem našel kasino, které se mi líbí. Vynikající kontrola kvality integrity v průběhu let. Hraju na neustále potvrzovaných stránkách, dělám malé vklady a jezdím minimální rychlostí.

Vklady jsou přijímány okamžitě, zatímco žádosti o platbu jsou zpracovány do jednoho dne, ale jsou také vyplaceny bez překročení lhůty pro zpracování žádostí. Existuje mnoho různých typů slotů, které se neustále aktualizují a přidávají se nové. Řešení technických problémů na webu je vzácné, ale pokud k nim dojde, bude problém vyřešen okamžitě. Vynikající podpůrná služba, která funguje a řeší problémy doslova dvacet čtyři hodin denně, 7 dní v týdnu.

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
jsven96
před 3 roky

Protože hráč požádal o uzavření stížnosti před jejím zveřejněním, nemohu vám poslat odkaz na tuto stížnost. Jednalo se o kasino, které umožňovalo provést vklad hráči, který byl zjevně zablokován na Gamstopu.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj Matej-


Věřil jsem, že v neděli jsem podal stížnost na Fair Go. Jsem si jistý, že jste udeřeni, jen jsem vás chtěl informovat, že je toho mnohem víc, než jsem odeslal, a fotek, které jsem nemohl stáhnout. Doufám, že se brzy ozveš.


Díky! Bryan

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Ahoj Daniel - jeden jsem poslal za 4500 $ proti Fair Go. Uvědomuji si, že je to v podání (Ha). Ale prosím, informujte kohokoli, kdo to řeší, pokud mě kontaktuje. 1. místo V příběhu je toho víc a já jsem nebyl schopen nahrát pár důkazních obrázků na váš web. Díky ! Opravdu si toho vážím. Vím, že jste zabiti

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj kluci. Počkejte chvíli, obvykle první odpověď napíšeme mezi 24-48 h. Řešení stížností je bohužel časově náročné, proto se na to prosím připravte.

Automaticky přeloženo:
Matej
před 3 roky

Žádný problém, pane. Ten chlap z Londýna vypadal z řady. Nemohl jsem uvěřit tomu, co jsem četl.

Rychlá otázka, pokud můžete odpovědět. Protokol chatu máte w zákaznickou podporu. V jiných. Jiní říkají, že chatuji se zákaznickou podporou. Někdy by to mohl být váš jediný zachránce podle toho, co říkají. Nemají být schopni je změnit, že? To je časově označený dokument pro mou i jejich ochranu.


Také jste někdy slyšeli o úpravách podpory nebo o prostém mazání přepisů chatu?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu