20 výběr sázky

před 2 roky od luppoqwe
|
3694 zobrazení 1 odpověď |
|
před 2 roky

Vážení, dobré ráno!

Už se chci omluvit za svou angličtinu. Víte, že se učíme každý den a zlepšujeme se, takže se dnes snažím využít to nejlepší! omlouvám se za to.


Jste moje poslední naděje kluci! Už bojuji s 20 sázím 1,5 měsíce. Ale začněme od začátku.


Myslím, že v červenci, kdy jsem poprvé vložil na stránku a trochu si hrál, ale chci zkusit, jestli mě mohou podvést nebo ne, takže udělám výběr. V tuto chvíli nepřijímají Mastercard k výběru, takže jsem použil Sticpay (o tom jsem nikdy předtím neslyšel). Fungovalo to velmi dobře, trvalo to 3 minuty a dostanu své peníze také jsem provedl ověření a všechno. Tak jsem si myslel, že jestli mě nepodvedli, je to dobrá stránka, tak jsem vložil znovu a znovu. Pak jsem viděl, že mají možnost zaplatit za mastercard, takže prostě jdu a chci dostat své peníze a začal jsem vybírat. Byl jsem odmítnut, ověřte si prosím své já, takže začnu znovu nahrávat své dokumenty, myslím tím všechny, které požádali o mou bankovní kartu přední a zadní stranu mé ID, kartu s adresou atd. atd. a je to v pořádku, dokud se nedostaneme k důkazu adresy a mého název. Ano, udělal jsem chybu, vím, že to můj autofiller vyplnil a jmenuji se Norbert, ale filler se píše Norbi. Napsal jsem na podporu, ano, nechali jsme oznámení na oddělení pro výběr a nemáte s ním problém a pak přijde doklad o adrese. Všechny účty za služby přišly na jméno mé manželky, takže opravdu nemám nic. Nahrál jsem dokument z mé vlády je zamítnut Výpis z banky je zamítnut také jsem uložil pouze za tímto účelem, protože vidí název banky můj název banky mé jméno adresa a vše. Ale je také odmítnut. Účet za telefon zamítnut. Takže nemám více možností, co mohu nahrát, ale jsem odmítnut se vším. Opravdu doufám, že mi kluci můžete pomoci.

Pokud potřebujete nějaké fotky, dejte mi prosím vědět, kam je mohu poslat a já to udělám!


Děkuji, že jste si to přečetli!

Měj krásný zbytek dne

Norbi

Automaticky přeloženo:
luppoqwe
před 2 roky

Ahoj,

Chápu to správně, že tento Sticpay (také jsem o něm nikdy předtím neslyšel) již není možností, protože jste uvízli u ověření, které spustil váš výběr spojený s MasterCard?

Jen chci mít jistotu.

Myslím, že by bylo nejlepší, kdybyste mohli podat stížnost, nabízíme podporu hráčům v podobných situacích a pozorně takové případy sledujeme.

Neváhejte a odešlete stížnost kliknutím/klepnutím na tento odkaz . Nahrajte prosím všechny relevantní informace a komunikaci s kasinem, můžete nám také poskytnout dokumenty, které jste kasinu již poskytli.

Domnívám se, že pro některé další lidi může být také obtížné poskytnout účty za energie nebo dokonce potvrzení o adrese, protože účty platí někdo jiný a oni se prostě přestěhovali do jiné městské části a na výpisu z občanského průkazu a bankovního účtu je vždy uvedena pouze adresa trvalého bydliště.

Doufám, že vám budeme moci poradit a pomoci.


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky