Ahoj.
Bohužel musím začít tím, že zde neřešíme sportovní sázení. To mě opravdu mrzí. Nezbývá mi tedy nic jiného, než se vyjádřit mimo tuto oblast.
Začněme uzavřením účtu:
Vaše zelené odpovědi jsou přinejmenším vágní.
Moje logika říká, že když se hráč zeptá, zda je možné zavřít účet prostřednictvím živého chatu, je velmi rozumné zeptat se na důvod. Takže, pokud řekněme, že existuje spousta vzpomínek, dobře - co to vlastně znamená?
Totéž platí pro „web je podvod" Co jste očekávali, že provozovatel chatu udělá?
Když o 4 minuty později řeknete: „Už nechci hrát", dostali jste platnou odpověď.
Ve většině případů není kasino schopno jednoduše uzavřít váš účet jedním kliknutím v systému. Obvykle existuje správné oddělení a dostali jste jeho e-mail, abyste mohli pokračovat. To je velmi běžné. Nevidím v tom žádnou škodu.
Upřímně, nerozumím tomu, co chcete říct zobrazením modré části printscreenu. Chci říct, že časová razítka se liší od ostatních printscreenů a ty kódy mi neříkají vůbec nic, pokud jde o problémové hraní. Prosím o vysvětlení.
Nyní k sázce:
Protože se zdá, že kasino vysvětlilo, že tato sázka nebyla plně zpracována, mohu prosím vědět, kdy přesně bylo těchto 78 realů připsáno zpět na váš účet v kasinu?
Myslím tím, kdy částka opustila váš účet v kasinu a kdy byla vrácena? Chci jen pochopit časový rámec.
Děkuji předem!
Hello there.
Sadly, I must start with the fact that we do not deal with sports betting here. I'm really sorry for that. Thus, I have no other choice rather to comment outside of this area.
Let's start with the account closure:
Your green replies are at least vague.
My logic says that when a player asks whether it is possible to close an account via live chat, it is highly reasonable to ask for the reason. So, if say that there are lots of memories, well - what does it actually mean?
The same goes for "the website is a fraud" What did you expect the chat operator to do?
When you get to the point by saying: "I don't want to play anymore" 4 minutes later, you got a valid reply.
In most cases, the casino is not able to just close your account with one click in the system. There is usually a proper department, and you were given its email to proceed further. This is very common. I see no harm in that.
Honestly, I do not understand what you intend to say by showing the blue part of the printscreen. I mean, time stamps are different from the other printscreen, and those codes say nothing at all to me when it comes to problem gambling. I ask you kindly to explain.
Now to the bet:
Since it seems the casino explained this bet was not fully processed, may I know when exactly those 78 Reais were credited back to your casino account, please?
I mean, when did the sum leave your casino account and when was it returned? I just want to understand the time frame.
Thank you in advance!
Automaticky přeloženo: