FórumDiskuze stížností1XBET VÝBĚR A SERVIS

1XBET VÝBĚR A SERVIS

před 2 měsíci od cortaodoble
|
1575 zobrazení 18 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

Proces výběru v tomto kasinu je nesmysl, už jsem na úrovni Ruby a všechny peníze, které jsem jim dal, jsou k ničemu, výběry jsou schváleny, ale nejsou zpracovány, nedoporučuji zde hrát, pokud chcete rychlé výběry .

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
cortaodoble
před 2 měsíci

Vypadá to, že jste docela frustrovaní zpožděním; bohužel máme trochu výhled na to, jak dlouho jste čekali, protože nebyl zmíněn žádný časový rámec. Chcete aktualizovat své obavy o několik dat, prosím? Bylo by opravdu dobré vědět, kdy jste například odeslali žádost o výběr. A co vámi zvolená možnost platby?

Dalším dobrým detailem, o kterém se raději dozvídáme, je ověření účtu; byl tedy váš účet plně ověřen, prosím?

Pomozte nám poskládat kousky dohromady, protože možná budeme schopni poskytnout podporu. Snažil jsem se najít nějaké vodítka o kvalitách kasina, ale mám pocit, že je tam pravopisná chyba. ne?

Podle mého názoru máte na mysli 1xBet Casino. Podívejte se prosím na tento odkaz 👈 a dejte mi vědět. Jen se chci ujistit, že oba mluvíme o stejném webu.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Dobrý den, pokud mám na mysli 1XBET CASINO a pokud jsem zcela ověřený, provedl jsem docela dost výběrů a při této příležitosti už 3 dny čekám, píšu do chatu s nápovědou a jediné co mi řeknou je čekat na limit, který je 5 pracovních dnů, to je pro mě hrozná služba.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
cortaodoble
před 2 měsíci

Někdy i v online kasinech mohou zažít přetížení výběrů a v období dovolených by podle mého názoru mohli být dokonce poddimenzovaní. Buďte tedy prosím trochu trpěliví a doufejme, že své peníze brzy obdržíte, zvláště pokud jste tam již zažili nějaké úspěšné výběry.

Co říkáš? Bylo by možné? A dejte nám prosím vědět o všech aktualizacích.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Dobrý den ještě jednou, no já už 5 dní čekám, jak se může stát, že tak velká sázkařka neumí něco pro urychlení výběru, opakuji, hrozný systém výběru.

Automaticky přeloženo:
cortaodoble
před 2 měsíci

Chápu vaši frustraci a to, že chcete dostat své peníze co nejdříve. Je to prostě normální; každý by se samozřejmě cítil stejně. Zpoždění může být způsobeno věcmi, které jsem zmínil výše, a někdy s tím ani kasino nemůže mnoho udělat. Doufejme jen, že své peníze dostanete bez dalších komplikací.

Ověřili jste si náhodou u svého poskytovatele plateb, zda je z jeho strany vše v pořádku? Jakou platební metodu jste použili?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Ahoj Romi, aktualizuji svůj stav...

Je to 6 dní a stále mi nepřišly peníze, operátoři jsou drzí, když mi asistují, ani nepozdraví a dnes dokonce zavřeli chat, aniž by mi to dali vědět, hrozná služba a hrozné kasino. Nikdy bych to nedoporučoval. Způsob, který jsem použil, je bankovní převod a ve všech kasinech, v nichž jsem hrál, netrvalo žádné z nich déle než 4 dny.

Automaticky přeloženo:
cortaodoble
před 2 měsíci

Ahoj. Děkuji za aktualizaci, i když stále není příliš pozitivní.

Chtěl bych vás požádat, abyste zkusili ještě chvíli počkat, protože i když zde s naším týmem podáte stížnost, nebudou moci zasáhnout před uplynutím 14denní lhůty. To je to, co obvykle dáváme kasinům, aby jednala a pokračovala v žádosti o výběr.

Doufám, že toto zpoždění je opravdu způsobeno některým z možných důvodů uvedených výše a peníze obdržíte bez problémů.🙏

Pokud ani po celých 14 dnech nevidíte žádnou změnu, dejte nám prosím vědět a my se do toho hned pustíme.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Dobrý den, už je to týden a já jsem stále bez SVÝCH PENĚZ! Jsem extrémně naštvaný tímto kasinem, které se nestará o dopad svých zákazníků!

Automaticky přeloženo:
cortaodoble
před 2 měsíci

Určitě s vámi sympatizuji, ale jak řekla Romi, 14 dní je důležitých, protože až poté náš tým zasáhne a pokusí se kasino kontaktovat.

Přesto bych byl také nervózní a možná bych i uvažoval o podání stížnosti, protože bych nechtěl, aby se ke mně chovalo stejně jako k vám.

Ale zkuste počkat, jestli se něco nezmění.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Díky Jaro, jak bych mohl podat stížnost? Pracuji na adrese ve Fox Sports, mohu se obrátit na právní oddělení?

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Je to 8 dní, co jsem požádal o výběr, vše bylo špatné, špatná služba na chatu, neslušní operátoři a nyní mě žádají o výpis z účtu poštou od data žádosti o výběr, když moje banka a jako většina Jsou měsíční, nechutné stránky a nechutné služby!

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
cortaodoble
před 2 měsíci

Pokud problém stále zůstává stejný, zde je odkaz , kde můžete podat stížnost. Dejte nám prosím vědět, jak jste postupovali s jeho odesláním a pokud potřebujete pomoc.

Jen mějte na paměti, že projít procesem ověření je hlavní věc, kterou musíte udělat, než bude váš výběr přijat a vaše peníze vám budou doručeny. Je velmi důležité spolupracovat s kasinem, abyste mohli projít.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj, tak to zase udělali! Chtěl jsem jim dát další šanci a pokračoval jsem ve hře a vkladech v tomto hrozném kasinu. Už tři dny čekám na výběr, který již kasino schválilo, a nelze jej ani připsat zpět na můj účet v kasinu, protože mi řekli, že je to problém s jejich poskytovatelem. Teď hraju na Betano a převod nezabere víc než 5 minut. Rozhodně toto místo přestanu používat!

Automaticky přeloženo:
cortaodoble
před 2 měsíci

Takže se vám podařilo ověřit váš účet, že? Jakou platební metodu jste použili tentokrát?

Doufám, že to bude brzy opraveno a budete moci dostávat své peníze jako minule. Dejte nám prosím vědět, jak to jde.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den Romi, můj účet byl vždy ověřen, jsem VIP uživatel úrovně Ruby, což je na celé věci nejotravnější, ještě bych to pochopil, kdybych byl novým uživatelem, teď jsem čekal na své peníze za 5 dní, ve skutečnosti je toto kasino to nejhorší. mřížka.



Automaticky přeloženo:
cortaodoble
před 2 měsíci

Chápu. Možná vám dají nějaké vysvětlení ohledně tohoto zpoždění?

Doufám, že se to brzy vyřeší a budete moci dostat své peníze. Informujte nás, a pokud budete potřebovat naši pomoc, budeme tu.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, už je mi z toho KASINA NECHVÁLENO!! Udělám vše, co je v mých silách, aby lidé věděli, že jejich služba je odpad! Čekám na své peníze už týden (opět)!

Automaticky přeloženo:
cortaodoble
před 2 měsíci

Právě to děláte a za to vám patří můj dík. Někdy druhá šance končí marně, doufejme jen, že kasino peníze poskytne raději dříve než později!


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky