Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumDiskuze stížností1win a jejich zpoždění s mým výběrem

1win a jejich zpoždění s mým výběrem

 od camila28347
|
1 155 zobrazení 6 odpovědí |
|

Dobrý večer, potřeboval bych pomoct, jak vyřešit dilema, které mám s 1win, protože jsem provedl výběr 24. prosince 2024 a do dnešního dne jsem neobdržel nic jiného než žádosti a další žádosti, že moje platba ještě nebyla provedena.


Odstranil jsem to přes airtm, zeptal jsem se a poslal maily na airtm a oni mi napsali, že v nich není problém


A opět stále bez jakéhokoli řešení mého stažení, které jsem provedl

Automaticky přeloženo:

Dobrou noc.


Mám stejný problém.

10 výběrů od 24. a 25. prosince bez kreditu.

Říkají mi, abych počkal, je to problém s aktualizací platformy.

file

Automaticky přeloženo:

Dobrý večer, potřeboval bych pomoct, jak vyřešit dilema, které mám s 1win, protože jsem provedl výběr 24. prosince 2024 a do dnešního dne jsem neobdržel nic jiného než žádosti a další žádosti, že moje platba ještě nebyla provedena.


Odstranil jsem to přes airtm, zeptal jsem se a poslal maily na airtm a oni mi napsali, že v nich není problém


A opět stále bez jakéhokoli řešení mého stažení, které jsem provedl

Automaticky přeloženo:

Je však váš účet nyní plně ověřen? Vysvětlili vám nějak zpoždění?

Kasinům dáváme 14 celých dní na to, aby platbu provedla, a pokud nebude provedena, náš tým pro stížnosti zasáhne, takže pokud si přejete podat stížnost, dejte nám prosím vědět. Budeme tu čekat připraveni pomoci.

Automaticky přeloženo:

Dobrou noc.


Mám stejný problém.

10 výběrů od 24. a 25. prosince bez kreditu.

Říkají mi, abych počkal, je to problém s aktualizací platformy.

file

Automaticky přeloženo:

Můžu se ale zeptat, jaký je tam problém s aktualizací?

Vězte, že jsme tu, abychom vám v případě potřeby pomohli.

Automaticky přeloženo:
Romi

Dobrý večer, stále nic, pošlu důkaz, jen nevím jak na to. Můj odběr je za 2 týdny a stále nic.

Automaticky přeloženo:

Ahoj

Automaticky přeloženo:

Dobrý večer, stále nic, pošlu důkaz, jen nevím jak na to. Můj odběr je za 2 týdny a stále nic.

Automaticky přeloženo:

Zde není třeba posílat žádný důkaz.

Klikněte prosím na tento odkaz , kde můžete podat stížnost, a náš tým vás bude informovat o dalším postupu.

Pokud máte nějaké dotazy, jsme tu pro vás.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky