FórumDiskuze stížností1Red kasino nezpracovává výběr

1Red kasino nezpracovává výběr

před měsícem od Casualgambling782
|
436 zobrazení 6 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před měsícem

Ahoj,


O převod jsem požádal asi před 15 dny, poté, co jsem dokončil postup KYC.


1Red casino mě neustále drží na lince a v 50 e-mailových výměnách mi nemohou říct, proč výběr trvá tak dlouho. Myslím, že už jsem měl 30 různých odpovědí, ale nejsem o nic moudřejší.

Kromě "prosím čekejte"


Velmi zklamáním.



Jsem podveden?

file

Automaticky přeloženo:
před měsícem

může mi někdo něco říct?

Automaticky přeloženo:
Casualgambling782
před měsícem

Doufám, že náš tým bude schopen pomoci s vaší stížností a brzy se dozvíme důvod tohoto zpoždění.

Kasino by mělo opravdu vše vysvětlit a možná bude z jejich strany nějaký pádný důvod. Nejdůležitější je však podle mého názoru komunikovat.

Pokud se o tom všem dozvíte nějaké novinky, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

V tuto chvíli je pro mě velmi těžké uvěřit z oprávněného důvodu.


Za posledních 75 e-mailových kontaktů, které jsme měli, mi bylo dáno tolik příslibů a důvodů, že kasino se v tuto chvíli jeví jako velmi nedůvěryhodné.


uvidíme, co se stane, a oceníme kasino guru za podporu a pomoc.

Automaticky přeloženo:
Casualgambling782
před měsícem

Doufám, že náš zásah pomůže věci urychlit a peníze budete moci brzy obdržet.

Počkáme, až kasino odpoví na vaši stížnost, a doufejme, že nám poskytne nějaké aktualizace týkající se vašeho případu. Držíme palce.🤞

Automaticky přeloženo:
před měsícem

ahoj Romi,


Mám aktualizaci. zkopíruji a vložím;


Doufáme, že vás tato zpráva najde dobře.


Děkujeme vám za trpělivost a pochopení během tohoto procesu. Naprosto chápeme vaši frustraci z čekací doby, zvláště když jste byli v kontaktu několikrát.


Pokud jde o váš výběr, zpoždění bylo způsobeno dodatečnými kontrolami požadovanými naším finančním oddělením. I když se snažíme zpracovat požadavky ve standardním časovém rámci, některé případy vyžadují další ověření, které může trvat déle, než se očekává. Ujišťujeme vás, že to nesouvisí s žádným porušením zásad kasina z vaší strany a upřímně se omlouváme za delší zpoždění.


Vážíme si vaší trpělivosti a děláme vše pro to, abychom tento problém rychle vyřešili. Jakmile obdržíme další informace od příslušného týmu, budeme vás informovat.


Jsme tu, abychom vám pomohli s jakýmikoli dotazy nebo problémy, které můžete mít, proto nás neváhejte kontaktovat.


Hezký zbytek dne.

Automaticky přeloženo:
Casualgambling782
před měsícem

Dobrý den. Je hezké, že s vámi lépe komunikují. Doufám, že ve vaší stížnosti brzy uvidíme další informace.

Nějaké novinky po víkendu?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky