Děkuji za vysvětlení.
Znamená to však, že když jste jim poslali bankovní výpis, byl již přijat a váš účet je plně ověřen?
Pokud jde o váš výběr, dáváme kasinům 14 dní na vyřešení tohoto procesu a pokud tak neučiní, bude možnost podat stížnost, kde se vám pokusíme pomoci ve vaší situaci.
I když bych dal kasinu ještě pár dní, protože říkáte, že čekáte týden. Pokud musíte pečlivě zadávat IBAN, ptali jste se podpory, co to znamená a jestli někde neděláte chybu, aby vám mohli pomoci? Zdá se mi to jako docela triviální věc, ale pokud je chyba, myslím, že chat by vám s ní měl pomoci.
Každopádně počkám na vaši další aktualizaci a uvidíme, jestli se vaše situace změní. Pokud ne, budeme tady, abychom se pokusili pomoci. Ale zatím buďte trpěliví a zjistěte, co musíte udělat, aby bylo odstoupení od smlouvy správné.
Thanks for the explanation.
However, does that mean that when you sent them the bank statement, it was already accepted and your account is fully verified?
Regarding your withdrawal, we give the casinos 14 days to resolve this process and if they fail to do so then there will be an opportunity to file a complaint where we will try to help you in your situation.
Although I would give the casino a few more days since you say you are waiting a week. If you have to enter IBAN carefully, did you ask the support what it means and if you are making a mistake somewhere so that they can help you? It seems like a pretty trivial thing to me, but if there is a mistake, I think chat should be able to help you with it.
Anyway, I'll wait for your next update and see if your situation changes. If not we'll be here to try and help. But for now, please be patient and figure out what you need to do to make the withdrawal right.
Automaticky přeloženo: