FórumDiskuze stížností„SilverPlay“ (CASINO)BETRUG

„SilverPlay“ (CASINO)BETRUG

před 2 roky od Djlilbo87
|
5253 zobrazení 14 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky

Chtěl bych zde dát vědět a všichni si byli výslovně a plně vědomi stránky silver play, stránka silver play je podvodná nepravdivá a velmi neprofesionální stránka, která zákazníkům slibuje finanční prostředky a bonusy a v mém případě není hrdinou Vložil jsem vklad trojnásobek prvního vkladu s 20 a aktivace těsně před druhým vkladem s 15 a aktivace kódu předtím a poslední vklad aktivoval bonusový kód předtím a provedl další vklad deseti Zkoušel jsem kliknout na chat to bylo velmi dlouho není k dispozici není žádná otevírací doba ani pohledy, které jsou obsazeny chatem nevíte kdy tam jsou Napsal jsem e-mail a do dneška jsem nedostal žádnou odpověď od podpory konečně jsem mohl někoho potkat a vysvětlil pro mě velmi, velmi pochybné a nesmyslné odpovědi zde zveřejním historii chatu, abyste to viděli celé, podívejme se, jaké nesmysly a kecy tady tito pánové chrlí, takže se vyhněte podvodným stránkám t zavádějící a velmi velmi neprofesionální stránky

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zpráva o chatuZačátek chatu

Vítejte v zákaznické podpoře SilverPlay.

(09:55:33) Ibrahime

Vklad jsem provedl včera a pokaždé, když jsem aktivoval bonusový kód z kupónu a nedostal jsem žádný kredit, psal jsem vám již dříve přes email a přes live chat odpoví a nelituji chci svůj bonus okamžitě a uvidím můj kredit připsán na můj zákaznický účet

djlilbo přímý vklad

(09:57:22) Victor

Děkuji za správné informace.

Můžete mi prosím dát chvilku, abych to pro vás zkontroloval?

(09:58:11) Ibrahime

Ano, udělejte si čas, který potřebujete, a jednejte prosím profesionálně a korektně

(09:58:48) Victor

Děkuji! Děkuji za trpělivost, Ibrahime!

Zkontroloval jsem a viděl, proč jste nedostali bonusy.

Pro svůj první vklad ve výši 20 € jste po provedení vkladu aktivovali poukaz, a proto jste jej neobdrželi. Vaše další 2 vklady ve výši 15 EUR a 10 EUR měly bonusový kupón aktivován správně, ale v souladu s podmínkami bonusu (které si můžete přečíst zdehttps:// silverplay.com/de/promotions/casino-reload) Minimální částka vkladu pro tato akce je 20 €.

(10:02:08) Ibrahim Coskun

Děkuji za info a nyní prosím o rozumné řešení

(10:02:50) Viktor

Reload bonus je na účtu stále aktivní a jakmile provedete minimální vklad 20 €, získáte 50 % z vložené částky jako bonus pro sekci kasina.

(10:03:37) Ibrahime

Chtěl bych kredit na všechny tři vklady

Pokud to neuděláte, okamžitě mi zrušte účet

Jsem velmi naštvaný

(10:04:22) Viktor

Proč chcete zavřít svůj účet, mohu-li se zeptat?

(10:04:40) Ibrahime

A chci jen můj bonus

Nedává můj bonus

Pokud mi připíšou slíbený kredit na můj účet, zůstanu

(10:06:09) Viktor

Rozumím, a pokud to bude na mně, rád vám bonus dám, ale nemáme žádné aktivní bonusy zdarma a to nejlepší, co vám v tuto chvíli mohu nabídnout, je soukromý bonus za opětovné nabití ve výši 125 % až 500 EUR za sekce Kasino s minimálním vkladem 20 €.

(10:07:02) Ibrahime

Pravděpodobně mi teď nechcete trochu rozumět nebo je to, že jsem mu schválně řekl, že jsem provedl tři vklady a aktivoval kupón pokaždé, když máte na své straně technickou chybu nebo závadu, nebo je to čistý úmysl a já ne Nenapiš dobře svůj slíbený bonus, kterému se říká zpronevěra nebo získávání služeb podvodem Jen se vás ptám, rád připíšu kredity na můj zákaznický účet a záležitost je vyřízena a v případě potřeby otevřu číslo na Casino Go a dalších platforem a získejte to, co děláte Zákaznickou podporu, protože to je na hovno Nyní připište bonus nebo ne A pro vaši informaci jsem již na podporu ohledně tohoto poslal e-mail, zatím jsem nedostal odpověď

(10:08:32) Viktor

Nikdy jsem neřekl, že máme technický problém nebo něco podobného. A je odpovědností zákazníka, aby si podmínky bonusu před použitím překontroloval.

(10:08:58) Viktor

Byl bych nejšťastnější, kdybych mohl připsat bonusy, ale protože se hraje o částku, už to není možné.

(10:09:01) Ibrahime

Tvrdím, že mi vysvětlete, proč není bonus připsán, pokud je to aktivováno na mém zákaznickém účtu, a provedl jsem vklad prostřednictvím tlačítka pro vklad, pokud nyní tvrdíte něco jiného, je to kecy

Pokud k tomu nemáte oprávnění, přepošlete to těm, kteří jsou zodpovědní za to, co na stránce slíbíte, musíte to také dodržet

(10:10:07) Viktor

Nikdo nemůže, protože vklady jsou hazardní a nemáme aktivní bonusy zdarma. Proto vám nabízím jeden z našich nejlepších soukromých bonusů ve výši 125 % až do výše 500 EUR pro sekci kasina.

(10:10:52) Ibrahime

Nechci další diskuse, připište mi peníze nebo ne, nahlásím to!

(10:11:24) Viktor

Vezměte prosím na vědomí, že vklady jsou hazardní, a proto není možné připsat bonus k vkladu, který již neexistuje.

(10:11:56) Viktor

Je výhradní odpovědností každého zákazníka zkontrolovat podmínky bonusu před jeho použitím.

(10:12:53) Viktor

Ověřil jsem si to u bonusového oddělení a můžeme vám nabídnout speciální soukromý bonus 200 % až do výše 600 EUR pro sekci kasina s minimálním vkladem 20 EUR. Jedná se o bonus, který nabízíme pouze speciálním zákazníkům.

(10:14:34) Viktor

Jsi pořád tam?

Mám aktivovat bonusový kupón, Ibrahime? 10:19:18 Ibrahim opustil chat

Automaticky přeloženo:
Djlilbo87
před 2 roky

Ahoj,

za prvé, podle vámi poskytnutého přepisu jsem zjistil, že podpora vás informovala, že jste bohužel neaktivovali první bonus správně a ve zbytku jste nesplnili minimální výši vkladu.

"Pro svůj první vklad ve výši 20 € jste aktivovali voucher po provedení vkladu, a proto jste jej neobdrželi. Vaše další 2 vklady ve výši 15 € a 10 € měly bonusový kupón aktivován správně, ale v souladu s bonusovými podmínkami (které jste můžete konzultovat zdehttps:// silverplay.com/de/promotions/casino-reload) Minimální částka vkladu pro tuto akci je 20 EUR."

Bylo to vysvětleno, máte odkaz vedoucí na související výrazy.

Stalo se to, prosím?

Vidím, že jste stížnost již odeslali, jen si prosím všimněte, že takový jazyk, i když je neverbální, nebude tolerován, tím jsem si jist.

Chovejte se prosím slušně. Těším se, jak bude reklamace pokračovat.


Upravil Magda před 2 roky
Důvod: úprava odkazu
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Můžete s ním otáčet a otáčet, jak chcete, vždy jsem kupóny aktivoval a nevím, jaký je jejich problém, jestli mu tato slovní hádka vyhovuje nebo ne, je mi to úplně jedno Vložil jsem peníze Slíbil jsem vám bonus neobdržel a také to oznámím, jak již bylo oznámeno, přes kterou podvodnou stránku jste místo toho, abyste uspokojil zákazníka a prostě napsal, že tu jen nesmyslně žvaníte.


Na tvém místě bych změnil tvé chování, k čemu tyhle nesmysly, nikdy jsem nic tak neprofesionálního neviděl

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Djlilbo87
před 2 roky

Ahoj,

Nic nepřekrucuji 🙂, jen jsem se vyjádřil k přepisu, který jsi zveřejnil.

Vezměte prosím na vědomí, že nejsme v žádném vztahu s tímto kasinem, a proto se nepodílím na žádné péči o zákazníky, kterou kasino poskytuje nebo poskytuje nesprávně, jsme nezávislá webová stránka a toto je bezplatné fórum.

Tým pro stížnosti udělá vše pro to, aby problém identifikoval, jako vždy. Počkám na nějaký pokrok.

Byl bych milý k lidem, kteří se mi sami snaží pomoci. Z mé strany se asi nic nezmění.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pak vás žádám, abyste tuto záležitost zvážili nestranně, protože to, co říká, není pravda, tvrdí, že jsem kupón aktivoval po svém vkladu, a proto nesplnil bonusové podmínky, protože další dva vklady byly pod minimální částkou, za to je naprostý nesmysl. je pouze takto prezentováno, že to není pravda, a proto si stěžuji, a proto je tato stížnost zcela a absolutně oprávněná. Chci jen upozornit zejména na to, že tento web nedělá kompromisy a nemá přehled o chybách, které mohou mít technické Způsoby resp. jakýkoli jiný podivný způsob ani nechtěl objasnit jako gesto dobré vůle vůči zákazníkovi nebo ukázat potřebu upřesnění nebo dobré vůle, proto tuto stížnost vidím opět jako naprosto oprávněnou

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Špatně jsem si vyložil vaši zprávu, takže se omlouvám

Automaticky přeloženo:
Djlilbo87
před 2 roky

Žádný problém, občas nám z autopřekladače vypadne docela legrační věc 🙂

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pak vás žádám, abyste tuto záležitost zvážili nestranně, protože to, co říká, není pravda, tvrdí, že jsem kupón aktivoval po svém vkladu, a proto nesplnil bonusové podmínky, protože další dva vklady byly pod minimální částkou, za to je naprostý nesmysl. je pouze takto prezentováno, že to není pravda, a proto si stěžuji, a proto je tato stížnost zcela a absolutně oprávněná. Chci jen upozornit zejména na to, že tento web nedělá kompromisy a nemá přehled o chybách, které mohou mít technické Způsoby resp. jakýkoli jiný podivný způsob ani nechtěl objasnit jako gesto dobré vůle vůči zákazníkovi nebo ukázat potřebu upřesnění nebo dobré vůle, proto tuto stížnost vidím opět jako naprosto oprávněnou

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Chápu,

no, myslím, že pokud vy nebo kasino můžete poskytnout podpůrné důkazy, bude to velmi užitečné. Můžete sem vložit bonusový odkaz a PrintScreen zobrazující vaše vklady? Nejlépe přes reklamaci , pokud mohu.

To by mělo alespoň deklarovat, kolik jste vložili, abyste získali bonus.

I když si nejsem jistý, jak byste mohli prokázat, že jste bonus správně aktivovali. 🤔

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ano přesně to je ten problém, že chat tvrdí ano, že jsem si to neaktivoval a najednou najednou po druhém a třetím vkladu, že jsou aktivovány správně, takže říkám, že tato stránka je podvodná a neprofesionální stránka nemůžeš nic dokázat, můžeš jen dokázat, že jsem vložil jednou 20, jednou 15 a jednou deset, to je ono, ale to je jen moje tvrzení a záloha by měla stačit na pokrytí pravdy

Automaticky přeloženo:
Djlilbo87
před 2 roky

Bohužel vklady jsou v tomto případě jen stěží důkazem. 🙁

Omlouvám se, ale stížnost byla již uzavřena jako neoprávněná, toto je vysvětlení:

" ...pokud nemáte nárok na bonus, kasino nemá důvod jej přidávat na váš účet. Každé jednotlivé online kasino má také právo zrušit hráčský účet bez udání důvodu, pokud na něm nezůstal žádný zůstatek .

Vzhledem k tomu, že už nemáte žádný zůstatek a kasino jednalo podle svých podmínek, stížnost uzavřeme."

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nikdy nehrajte v tomto domě, pokud máte problémy, dokonce vás blokují v chatech a nikdy neodpoví, nikdy nehrajete, jsou ztraceni ve všech aspektech

Automaticky přeloženo:
rubenpg
před rokem

Nazdárek.

Věřím, že to má nakonec smysl pro logiku. I když soucítím, můžete se cítit zmateně.

Dovolte mi vysvětlit AML (zásady proti praní špinavých peněz):

„Nejběžnějším způsobem praní špinavých peněz prostřednictvím fyzického nebo online kasina je jednoduše převést špinavé peníze na žetony nebo elektronický zůstatek, po krátkou dobu hrát hazardní hry a poté peníze vyplatit.

Podle mnoha finančních institucí jsou online hazardní hry jedním z primárních nástrojů pro praní špinavých peněz . Proto byly stránky s hazardními hrami vyzvány, aby přijaly RBA (Risk Based Approach) k boji proti těmto nezákonným aktivitám. Poté byly úřadům zemí po celém světě, kde byly online hazardní hry legalizovány, poskytnuty podrobné pokyny. Byli vyzváni, aby se řídili pokyny, když umožnili společnostem zaměřeným na hazardní hry vstoupit na trh."

Zdroj: CASINO GURU ACADEMY iGaming Player Verification a AML

Zaregistrujte se zdarma a získejte pokročilé znalosti, jak nyní vidíte, někdy na tom záleží.

Kasino tak nastavuje sázkové požadavky na vklady. Cítím, že tady je ten háček.

Přiměřený požadavek na sázení nebo převrácení je 1x pro nižší částky. Některá kasina požadují dokonce 10násobek vkladu. Takže sledovat to z hlediska je vždy dobrý nápad.

Abyste se ujistili, že se jedná o správné vysvětlení, navrhuji, abyste se zeptali kasina a poté mě informovali.

Jak vám to zní?



Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Existuje způsob, jak zjistit, kdy byl aktivován. Stačí na něj kliknout vpravo nahoře a poté na Schránku, poté máte aktivované bonusy vypsané i s datem a časem.


Automaticky přeloženo:
Schlafnix40
před rokem

Skvělý tip!

Hráč se stížností by měl použít návrh! Příště zkuste odpovědět Djlilbo87

Stížnost byla bohužel uzavřena jako nevyřešená . 🙁

Domnívám se, že v otázce bonusů byly další aspekty...

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky