Ahoj všichni, stal jsem se obětí včerejšího nočního podvodu webové stránky s názvem bumerang. Bezostyšně mě podvedli o můj vklad poté, co jsem šel na web a vložil peníze prostřednictvím vkladového kanálu, který vám ukážu jako důkaz. Bylo to přes jejich web jako obvykle. Poté peníze nepřišly, tak jsem se šel zeptat admina, proč peníze ještě nepřišly. Admin odpověděl, že to bude nějakou dobu trvat, 2-3 hodiny. Čekal jsem. Poté, když jsem se šel zeptat znovu, změnili svou odpověď tak, že váš poskytovatel služeb zrušil váš vklad. Kterého poskytovatele služeb chcete? Pokud nejste mým poskytovatelem služeb, protože tento web je vaším webem, kanál vkladů je na vašem webu. Kde mám kontaktovat poskytovatele služeb? Řekli, že to není jejich věc, že to nevědí a že se do toho vůbec nepletou. To je v pořádku.
Dobře, řekl jste mi, abych kontaktoval poskytovatele služeb. Jak poznám jakéhokoli poskytovatele služeb, když poskytovatel služeb je na své webové stránce a kanál vkladů je na naší webové stránce. Vložit peníze přes jeho web, nejsou to právě oni poskytovatelé služeb, kteří pro nás musí být stovky dětí? Pokud máme pro zákazníka navazovat na peníze, ale oni zůstávají lhostejní, jako by se nic nestalo, je to podezřelé. Normálně, když má webová stránka podobné problémy, musí to zákazníkovi rychle opravit, protože se bojí poškození pověsti svého webu. Ale tentokrát to udělali, aniž by cokoli věděli, a řekli nám, abychom je kontaktovali, abychom poskytli službu, kontaktovali ředitele, kam se máme obrátit? Neexistuje způsob, jak je kontaktovat, protože oni mají způsob, jak je kontaktovat. Musí to být proto oni, kdo je kontaktuje, a musí koordinovat vrácení peněz zákazníkovi. Abych byl upřímný, podvedli mě. A nechci, aby někdo se mnou musel znovu zažít něco podobného. Peníze ze včerejší noci byly opravdu poslední jednorázovou sumou peněz, kterou jsem minulou noc investoval v naději, že dostanu peníze na jídlo. Nakonec jsem včera večer neměl ani peníze na jídlo. Nechal jsem to se všemi. Zamyslete se nad tím, kolik lidí se s tím už setkalo. Nemohou přijít a říct to. A chci být někým, kdo může zabránit mnoha lidem, aby se znovu stali obětí lidí jako je tento. Žádám, aby byl můj případ rozšířen na 10 lidí denně, 20. Lidé jsou stále dobří a nestávají se obětí bumerangových webů, jako je tento. můžete pomoci? Pomozte vyhnat podobné webové stránky, aby společnost jejich služby nevyužívala. Pomozte jim utratit příliš mnoho peněz. Pomozte jim to říct ostatním. Název webu je Boomerang. Konečně jsem tu, abych to řekl. Neříkám to jen tak. Zašlu důkazy ve formě obrázků z rozhovoru a všech peněz vložených pod tento rozhovor. Děkuji všem. Pomáhejme si navzájem. Nedovolte, aby se někdo stal takhle obětí. Slitujte se nad lidmi, kteří musí takto přijít o peníze.
Hello everyone, I am a victim of last night's scam by a website called boomerang. They shamelessly cheated me on my deposit after I went to the website and deposited money through a deposit channel, which I will show you as evidence. It was through their website as usual. After that, the money did not go in, so I went to ask the admin why the money had not gone in yet. The admin replied that it would take some time, 2-3 hours. I waited. After that, when I went to ask again, they changed their answer to say that your service provider has cancelled your deposit. Which service provider do you want? If you are not my service provider, because this website is your website, the deposit channel is on your website. Where should I contact the service provider? They said that it was not their business, that they did not know, and that they were not involved at all. It is okay to do this.
Okay, you told me to contact the service provider. How would I know any service provider when the service provider is on his website and the deposit channel is on our website. Deposit money through his website, aren't they the service providers who have to be hundreds of children for us? If we have to follow up on the money for the customer, but they remain indifferent as if nothing happened, it's suspicious. Normally, when a website has problems like this, they must quickly fix it for the customer because they are afraid of damaging the reputation of their website. But this time, they did it without knowing anything and told us to contact them to provide service, contact the director, where should we contact? There is no way for us to contact them because they have a way to contact them. Therefore, they must be the one to contact them and they must coordinate to refund the customer. To be honest, they cheated me. And I don't want anyone to have to experience something like this with me again. Last night's money was really the last lump sum of money that I invested last night in hopes of getting money to eat. In the end, I didn't even have money to eat last night. I left it with everyone. Think about how many people have already encountered this. They can't come out and say this. And I want to be someone who may prevent many people from falling victim to people like this again. I ask that my case be expanded to 10 people per day, 20. People are still good and don't fall victim to boomerang websites like this. Can you help? Help drive websites like this out so that society doesn't use their services. Help them spend too much money. Help them tell others. The name of the website is Boomerang. Finally, I'm here to say this. I'm not just saying it. I'll send evidence in the form of pictures of the conversation and all the money deposited under this conversation. Thank you everyone. Let's help each other. Don't let anyone fall victim like this. Have pity on the people who have to lose money like this.