FórumDiskuze stížností. AmGot se podvedl při vkládání peněz na web

. AmGot se podvedl při vkládání peněz na web

před 2 týdny od dreambeam08
|
539 zobrazení 3 odpovědi |
|
Přidat příspěvek
před 2 týdny

Ahoj všichni, stal jsem se obětí včerejšího nočního podvodu webové stránky s názvem bumerang. Bezostyšně mě podvedli o můj vklad poté, co jsem šel na web a vložil peníze prostřednictvím vkladového kanálu, který vám ukážu jako důkaz. Bylo to přes jejich web jako obvykle. Poté peníze nepřišly, tak jsem se šel zeptat admina, proč peníze ještě nepřišly. Admin odpověděl, že to bude nějakou dobu trvat, 2-3 hodiny. Čekal jsem. Poté, když jsem se šel zeptat znovu, změnili svou odpověď tak, že váš poskytovatel služeb zrušil váš vklad. Kterého poskytovatele služeb chcete? Pokud nejste mým poskytovatelem služeb, protože tento web je vaším webem, kanál vkladů je na vašem webu. Kde mám kontaktovat poskytovatele služeb? Řekli, že to není jejich věc, že to nevědí a že se do toho vůbec nepletou. To je v pořádku. filefilefilefilefile


Dobře, řekl jste mi, abych kontaktoval poskytovatele služeb. Jak poznám jakéhokoli poskytovatele služeb, když poskytovatel služeb je na své webové stránce a kanál vkladů je na naší webové stránce. Vložit peníze přes jeho web, nejsou to právě oni poskytovatelé služeb, kteří pro nás musí být stovky dětí? Pokud máme pro zákazníka navazovat na peníze, ale oni zůstávají lhostejní, jako by se nic nestalo, je to podezřelé. Normálně, když má webová stránka podobné problémy, musí to zákazníkovi rychle opravit, protože se bojí poškození pověsti svého webu. Ale tentokrát to udělali, aniž by cokoli věděli, a řekli nám, abychom je kontaktovali, abychom poskytli službu, kontaktovali ředitele, kam se máme obrátit? Neexistuje způsob, jak je kontaktovat, protože oni mají způsob, jak je kontaktovat. Musí to být proto oni, kdo je kontaktuje, a musí koordinovat vrácení peněz zákazníkovi. Abych byl upřímný, podvedli mě. A nechci, aby někdo se mnou musel znovu zažít něco podobného. Peníze ze včerejší noci byly opravdu poslední jednorázovou sumou peněz, kterou jsem minulou noc investoval v naději, že dostanu peníze na jídlo. Nakonec jsem včera večer neměl ani peníze na jídlo. Nechal jsem to se všemi. Zamyslete se nad tím, kolik lidí se s tím už setkalo. Nemohou přijít a říct to. A chci být někým, kdo může zabránit mnoha lidem, aby se znovu stali obětí lidí jako je tento. Žádám, aby byl můj případ rozšířen na 10 lidí denně, 20. Lidé jsou stále dobří a nestávají se obětí bumerangových webů, jako je tento. můžete pomoci? Pomozte vyhnat podobné webové stránky, aby společnost jejich služby nevyužívala. Pomozte jim utratit příliš mnoho peněz. Pomozte jim to říct ostatním. Název webu je Boomerang. Konečně jsem tu, abych to řekl. Neříkám to jen tak. Zašlu důkazy ve formě obrázků z rozhovoru a všech peněz vložených pod tento rozhovor. Děkuji všem. Pomáhejme si navzájem. Nedovolte, aby se někdo stal takhle obětí. Slitujte se nad lidmi, kteří musí takto přijít o peníze.

Upravil Radka před 2 týdny
Důvod: prázdné místo odstraněno
Automaticky přeloženo:
dreambeam08
před 2 týdny

Ahoj,

Jsem rád, že se ti podařilo napsat příběh sem na fórum. Pro začátek, o jakém kasinu mluvíme? Uveďte prosím jeho úplnou URL adresu. Děkuju.

Nyní k problému, který jste popsal:

Kasino ve skutečnosti není vaším poskytovatelem služeb. Kasino je příjemcem peněz; vy jste na druhé straně odesílatelem. Možná jazyková bariéra bránila oběma stranám ve vzájemném porozumění. Dovolte mi, abych vám s tím pomohl, alespoň zde na fóru. Společnost, která spravuje vaše transakce, je vaším poskytovatelem plateb. Abychom to pochopili, jakou platební možnost jste použili pro vklad? Řekněme, že to byla vaše debetní karta vydaná bankou. V takovém případě si musíte ověřit probíhající transakce u vaší banky. Možná to byla elektronická peněženka? Žádný problém; obraťte se na jeho podporu nebo ještě lépe ručně zkontrolujte své odchozí transakce. Kasino vám právě oznámilo, že peníze ještě nedorazily na jejich účet. Z mého pohledu je mnohem jednodušší nejprve prozkoumat. A rozhodně bych tuto situaci nenazval podvodem.


Navíc, pokud řeknete, že vklad byly vaše jediné peníze, které vám zbyly, takže teď nemáte co jíst, existuje velká šance, že jste již na zálohu neměli dost, a převod by mohl být snadno zrušen kvůli chybějícím penězům. Žádám vás, abyste to nejprve zkontrolovali. Nikdy také nehrajte s penězi, které si nemůžete dovolit prohrát. Hazardní hraní znamená především prohru, proto nehazardujte s penězi vyhrazenými pro vaše základní potřeby.


Kontaktujte prosím společnost/banku/peněženku, která spravuje vaše transakce, a ujistěte se, že vklad odešel z vašeho účtu, ano?

Vraťte se, až to zkontrolujete.

Automaticky přeloženo:
Radka
před týdnem

Záloha zmizela. A zatím jsem nedostal své peníze zpět.

Automaticky přeloženo:
dreambeam08
před týdnem

Je nám líto, ale abychom vám mohli pomoci, budeme potřebovat další podrobnosti o celé situaci.

Protože Radka již položila všechny otázky ve svém příspěvku výše, mohl byste laskavě poskytnout nějaké odpovědi?

Budeme zde čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky