...

před 4 roky od Ray95
|
6466 zobrazení 4 odpovědi |
|
Přidat příspěvek
Ray95
před 4 roky

Ahoj Ray95,

Někdo z Brazílie si také stěžoval na kasino a pak nás kontaktoval na různé e-maily a také zde a požádal nás o odstranění stížnosti. Byl jsi to ty?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 4 roky

Pamatuji si, že tam byl člověk, který si stěžoval na to kasino, ale je to opravdu nepoctivé? Mohli ověřit informace a upozornit hráče tohoto kasina.

Automaticky přeloženo:
paulish
před 4 roky

Myslím, že to byl ten člověk

Automaticky přeloženo:
Ray95
před 4 roky

Pokud máte pocit, že jste s kasinem zacházeli dobře, doporučujeme vám podat stížnost zde na našem webu:
https://casino.guru/complaints

Můžeme se pokusit spojit s kasinem a pomoci vám.

Upraveno autorem před 4 roky
Automaticky přeloženo:
Ray95
před 4 roky

Pokud vám opravdu řekli, že mohou bez vašeho důvodu účet zrušit, pak to není v pořádku.

Otevřeli jste stížnost prostřednictvím našeho webu, jak jsem vám navrhl ve své předchozí odpovědi?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky