Bohužel, pokud toto zkontrolujete 👈, bonus již vypršel.🤷♀️ Zástupce kasina od té doby nenapsal žádný příspěvek, takže pravděpodobně žádný nový bonus není, alespoň prozatím.
Unfortunately, if you check this out 👈, the bonus has already expired.🤷♀️ The casino representative hasn't write any post since, so probably there is not a new bonus, for now at least.
Zajímalo by mě, jestli máte nějaké zkušenosti z hraní v tomto kasinu?🤔 Řekněte nám o nich více, rádi bychom to slyšeli. Vždy lepší než spamovat fórum příspěvky, ze kterých nikdo nic nedostane. Nepočítáš?😉
Have you got any experience from playing at this casino, I wonder?🤔 Tell us more about those, it would be nice to hear. Always better than spamming the forum with posts no one get anything from. Don't you reckon?😉
SISAL LOTTOMATICA VÁM NEDÁ ŽÁDNÝ BONUS, I KDYŽ ŘÍKAJÍ, ŽE REGISTRÁCÍ S SPID VÁM DAJÍ BONUS, WINCASINO VÁM NEDOVOLÍ ZKONTROLOVAT E-MAIL A TELEFON, ABY SE NEMOHLO REGISTROVAT
SISAL LOTTOMATICA DOESN'T GIVE YOU ANY BONUS EVEN IF THEY SAY THAT BY REGISTERING WITH SPID THEY GIVE YOU BONUS, WINCASINO DOESN'T LET YOU CHECK YOUR EMAIL AND PHONE SO YOU CAN'T REGISTER
SISAL LOTTOMATICA NON TI DANNO NESSUN BONUS ANCHE SE DICEVANO CHE REGISTRANDOTI CON SPID DAVANO BONUS , WINCASINO NON TI FA VERFICARE MAIL E TELEFONO DUNQUE NON PUOI REGISTRARTI
Pokud máte problémy v kasinech a nevíte, co by mohlo být špatně a nikdo vám nemůže pomoci, můžete u nás podat stížnost.
Pokud máte takový nápad,můžete tak učinit na tomto odkazu .
Samozřejmě bych také rád řekl, že pokud máte problém s konkrétním kasinem, je nejlepší jej zveřejnit v oficiálním vláknu, protože posíláte příspěvek někde jinde. Budu ti vděčný.
If you have problems in the casinos, and you don't know what could be wrong and nobody can help you, then you can file a complaint with us.
If you have such an idea, you can do so at this link.
Of course, I would also like to say that if you have an issue with a particular casino, it's best to post it in the official thread because you're posting somewhere else. I will be grateful to you.
Pokud chcete, můžete napsat pár užitečných komentářů sem na naše fórum.😉
If you like, you can write some useful comments here on our forum, actually.😉
protože mi tam nikdo neodpověděl.
because no one ever answered me there.
perche li non mi ha mai risposto nessuno.
S tou odpovědí jsi mi moc nepomohl. Pokud máte problém a nikdo se ho nesnaží vyřešit z kasina, řekl jsem, že máte možnost podat stížnost. Pokud vám odtamtud dlouho nikdo neodpovídá a vy nevíte, co dělat, udělal bych to také. Pokud se vám stalo něco nekalého, neváhejte to říct. Takovou odpovědí se mnoho nezíská.
You didn't help me much with that answer. If you have a problem and nobody tries to solve it from the casino, I said that you have the option to file a complaint. If nobody answers you from there for a long time and you don't know what to do, I would do that as well. If something unfair has happened to you, don't hesitate to say so. There is not much to be gained by answering like that.
ne, nestěžuji si, protože neuzavřu
no I'm not making a complaint because I won't conclude
no non faccio reclamo tanto non concludo
Bylo by dobré psát z jednoho účtu abych měl přehled a ne ze dvou protože pak se v tom můžeme lehce ztratit. Pokud nechcete podávat stížnost, nevím, jak vám pomoci. Zkusili jste se zeptat podpory, proč nepotvrzuje e-mailovou adresu?
It would be good to write from one account so that I have an overview and not from two because then we can easily get lost in it. If you don't want to file a complaint, I don't know how to help you. Have you tried asking support why it doesn't confirm the email address ?
Dobrý den, nerozumím komu odpovídáte a co říkáte. Mohl byste mi to prosím upřesnit? Pokud odpovídáte někomu konkrétnímu, bylo by dobré použít tlačítko „odpovědět". 👍
Hello, I don't understand who you are replying to or what you are saying. Could you please elaborate on that for me ? If you are replying to someone specific, it would be good to use the "reply" button. 👍
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.