FórumBonusy a promo akceVýhry z roztočení zdarma jsou regulovány

Výhry z roztočení zdarma jsou regulovány

před rokem od siggiando
|
2417 zobrazení 14 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem

Ahoj,


Takže dnes jsem obdržel 10 bezplatných zatočení v Knize mrtvých v dánském kasinu. Pro jednou jsem měl štěstí a dostal jsem bonus. A hádejte co, sám Rich Wilde se ukázal jako symbol. Dostal jsem všech 5 symbolů a vyhrál jsem zhruba 5000 DKk.


5000 DK bylo regulováno na 200 možná po minutě nebo 2. Zatočení zdarma byla uvedena jako sázková a v e-mailu nebyla uvedena žádná maximální výhra. Zkontroloval jsem tedy jejich pravidla a říká, že maximální výhra na zatočení zdarma je 2 500 Dkk.


Tak jsem je kontaktoval a zeptal se, proč 200 místo 2500. Jaká je podle vás moje šance na získání 2500 Dkk? A co mám dělat, když kasino trvá na tom, že mi zaplatí pouze 200?


Ulrik

Automaticky přeloženo:
siggiando
před rokem

Ahoj Ulriku.

Gratulujeme k nalezení Rich Wilde! 🙂

Na vaši otázku "Kontaktoval jsem je a zeptal se, proč 200 místo 2500. Jaká je podle vás moje šance na získání 2500 Dkk? A co mám dělat, když kasino trvá na tom, že mi zaplatí pouze 200?"

Zpočátku byste měli poskytnout více informací, pokud vám to nevadí.

Nejdůležitější část je: Jak přesně, prosím, kasino zdůvodnilo částku 200 DKK?

Kde jste hráli a jaké jsou podmínky pro bonusy?

Dejte mi brzy vědět.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji za tvou odpověď,


Dostal jsem e-mail od vindercasino.dk, což je obecně důvěryhodné dánské kasino? Píše se tam: 10 bezplatných zatočení, aktivní po dobu 3 dnů, 1 DKk za zatočení, pouze jednorázové použití, pouze aktivní účty a dále platí obecná pravidla a podmínky.


Obecná pravidla na jejich stránkách říkají, že můžete vyhrát až 2500. ALE v mnoha jiných akcích mají napsáno maximální výhra omezená na 200 – ale tentokrát ne. POUZE říká, že platí obecné podmínky.


5400 DKk, které jsem vyhrál, bylo změněno na 200 během několika minut a bez jakéhokoli kontaktu nebo zprávy o tom.


Včera jsem mluvil se zaměstnancem a poslal jsem snímky obrazovky e-mailu a jejich všeobecných podmínek týkajících se roztočení zdarma (maximální výhra 2500). Dnes se však nevrátil.


Takže jsem si na 99,99% jistý, že mám nárok na 2500 a ne jen na 200. Jestli to kasino hodlá ctít, je něco jiného :P



Automaticky přeloženo:
před rokem

Také jsem přemýšlel o hraní se zbývajícími 200 Dkk - ale zatím jsem se toho zdržel. Bál jsem se, že to bude stejné jako přijmout pouze 200 Dkk.

Automaticky přeloženo:
siggiando
před rokem

Je mi líto, ale problém spočívá právě v tom, že "POUZE říká, že platí obecné podmínky". Myslím tím, že pokud najdete takové informace uvedené v bonusových pravidlech, jsou právě použity. V ideálním světě by vás nabídka také informovala o maximálním cashoutu přímo v emailu, bohužel je to spíše výjimka.

Doufal jsem, že sem můžete vložit e-mailovou nabídku plus snímek obrazovky s těmito dodatečnými pravidly. To by bylo užitečné. Zmínil zaměstnanec kasina konkrétní část podmínek bonusu nebo kde přesně se nachází ve všeobecných podmínkách?

Pokud bylo pravidlo snadné najít reklamu jasně uvedeno, obávám se, že kasino je správné.

Dejte mi laskavě vědět a klidně posílejte snímky obrazovky (nejlépe v angličtině).

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Právě mě kontaktovalo kasino. Trvají na tom, že mám nárok pouze na 200 DKK, ale kompenzovali mi dalších 200 DKK, takže na mém saldu je 400. Řekl, že se jednalo o takzvanou „reaktivační promo akci" a s tím jsou povoleny pouze výhry 200 DKK. Na jejich stránkách o tom nemůžu nic najít.


Jak můžete vidět na snímku obrazovky, zmiňují 5 podmínek + všeobecné podmínky (které uvádějí bezplatná otočení, max. výhra 2500).

Mám problémy s nahráváním obrázků sem, tak jsem udělal galerii: https://postimg.cc/gallery/X0TZptx


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
siggiando
před rokem

OK. Teď jsem trochu podezřelý.

Jednoduchá myšlenka: Pokud kasino trvá na tom, že maximální výběr je 200 DKK, proč na svůj účet přidávat dalších 200 DKK?

Co byste řekli, kdybych vám navrhl podat stížnost? Pokud pravidla nejsou dostatečně jasná nebo konkrétní, bylo by nejlepší předat tuto situaci našemu specializovanému týmu pro stížnosti. Tento průvodce vysvětluje, co můžete po cestě očekávat: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Toto rozhodnutí samozřejmě nechám na vás.

Pokud souhlasíte, použijte prosím tento odkaz: https://casino.guru/complaints

Automaticky přeloženo:
před rokem

Přesně to byly moje myšlenky. Trochu stinné; jako když se mě snažíte přimět, abych s tím nepokračoval.

Přemýšlel jsem 10 minut a pak jsem napsal stížnost. Začal jsem formálními náležitostmi (mými osobními údaji atd.) Pak jsem přesně uvedl, na co jsem si stěžoval. Pokračoval ve vysvětlování toho, co mi zaměstnanec Finn řekl po telefonu.

Poté jsem uvedl skutečný stav - co e-mail říkal a co říkají jejich obecné podmínky. A to, co tvrdil Finn z VinderCasina (maximální výhra 200 v „reaktivační kampani"), nebylo nikde v e-mailu ani na jejich webových stránkách.

Vaši odborníci by pravděpodobně mohli napsat lepší stížnost. Jsem však vzdělaný v oblasti celních daní a udělal jsem svůj spravedlivý podíl na prohlášeních o nároku. Také jsem absolvoval téměř 2 roky na právnické fakultě, než jsem přešel na jiné vzdělání. Věřím, že jsem ve své stížnosti pokryl podstatné věci.

Také věřím, že soudní řízení by dopadlo v můj prospěch. I kdyby kasino nějak dokázalo, že mělo v úmyslu napsat do e-mailu max. výhru 200, ale zapomnělo to udělat, nevadilo by to. Vím, že dánské zákony jsou velmi přísné, pokud jde o propagaci, jako je tato. Ve většině případů by byli zodpovědní za to, co napsali. Nebo v tomto případě to, co říkají, zapomněli napsat.



Automaticky přeloženo:
siggiando
před rokem

Omlouvám se, ale asi si moc nerozumíme ohledně reklamace.🤔

Chci říct, že jste ještě nevytvořili žádnou o tomto problému, takže co tím myslíte

"Pravděpodobně vaši odborníci mohli napsat lepší stížnost."

Je skvělé, že jste tak vzdělaný, ale z mé zkušenosti by to trvalo dost času a peněz žalovat kasino o tak nízkou částku. Jde spíše o morální princip, já to chápu! Přesto říkám, že by bylo jednodušší začít s reklamací.

https://casino.guru/complaints

Jsi v?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jen jsem chtěl říct, že jsem okamžitě napsal stížnost. Kasino zatím neodpovědělo. A že mám zkušenosti se zpracováním / zpracováním případu.


Edit: Zapomněl jsem zmínit, že jsem poslal svou stížnost do kasina 30. května. Takže je to brzy 14 dní bez jediného slova. Někde si přečtěte, že musí odpovědět s rozhodnutím do 14 dnů - Nebo vám řeknou, kdy se očekává, že bude připraven.


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
siggiando
před rokem

Ahoj!

Pokusím se vysvětlit ještě jednou. Neřešíme stížnosti, kterých nejsme součástí. 🙂 Abychom mohli stížnost vyřídit, musíte si ji vytvořit zde na našem webu .

Kliknutím na tento odkaz začnete znovu:

https://casino.guru/complaints

Můžete to udělat, prosím?

Automaticky přeloženo:
před rokem

To je v pořádku. Nežádal jsem tě o to.

V závislosti na odpovědi kasina budu hledat pomoc.

Automaticky přeloženo:
siggiando
před rokem

Mohl bys prosím vysvětlit? Tady jsem upřímně ztratil lano.

Tak či onak - hodně štěstí!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Aktualizace: Kontaktoval jsem místní oddělení bezplatné právní pomoci. Tak jsem šel a měl s nimi schůzku, ukázal jsem jim své screenshoty všeho a oni souhlasili, že mám případ. Takže po skončení letních prázdnin student práv napsal kasinu dopis, ve kterém uvedl, že dluží 2100 a že mají 2 týdny na zaplacení. Nebo by byly podniknuty další právní kroky. Poměrně rychlé kasino, že souhlasili. Slíbili mi, že mi zaplatí 2100 a poté mi zavřou účet.


Zítra uplynula lhůta 2 týdnů, ale zatím žádné peníze na mém bankovním účtu ani na účtu kasina. Očekávám, že zaplatí dnes nebo možná zítra, jak bylo slíbeno.

Automaticky přeloženo:
siggiando
před rokem

Jsem zvědavý, jak se vaše situace vyvine, protože dnes je termín. Mohli byste nás nadále informovat, zda peníze dorazily, a pokud ne, jaké budou další kroky? Zdá se mi to jako docela zajímavý případ.

Počkám.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky