FórumBonusy a promo akceMoje nešťastná zkušenost s bonusovými kódy IceCasino

Moje nešťastná zkušenost s bonusovými kódy IceCasino (strana 2)

před týdnem od Elody
|
615 zobrazení 22 odpovědí |
|
1 2
Elody
před 3 dny

Bod zaujatý. Jak jsem řekl, například se raději vyhýbám bonusům, abych se nemusel obtěžovat souvisejícími pravidly a předpisy.

Zmínka v recenzi také říká "typicky", což má významný dopad na kontext, řekl bych. 🙁

Je úžasné vidět, že jste tak oddáni poukazování na každý detail; mějte to, prosím, na paměti ve svém příštím kasinu. Nerad bych tě viděl bojovat s dalším bonusem!


Upraveno autorem před 2 dny
Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 dny

Nechápu, proč se tvůj tón tak změnil. Snaží se ti někdo něco vzít? Jen jsem chtěl poukázat na absurditu situace, kdy kasino nevzalo v úvahu důsledky, které mohou nastat. A to je zklamání. Rozhodně to nemají v plánu. Ale je to, co to je. Jako obchodník důrazně doporučuji ICE Casino zhodnotit své bonusové zásady. Jak víme, reklama by neměla být zavádějící. Koncept „bonusu" je zde diskutabilní.

Automaticky přeloženo:
Elody
před 2 dny

Ahoj znovu!

Abych byl upřímný, je to pravděpodobně proto, že na základě vašich následných příspěvků nevěřím, že kasino udělalo něco špatného úplně.

Jak jsem již zmínil, např.

„Řekl bych, že kasino má naprostou pravdu, když říkají, že jste to vy, kdo se rozhoduje, zda chcete získat bonus.

Na několik okamžiků jsem byl přesvědčen, že jste řekl, že jste bonus dostali automaticky, ale vaše odpověď opět tento bod zcela míjí. "

Pokud jste bonus vzali úmyslně a nepřečetli jste si podmínky, je to špatná zkušenost způsobená vaším neinformativním jednáním. Pokud byl bonus přidán na váš účet automaticky, je to velmi nespravedlivé. Přesto jsem se tě zeptal, jak se to stalo, a ty jsi to nechal bez odpovědi. Tak jsem to bral jako vyřešenou možnost.

Může to souviset s tónem?

Chápu také, že si myslíte, že kasino udělalo chybu s procentem, ale na druhou stranu se zdá, že si myslí, že je vše v pořádku. Nebo si to alespoň zatím myslím. Zkontroloval bych bonusová pravidla, a pokud bych našel důkaz, že kasino udělalo chybu, myslím, že je dobré je znovu konfrontovat. Pokud jsou bonusové podmínky v pořádku, bral bych to z mé strany jako chybný předpoklad a zvážil bych, zda se mi líbí způsob, jakým "oceňují" věrné zákazníky.

Skoro to zní, jako bychom se vrátili do bodu, kdy si nemůžete vybrat všechny vyhrané peníze, což je u mnoha bonusů bohužel zcela běžné. Možná však nerozumím „důsledkům, které mohou nastat".

Myslím si, že pečlivé zvážení každého bonusu je nejlepší způsob, jak se vyvarovat opakování stejné negativní zkušenosti; zaměstnanci kasina to za vás udělat nemohou; bonusy by měly odpovídat vašim očekáváním a stylu hry...

Z mých zkušeností je nešťastné nechat vás myslet si, že je to nějak neobvyklá situace a měli byste být zklamáni, protože pokud vaše očekávání, která jste dosud popsali, zůstala stejná, jste připraveni tuto chybu zopakovat.


Záleží mi na tom, abyste pochopili, jak bonusy fungují, jen abyste se vyhnuli stejnému zklamání. Toho nelze dosáhnout hraním na milého, vždy souhlasného kámoše. je mi to líto.

Pojďme si povídat víc. Budu rád, když opravíte to, co jsem podle vašeho názoru doposud správně nepochopil.


Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky