Ahoj znovu!
Abych byl upřímný, je to pravděpodobně proto, že na základě vašich následných příspěvků nevěřím, že kasino udělalo něco špatného úplně.
Jak jsem již zmínil, např.
„Řekl bych, že kasino má naprostou pravdu, když říkají, že jste to vy, kdo se rozhoduje, zda chcete získat bonus.
Na několik okamžiků jsem byl přesvědčen, že jste řekl, že jste bonus dostali automaticky, ale vaše odpověď opět tento bod zcela míjí. "
Pokud jste bonus vzali úmyslně a nepřečetli jste si podmínky, je to špatná zkušenost způsobená vaším neinformativním jednáním. Pokud byl bonus přidán na váš účet automaticky, je to velmi nespravedlivé. Přesto jsem se tě zeptal, jak se to stalo, a ty jsi to nechal bez odpovědi. Tak jsem to bral jako vyřešenou možnost.
Může to souviset s tónem?
Chápu také, že si myslíte, že kasino udělalo chybu s procentem, ale na druhou stranu se zdá, že si myslí, že je vše v pořádku. Nebo si to alespoň zatím myslím. Zkontroloval bych bonusová pravidla, a pokud bych našel důkaz, že kasino udělalo chybu, myslím, že je dobré je znovu konfrontovat. Pokud jsou bonusové podmínky v pořádku, bral bych to z mé strany jako chybný předpoklad a zvážil bych, zda se mi líbí způsob, jakým "oceňují" věrné zákazníky.
Skoro to zní, jako bychom se vrátili do bodu, kdy si nemůžete vybrat všechny vyhrané peníze, což je u mnoha bonusů bohužel zcela běžné. Možná však nerozumím „důsledkům, které mohou nastat".
Myslím si, že pečlivé zvážení každého bonusu je nejlepší způsob, jak se vyvarovat opakování stejné negativní zkušenosti; zaměstnanci kasina to za vás udělat nemohou; bonusy by měly odpovídat vašim očekáváním a stylu hry...
Z mých zkušeností je nešťastné nechat vás myslet si, že je to nějak neobvyklá situace a měli byste být zklamáni, protože pokud vaše očekávání, která jste dosud popsali, zůstala stejná, jste připraveni tuto chybu zopakovat.
Záleží mi na tom, abyste pochopili, jak bonusy fungují, jen abyste se vyhnuli stejnému zklamání. Toho nelze dosáhnout hraním na milého, vždy souhlasného kámoše. je mi to líto.
Pojďme si povídat víc. Budu rád, když opravíte to, co jsem podle vašeho názoru doposud správně nepochopil.
Hi again!
To be honest, it is probably because, based on your subsequent posts, I do not believe the casino did anything wrong completely.
As I mentioned earlier, for example:
"I'd say the casino is quite right when they say it is you who decide whether you want to take the bonus.
For a few moments, I was convinced that you said you had been given the bonus automatically, yet your reply again misses that point completely."
If you took the bonus deliberately and did not read the terms, well, it is a bad experience caused by your uninformative action. If the bonus was added to your account automatically, it is highly unfair. Yet I asked you how it occurred, and you left it unaswered. Thus, I took it as a resolved option.
Could that possibly have to do with the tone?
I also understand you believe the casino made a mistake with the percentage, but they, on the other hand, seem to think all is well. Or at least this is what I think so far. I would consult the bonus rules, and if I could find the proof the casino made a mistake, I think it's good to confront them again. If the bonus terms are okay, well, I would take it as a wrong assumption from my side and would consider whether I like the way they "award" loyal customers.
It almost sounds like we are returning to the point where you can't withdraw all of the money won, which is sadly completely normal for many bonuses. Maybe I am not understanding the "consequences that may arise," though.
I think that carefully considering each bonus is the best way to avoid having the same negative experience again; casino employees cannot do that for you; bonuses should fit your expectations and play style...
From my experiences, it is unfortunate to let you think this is somehow uncommon situation and you should be disappointed because if your expectations you have described so far stay the same, you are quite ready to repeat that mistake.
I care for you to understand how bonuses work just to avoid the very same disappointment. Can't achieve that by playing the nice, always agreeing buddy. I'm sorry.
Let's talk more. I'll be glad if you correct what I in your opinion, have not comprehended correctly thus far.
Automaticky přeloženo: