Ahoj,
Požádal jsem náš přidružený tým, aby to prošetřil – omlouvám se za nepříjemnosti a ozvu se vám s aktualizací.
Hello,
I asked our affiliate team to investigate - I'm sorry for the inconvenience and will get back to you with an update.
Ahoj znovu,
Přeposlal jsem zprávu a zdá se, že bonus z naší strany funguje správně, tak jsme se zeptali kasina a byli jsme ujištěni, že odkaz funguje a bonus je také v pořádku.
Bylo nám řečeno, že:
"Myslím, že někteří hráči, kteří si stěžují, neudělali na své straně něco správného."
Je mi líto, ale zkontrolovali jsme a vše je v pořádku. Mohu prosím vědět, jak přesně jste se pokusili získat bonus? Oslovili jste kasino přes bonusový panel „získej bonus"?
Hello again,
I forwarded the message and it seems that the bonus is working correctly from our side, so we asked the casino and was assured that the link works and the bonus is ok as well.
We were told that:
"I guess that some of the players that are complaining didn't do something right on their side."
I'm sorry but we double-checked and everything is in order. May I know how exactly you attempted to claim the bonus, please? Did you approach the casino via the bonus panel " get bonus"?
Lol, vidíte, jak mi agent konkrétně řekl, že bonus není k dispozici a inzerujete bonus, který neexistuje?
Zaregistroval jsem se, bonus se nezobrazil v rozbalovací nabídce, kontaktoval jsem chat a zeptal jsem se, zda by ho přidali ručně, a vidíte jejich odpověď a obviňují vás z reklamy nesprávného bonusu?
Nyní mi váš kontakt vyčítá hráče?
Lol, you can see the agent tell me specifically the bonus is not available an dyou are advertising a bonus that does not exist?
I signed up, the bonus did not show on the drop down, I contacted chat and asked if they would add it manually and you can see their response and them blaming you for advertising an incorrect bonus?
Now your contact is blaming me the player?
Ahoj. Měl jsem takovou zkušenost. Zaregistroval jsem se do Slot wolf z webu AskGamblers. Pak toto kasino bojovalo o to, aby bylo nejlepší. Nabízeli 100 roztočení zdarma, abyste pro ně hlasovali. Hlasoval jsem za zveřejněné snímky obrazovky. A nic mi nepřišlo, připojení se zastavilo, teď nemůžu ani na stránky. Takže toto kasino nemusí poskytnout bonus. Není nic překvapivého.
Hello. I had such an experience. I signed up for Slot wolf from the AskGamblers website. Then this casino fought to be the best. They were offering 100 free spins for you to vote for them. I voted posted screenshots. And I didn’t receive anything, the connection stopped, now I can’t even go to the site. So this casino may not give a bonus. There is nothing surprising.
Привет. У меня был такой опыт. Я зарегистрировался в Slot wolf с сайта AskGamblers. Тогда это казино боролось чтобы стать лучшим . Они предлагали 100 бесплатных вращений за то что вы проголосуете за них. Я проголосовал отправил скриншоты. И ничего не получил, связь прекратилась, теперь даже на сайт зайти не могу. Так что это казино может и не дать бонус. В этом нет ничего удивительного.
Lol, vidíte, jak mi agent konkrétně řekl, že bonus není k dispozici a inzerujete bonus, který neexistuje?
Zaregistroval jsem se, bonus se nezobrazil v rozbalovací nabídce, kontaktoval jsem chat a zeptal jsem se, zda by ho přidali ručně, a vidíte jejich odpověď a obviňují vás z reklamy nesprávného bonusu?
Nyní mi váš kontakt vyčítá hráče?
Lol, you can see the agent tell me specifically the bonus is not available an dyou are advertising a bonus that does not exist?
I signed up, the bonus did not show on the drop down, I contacted chat and asked if they would add it manually and you can see their response and them blaming you for advertising an incorrect bonus?
Now your contact is blaming me the player?
Ahoj,
Nechám zkontrolovat bonus a toto je výsledek. Myslím, že tento bonus nelze přidat ručně, musíte se na stránky dostat pomocí správného bonusového odkazu (to je docela obvyklé), můžete mi laskavě odpovědět na můj dotaz?
" Mohu vědět, jak přesně jste se pokusili získat bonus, prosím? Obrátili jste se na kasino přes panel bonusů "získat bonus "?"
V opačném případě jste pravděpodobně vstoupili na stránky pomocí jiného odkazu.
Hello,
I get the bonus checked and this is the result. I guess this bonus can't be added manually, you have to access the site using the proper bonus link (that's quite usual), can you kindly answer my question, please?
"May I know how exactly you attempted to claim the bonus, please? Did you approach the casino via the bonus panel " get the bonus"?"
Otherwise, you probably accessed the site using a different link.
Co je to s tebou?
Podívejte se na úchopy obrazovky. Kasino výslovně uvádí, že VÁŠ bonus neexistuje a VY jej inzerujete bez povolení. To je nahoře černé na bílém.
Ano, prošel jsem váš odkaz. Poslal jsem to kamarádovi a požádám ho, aby se přihlásil. Vsadím se, že říkají to samé.
What is wrong with you?
Look at the screen grabs. The casino specifically states YOUR bonus does not exist and YOU are advertising it without permission. This is in black and white above.
Yes I went through your link. I have sent it to a friend and will get him to sign up. I bet they say the same.
Na základě tohoto snímku obrazovky jsem předpokládal, že musíme zjistit, který odkaz jste použili pro registraci, a poté jej zkontrolovat pomocí odkazů na našem webu.
Nebo alespoň pokud jste se zaregistrovali jako přidružený odkaz, pak byste měli být ve spojení s přidruženým podnikem, který má konkrétní ID, a pak bychom mohli toto ID porovnat s naším přidruženým ID a zjistit, zda jste registrováni prostřednictvím našich webových stránek.
Based on this screenshot, I supposed we need to find out which link you used for the registration and then cross check it with links on our website.
Or at least if you registered thought an affiliate link, then you should be related to an affiliate that has a specific ID and then we could compare that ID to our affiliate ID and see if you're registered through our website.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.