Když jsem navštívil webovou stránku BC Game, přihlásil se a vytvořil si účet, první věc, kterou jsem udělal, bylo kontaktovat podporu a zeptat se, zda musím ihned dokončit nějaký KYC nebo podobný proces, abych se později vyhnul problémům s bonusy. Také jsem se ptal na potenciální bonusy, například zda nabízejí bonus KYC nebo bonus za vklad. Navíc jsem se zeptal na funkci rotace. Po vytvoření účtu jsem obdržel rotaci, a když jsem ji použil, vyhrál jsem 5 BC Coins. Místo obdržení odměny jsem však dostal oznámení, že cena za roztočení nemůže být připsána na můj účet, protože někdo již vytvořil účet pomocí mého ID zařízení nebo IP adresy.
Tato zpráva byla nejasná – nepotvrdila, zda jsem předchozí přihlášení byl skutečně já nebo někdo jiný. Mohl to být někdo z mých přátel, který kliknutím na jednu z jejich akcí skončil na jejich stránkách pomocí mé IP adresy. Proto jsem se snažil dokončit proces KYC, prokázat svou totožnost a vyhnout se dalším problémům.
Větší problém nastal, když jsem se pokusil uplatnit inzerovaný vkladový bonus. Když jsem navštívil sekci vkladů, bylo tam uvedeno, že obdržím 180% bonus na svůj první vklad, pokud vložím více než 10 $ v jakékoli měně. Po výběru své částky, která se převedla na požadované minimum 10 $, jsem dokončil vklad. Bonus jsem však nedostal okamžitě. Místo toho jsem dostal oznámení, že můj vklad byl uzamčen v trezoru, a podle toho, co jsem pochopil, jsem potřeboval vsadit částku, abych jej odemkl.
Pokračoval jsem se sázkovými požadavky s použitím svých 10 $. Vstoupil jsem do jedné z her, hrál a prohrál celou částku. I poté zůstal bonus nedostupný a nikdy jsem ho nedostal. Znovu jsem se obrátil na podporu, a když jsem zmínil Casino Guru, eskalovali problém nadřízenému. Čekal jsem asi 20 minut a těsně předtím, než jsem se chystal odejít, jsem jim oznámil, že můžu čekat jen dalších 5 minut. Bohužel se nikdo neozval a žádné další pomoci jsem nedostal.
When I visited the BC Game website, logged in, and created an account, the first thing I did was contact support to ask if I needed to complete any KYC or similar process right away, to avoid any issues with bonuses later. I also inquired about potential bonuses, such as whether they offered a KYC bonus or a deposit bonus. Additionally, I asked about the spin feature. After creating my account, I received a spin, and when I used it, I won 5 BC Coins. However, instead of receiving the reward, I got a notification saying that the spin prize could not be credited to my account because someone had already created an account using my device ID or IP address.
This message was unclear—it didn’t confirm whether the previous login was actually me or someone else. It could have been one of my friends who, by clicking on one of their promotions, ended up on their site using my IP address. That’s why I was trying to complete the KYC process, to prove my identity and avoid any further issues.
A bigger issue arose when I tried to claim the advertised deposit bonus. When I visited the deposit section, it said I would receive a 180% bonus on my first deposit if I deposited more than $10, in any currency. After selecting my amount, which converted to the required minimum of $10, I completed the deposit. However, I didn’t receive the bonus immediately. Instead, I got a notification saying that my deposit was locked in a vault, and from what I could understand, I needed to wager the amount to unlock it.
I proceeded with the wagering requirements using my $10. I entered one of the games, played, and lost the entire amount. Even after that, the bonus remained inaccessible, and I never received it. I reached out to support again, and when I mentioned Casino Guru, they escalated the issue to a supervisor. I waited for around 20 minutes, and just before I was about to leave, I notified them that I could wait only 5 more minutes. Unfortunately, no one responded, and I didn’t receive any further assistance.