DomůFórumBonusy a promo akceFalešná bonusová akce BC.GAME

Falešná bonusová akce BC.GAME

před 2 měsíci od Kpioudyvgtac
|
1 068 zobrazení 5 odpovědí |
|
před 2 měsíci

Když jsem navštívil webovou stránku BC Game, přihlásil se a vytvořil si účet, první věc, kterou jsem udělal, bylo kontaktovat podporu a zeptat se, zda musím ihned dokončit nějaký KYC nebo podobný proces, abych se později vyhnul problémům s bonusy. Také jsem se ptal na potenciální bonusy, například zda nabízejí bonus KYC nebo bonus za vklad. Navíc jsem se zeptal na funkci rotace. Po vytvoření účtu jsem obdržel rotaci, a když jsem ji použil, vyhrál jsem 5 BC Coins. Místo obdržení odměny jsem však dostal oznámení, že cena za roztočení nemůže být připsána na můj účet, protože někdo již vytvořil účet pomocí mého ID zařízení nebo IP adresy.


Tato zpráva byla nejasná – nepotvrdila, zda jsem předchozí přihlášení byl skutečně já nebo někdo jiný. Mohl to být někdo z mých přátel, který kliknutím na jednu z jejich akcí skončil na jejich stránkách pomocí mé IP adresy. Proto jsem se snažil dokončit proces KYC, prokázat svou totožnost a vyhnout se dalším problémům.


Větší problém nastal, když jsem se pokusil uplatnit inzerovaný vkladový bonus. Když jsem navštívil sekci vkladů, bylo tam uvedeno, že obdržím 180% bonus na svůj první vklad, pokud vložím více než 10 $ v jakékoli měně. Po výběru své částky, která se převedla na požadované minimum 10 $, jsem dokončil vklad. Bonus jsem však nedostal okamžitě. Místo toho jsem dostal oznámení, že můj vklad byl uzamčen v trezoru, a podle toho, co jsem pochopil, jsem potřeboval vsadit částku, abych jej odemkl.


Pokračoval jsem se sázkovými požadavky s použitím svých 10 $. Vstoupil jsem do jedné z her, hrál a prohrál celou částku. I poté zůstal bonus nedostupný a nikdy jsem ho nedostal. Znovu jsem se obrátil na podporu, a když jsem zmínil Casino Guru, eskalovali problém nadřízenému. Čekal jsem asi 20 minut a těsně předtím, než jsem se chystal odejít, jsem jim oznámil, že můžu čekat jen dalších 5 minut. Bohužel se nikdo neozval a žádné další pomoci jsem nedostal.

Automaticky přeloženo:
Kpioudyvgtac
před 2 měsíci

Dobrý den!

Rád bych řekl, že rozumím tomu, že provozovatel chatu v kasinu vám řekl, že není třeba ověřovat, protože alespoň z mé zkušenosti je KYC potřeba pouze pro výběr nebo trvalé uzavření účtu; navíc bych tipnul, že operátor neočekával, že bude váš účet označen kvůli stejné IP adrese.

Pokud mohu přidat laskavou radu, nikdy nesdílejte svou IP s ostatními, když ležíte v kasinech; můžete čelit problémům s výběry. Pokud máte v úmyslu hrát společně se svými přáteli, informujte kasino dříve, než začnete hrát.

I když chápu, že taková společenská událost s přáteli může být skvělá zábava, pro kasina to vypadá podezřele. Vyhněte se pozdějším nedorozuměním tím, že budete informovat podporu, že vy a vaši přátelé hrajete ze stejného místa ve stejnou dobu pomocí stejného připojení.

Upřímně řečeno, jak se zdá, byl to začátek docela nepříjemné uživatelské zkušenosti. Nebyl bych moc překvapený, kdybych zjistil, že mnoho bonusů bude blokováno pro shodu IP, ale určitě není přijatelné vyhýbat se vysvětlení jakémukoli hráči.

A co naši přátelé? Potýkali se se stejnými problémy?


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Rozumím vašemu názoru ohledně potenciálních problémů, které mohou nastat, když několik lidí sdílí stejnou IP adresu při používání online kasin. Rád bych však upřesnil pár věcí z mé strany.


Zablokování mého bonusu a omezení mého účtu pouze proto, že se moje IP adresa shoduje s předchozím uživatelem, představuje diskriminaci na základě IP adresy. Tento přístup nesprávně předpokládá, že jedna IP adresa odpovídá pouze jednomu jednotlivci, přičemž ignoruje skutečnost, že více lidí může přistupovat k internetu prostřednictvím sdílených sítí, jako jsou domácnosti nebo veřejné prostory. Tato praxe nespravedlivě penalizuje legitimní uživatele, aniž by jim nabídla příležitost k ověření, což podkopává zásady spravedlnosti a transparentnosti očekávané od online platforem.


Vědomě jsem s nikým nesdílel svou IP adresu pro aktivity související s kasinem. I když je možné, že někdo v průběhu let přistupoval na stránky kasina z mého připojení – vzhledem k tomu, že přátelé navštívili můj domov – až dosud jsem si toho nebyl vědom. Navíc jsem se nesetkal s podobnými problémy u jiných kasin. Pokud použití stejného připojení s sebou nese taková rizika, bylo by užitečné, kdyby to kasino jasně sdělilo předem.


Pokud jde o proces KYC, již jsem vyjádřil ochotu podstoupit ověření za účelem vyřešení problému. Bohužel, tým podpory mi řekl, že to není nutné a že mě bude kontaktovat, pokud bude vyžadováno KYC. Mým záměrem bylo potvrdit svou totožnost a vyhnout se nedorozuměním, ale nedostatek proaktivní komunikace ze strany kasina situaci zkomplikoval, než by bylo potřeba.


Pokud jde o vaši otázku ohledně mých přátel, nejsem si vědom, že by čelili podobným problémům, a pokud ano, neinformovali mě.

Automaticky přeloženo:
Kpioudyvgtac
před 2 měsíci

Výborně, mohu-li to tak říci!

To je v podstatě to, co se vždy snažíme vysvětlit zástupcům kasina.

"Zablokování mého bonusu a omezení mého účtu pouze proto, že moje IP adresa odpovídá předchozímu uživateli, představuje diskriminaci na základě IP adresy. Tento přístup nesprávně předpokládá, že jedna IP adresa odpovídá pouze jednomu jednotlivci, ignoruje skutečnost, že více lidí může přistupovat k internetu prostřednictvím sdílených Tato praxe nespravedlivě penalizuje legitimní uživatele, aniž by jim nabídla možnost ověření, což podkopává principy spravedlnosti a transparentnosti očekávané od online platforem.

Sám bych to nedokázal říct lépe. Řekl bych, že někdy jsou zaměstnanci kasin tak zaneprázdněni hledáním vzorců a ukázňováním potenciálních pachatelů, že zcela opomíjejí jednat správně. Jsem si však docela jistý, že podobné okolnosti lze zvládnout docela jednoduše.

Má hráč zajímavou historii vkladů?

Vykazoval někdy nějaké známky potíží navzdory IP?

Je stále k pronájmu, abychom mu mohli poskytovat naše služby?

ANO: nechte hráče na pokoji, dokud si nebudeme 100% jisti, že chce získat nespravedlivou výhodu nebo se nestane skutečným problémem.

NE: zrušte jeho účet a nechte ho vybrat spravedlivě vyhraný zůstatek.

Omlouvám se za přílišné zjednodušení, ale mým cílem bylo ukázat, jak mohla být volba provedena logicky.

"Pokud jde o proces KYC, již jsem vyjádřil ochotu podstoupit ověření za účelem vyřešení problému. Tým podpory mi bohužel řekl, že je to zbytečné a že mě bude kontaktovat, pokud bude vyžadováno KYC. Mým záměrem bylo potvrdit svou identitu a vyhnout se nedorozumění, ale nedostatek proaktivní komunikace ze strany kasina situaci zkomplikoval, než by bylo potřeba."

Této části stále nerozumím. Kasino mělo takové štěstí, že se mohlo vypořádat s tak rozumným hráčem, a jedinou odpovědí je, že jim je to jedno. Nejsem si jistý, co víc bych z toho mohl udělat, abych byl upřímný.


Doufejme, že vaši přátelé nebudou čelit stejnému zacházení!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

file

Mohu poskytnout tento snímek obrazovky jako důkaz, že jsem se nabídl ke kontrole KYC. Řekli mi, že to není povinné.

Ne, že bych na to tlačil, ale byl jsem na 100% ochotný to udělat.

Automaticky přeloženo:
Kpioudyvgtac
před 2 měsíci

Oh, děkuji!

Na základě snímku obrazovky se však zdá, že jste požadovali bonus výměnou za KYC.

V každém případě dává smysl, že kasino by se v takové situaci zdráhalo nabízet ty největší obvyklé bonusy pro „nováčky", ale podle mého názoru by bylo moudřejší provést KYC okamžitě, aby se vyloučilo jakékoli podezření.

Co by se například stalo, kdybyste trefili jackpot? Tipoval bych, že protože jsou již známé shody IP, bude KYC pravděpodobně obtížnější. Ptali jste se na to s podporou kasina?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky