FórumBonusy a promo akceBonusy byly zmrazeny pomocí Captain Cook/Casino Rewards

Bonusy byly zmrazeny pomocí Captain Cook/Casino Rewards

před 2 roky od velli2
|
4030 zobrazení 13 odpovědí |
|
před 2 roky

Má ještě někdo zkušenost? Když jsem se začal ptát na bonusy, dokonce mi zablokovali zákaznický servis 😀

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
velli2
před 2 roky

Dobrý den velli2, bonusy jsou plně pod kontrolou kasina a je tedy na kasinu, kdo bonus získá a kdo ne. Bonusy jsou skvělý marketingový nástroj vyplácený kasinem a je to také skvělá marketingová strategie pro přilákání nových hráčů a je to mocný nástroj jednoduše proto, že se taková kasina zaměřují hlavně na získávání nových hráčů. Zeptám se vás, po jaké době, od jste se zaregistrovali v kasinu, začínáte žádat o bonus? 🙂 A v kolika případech se ti to už stalo? Děkuji


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Magda
před 2 roky

Byl jsem zákazníkem kasina po mnoho let. Možná i 10 let. Mají VIP bonusový systém, kde získáváte body hraním. Tento týden jsme také poslali mnoho nabídek bonusů za vklad. Samozřejmě už na ně nereaguji a v tom kasinu nehraju


Automaticky přeloženo:
velli2
před 2 roky

Dobrý den, dobře, děkuji. Deset let je opravdu dlouhá doba. To znamená, že během minulých let až do současnosti nebylo mnoho problémů, že? Zajímalo by mě, po jak dlouhé době to znovu aktivují, pokud mluvíme o live chatu. A kde teď hraješ btw?

Automaticky přeloženo:
Magda
před 2 roky

Už se mnou ani nebudou mluvit 😀 Dnes hraju paf.com (nikdy nedává bonusy za vklad, ale opravdu spolehlivé a rychlé platby) a caxino.com (občas problémy s potvrzením účtu)

Automaticky přeloženo:
velli2
před 2 roky

Zmínil jste, že jste se začal ptát na bonusy, ale jak často jste o bonusy žádal? Někteří hráči přicházejí žádat o bonusy několikrát denně, a když jsou odmítnuti, mohou vůči zákaznické podpoře použít urážlivé výrazy. Umím si představit, že by vám to mohlo dát ban, jinak to nedává moc smysl.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

O bonusy jsem nežádal. Využil jsem pouze nabídek, které mi byly zaslány. Pokusil jsem se požádat o použití bonusů, které jsem získal

Automaticky přeloženo:
velli2
před 2 roky

Ahoj, rozhodla jsem se taky zapojit do diskuze 🙂

Takže, co jsi myslel tím prvním příspěvkem, který jsi vložil do tohoto vlákna? Je pro mě těžké si uvědomit, jak víte, že jste již získali nějaké bonusy. Mluvíme možná o věrnostním programu?

Každopádně, můžete prosím na druhou stranu doporučit kasino, které splní vaše očekávání?



Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Kasino dává body za hraní a mělo by být možné je převést na peníze. Zároveň zasílají nabídky bonusů za vklad, ty jdou na stejný bodový účet. Nyní mám dopředu 117 € v bonusových penězích, které mi odmítají dát


Automaticky přeloženo:
velli2
před 2 roky

Oh, už vidím. Ale to jsou stále bonusové body - bonusové peníze, že?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Drž se dál od těch kasin

Automaticky přeloženo:
Chaly
před rokem

Máte špatné zkušenosti s těmito kasiny?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Honza
před rokem

Ano. Před lety byli dobří, už ne

Automaticky přeloženo:
Chaly
před rokem

Chcete vysvětlit, co se zdálo být v průběhu let špatně? Jsem si jistý, že bychom mohli použít více podrobností.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky