FórumAutomatyHotovostní konečná platba

Hotovostní konečná platba

před 5 měsíci od Roche
|
1843 zobrazení 13 odpovědí |
|
před 5 měsíci

Ahoj prosím pomozte mi pochopit. Zahrajte si tuto hru a bylo tam uvedeno 3 - 2X, 16 - 250X, 18- 1000X. Část uzavřeného bloku s ikonou Cash Ultimate byla krát 2. Vsazeno R0,50. Jak byste očekávali, že budou výhry 18 nebo 16 uzavřený blok. filefile

Automaticky přeloženo:
Roche
před 5 měsíci

Dobrý den, abych byl upřímný, pravděpodobně budete muset zkontrolovat tabulku výher a jaký blok hra platí. Pokud je to jinak, jak píšeš, tak si nejsem jistý, jak moc by sis měl z čeho vytěžit.

Pokud by se mi však něco takového stalo, určitě bych napsal na podporu nebo live chat, aby se mi pokusili pomoci to pochopit, protože by měli vědět, jak hra funguje nejlépe.

Také jsem si právě všiml, že se vám podařilo podat stížnost , tak uvidíme, kam se náš tým dostane.

Pokud máte nějaké novinky, neváhejte a dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
Roche
před 5 měsíci

Ahoj,

Podle mého názoru je vždy dobré si prohlédnout výherní kombinace uvedené v části s pokyny.

Když už jsme u toho, tyto screenshoty by se mohly hodit:

filefilefilefile

Jak vidím na druhém obrázku, který jste poskytli, 18x scatter znamená sázku x 1000. Bylo to 0,5, takže jste dostali 500 - to mi zní správně.

Pokud tomu dobře rozumím, znepokojuje vás kolo, které bylo zachyceno na prvním obrázku? Co přesně způsobilo ztrátu, je mimo mě. Zkusili jste kontaktovat podporu kasina?

To bych určitě zkusil.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj ano povídal si s nimi. Řekl mi, abych vyčistil mezipaměť. Udělal jsem a vyzkoušel 3 různá zařízení. Svou hru jsem mohl dokončit od pátečního večera poté, co se to zaseklo kolem 21:34. Tuto hru se mi podařilo znovu roztočit až v neděli večer kolem 2 hodin. To je můj problém, proč se moje hra zasekla, a přesto jsem mohl hrát všechny ostatní sloty. file

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Ahoj to je správně. Můj problém je s mými druhými uzavřenými bloky, které se od pátečního večera bez zjevného důvodu zasekávaly. Pořád to vypadá jako blok ze strany kasina. Vím, že je to náhoda, ale vypadalo to jako rušení.

Automaticky přeloženo:
Roche
před 5 měsíci

Když jste jim poslali zprávu, že se hra zpracovává, co řekli? Připadá mi to jako chyba, která se vyskytla ve hře. Vidím, že vám kasino řeklo, že na jejich straně ve hře není žádný bug, takže je to komplikované.

Je dobře, že jsi podal stížnost a Veronika se bude snažit pomoci a uvidíme, co se dá dělat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Ahoj ano řekli mi, abych vyčistil historii prohlížeče, zkusil jiné zařízení. Zkoušel jsem na 3 jiných zařízeních bez přehrávání. Stále jsem říkal, že vaše poslední roztočení se stále zpracovává. Pouze tato konkrétní hra. Stále mohl hrát všechny ostatní. Trvalo to od pátečního večera 21:44, kdy s nimi začal chatovat, do nedělního večera někdy po 11 hodině, aby se to napravilo.

Automaticky přeloženo:
Roche
před 5 měsíci

Vidím, že jste toho zkusil opravdu hodně a dovedu si představit vaši frustraci. Prozatím musíme být trpěliví a zjistit, co lze s vaší stížností dělat. Snad se to brzy vyřeší.🤞

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Ahoj, vím, že bude, protože kasino samo nikdy nevysvětlilo, proč se zaseklo.

Automaticky přeloženo:
Roche
před 5 měsíci

Mějte prosím na paměti, že kasino musí komunikovat s naším týmem pro stížnosti. Jinak bez jejich ochoty poskytnout informace se nám to nepodaří vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj, takže pokud to neudělají, nemusí se to řešit?. Jen bych rád věděl, proč došlo k zastavení rotace a poté k jejímu opětovnému spuštění o 48 hodin později.

Automaticky přeloženo:
Roche
před 5 měsíci

Upřímně řečeno, ano. Bez jejich ochoty komunikovat bychom se daleko nedostali. Zdá se však, že stížnost ještě nedospěla do této fáze.

Odpověď na vaši otázku by měla přijít z kasina; obvykle musí poskytovatel hry zkontrolovat hru, aby zjistil závadu/chybu, ať už je to cokoliv.

Jste možná ještě nějakým způsobem v kontaktu s kasinem?


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj, od opravy jsem se s nimi nebavil. Můžu se zeptat, co podle nich bylo špatně

Automaticky přeloženo:
Roche
před 5 měsíci

Měli byste se s nimi pokusit komunikovat o jakékoli záležitosti, ke které máte dotazy. Dejte nám vědět, jak to jde a jestli se dozvíte něco nového.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky