DomůFórumZpětná vazba a návrhyOdeslání recenze

Odeslání recenze

před 3 roky od Gguru318
|
7 858 zobrazení 32 odpovědí |
|
1 2
před 3 roky

Nyní jsem se třikrát pokusil odeslat recenzi kasina Play Fortuna a třikrát jsem se pokusil posouvat to, co jsem napsal, a pokaždé jsem ztratil více než dva tisíce slov. Prostě to zmizí a musím začít znovu. V současné době neexistují žádné recenze pro toto kasino, takže jsem si myslel, že budu dávat do souvislosti svou nedávnou zkušenost, abych pomohl Casino Guru s přesnějším obrazem věcí, ale začínám být frustrovaný tím, že vše ztratím jednoduchým dotykem. Jedná se o trvalý problém nebo jde o nový problém, který se právě začal objevovat od doby, kdy jsem se připojil asi před čtyřmi hodinami? Měl bych pouze odeslat několik dvou nebo tří stovek slovních recenzí, dokud nebudu mít pocit, že jsem řekl všechno, co jsem chtěl říct?

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Proč také nemohu přidat svou fotku do svého profilu? Snažil jsem se použít jeden z mé fotoknihy, ale byl umístěn bokem nad mým jménem, a když jsem to zkusil znovu, zjevně jsem v mé knihovně neměl vůbec žádné fotografie, což rozhodně není tento případ. Dělám něco špatně nebo je někde problém se serverem nebo něco podobného?

Automaticky přeloženo:
Gguru318
před 3 roky

Sakra, děkuji za zpětnou vazbu. Pokoušíte se jej odeslat na mobil nebo PC? Chápu správně, že jste právě napsali text a když se pokusíte posunout dolů, zmizí celé okno?

Automaticky přeloženo:
Gguru318
před 3 roky

Zajímalo by mě, víte, jak zaznamenat obrazovku, abyste mohli zaznamenat vše, co zde zmiňujete, a poslat mi to soukromě? Rád bych to ukázal našim IT hráčům.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Píšu to na svém iPhone a ano, přesně to se stalo. Posunul jsem se nahoru, abych zkontroloval, co jsem napsal, a když jsem se pokusil posunout zpět dolů, zmizelo to a nemohl jsem nic obnovit. Právě jsem úspěšně odeslal mnohem kratší recenzi, ale chtěl jsem říci více o celé zkušenosti.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Předpokládám, že bych to mohl zkusit, ale když budu znát své štěstí, dopadne to jako klepavý zvuk, který vydává váš motor, dokud mechanik neposlouchá hluk, o kterém jste mu řekli. Znovu také zkusím přidat fotku do svého profilu a dám vám vědět, jestli to funguje, nebo ne.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

file

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

file To se dělo s mými profilovými fotkami. Pokud fotografie nebyla upravena s nějakým efektem, objevila se bokem. Mám nyní profilovou fotku.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

A šedovlasý svámí, který se po celou dobu objevuje na obrazovce, skutečně stránku zašroubuje. Jak ho mohu přimět, aby se přestal objevovat a možná mi poslal jen textovou zprávu?

Automaticky přeloženo:
Gguru318
před 3 roky

Dokázali jste tedy vyřešit problém s profilovou fotkou? Začneme testovat recenze kasina na mobilu. Dám vám vědět, jak to bude zítra. Děkujeme, že jste nás ohledně toho kontaktovali. Je to nová funkce, kterou máme na webu, takže je možné, že některé skryté chyby budeme muset opravit.

Automaticky přeloženo:
Gguru318
před 3 roky

Už jsme zjistili, jak zajistit, aby se problémy s odesíláním recenzí v budoucnu už neopakovaly. Zajistíme, že kdykoli omylem zavřete okno při psaní recenze, text se tam uloží, když okno znovu otevřete.

Každopádně bude trvat několik dní, než budou změny aktivní, protože je nejprve nutné otestovat.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Opravdu musíte vyřešit problém s recenzemi kasina, stále se to děje a začínám být velmi frustrovaný. Právě teď bych dal Casino Guru špatnou recenzi, ale zdá se, že máte skutečný zájem na zlepšování, takže zatím zůstanu.

Automaticky přeloženo:
Gguru318
před 3 roky

Jak jsem již napsal, bude to chvíli trvat, než to napravíme. Až to bude hotové, dám vám vědět. Ve skutečnosti jste zatím jediný, kdo si stěžoval, takže se zdá, že pro většinu uživatelů to funguje dobře. Každý den dostáváme několik nových recenzí a vypadají dobře.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Pokud bych měl sednout a napsat recenzi v plném rozsahu a nepohybovat se s telefonem, nebo odejít a nechat vypnout obrazovku telefonu, moje recenze by byly odeslány bez problémů. Přemýšlel jsem o svých recenzích a nejsem vždy schopen sedět dost dlouho na to, abych napsal podrobnou recenzi. Mohl bych odříznout několik rychlých řádků a odeslat je, ale mám pocit, že všechny podrobnosti jsou užitečnější. Mám občasné problémy s tím, že se starý muž objevil se zprávami o zpravodaji nebo cokoli jiného, takže způsob, jak to vypnout v mém nastavení, by byl oceněn, zdá se stejně nadbytečný, protože jsem se přihlásil k odběru vašich zpravodajů v mém e-mailu. Dejte mi vědět, až se dopracujete k nějakému dalšímu zalomení, a pokusím se věnovat více času psaní a odesílání recenzí. Říkáte, že lidé každý den posílají několik, ale při procházení mého seznamu kasin jsem zjistil, že mám více než dvě desítky kasin, která nemají žádné recenze hráčů. Možná je to jen prázdno od hráčů v Kanadě.

Automaticky přeloženo:
Gguru318
před 3 roky

Pak věřím, že problém je v tom, že necháte obrazovku vypnout. Ve skutečnosti to můžete vypnout v nastavení mobilního displeje.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Není to jen když se vypne moje obrazovka, ale stane se to i při zapnutém telefonu. Jak ukazuje záznam na obrazovce, který jsem vám poslal, stane se to, když se během psaní recenze pokusím posunout dolů. Jen se ujistím, že rychle dokončím své recenze bez jakýchkoli přerušení nebo pohybu s telefonem. Jsem si docela jistý, že to pomůže, a myslím si, že sedět každý den na odpočinek při jejich psaní pomůže udržet můj krevní tlak na normální úrovni. Lol🙃

Automaticky přeloženo:
Gguru318
před 3 roky

Je mi líto, ale od vás neexistuje žádný záznam obrazovky. Pouze 2 snímky obrazovky. Budete muset někde nahrát video a přidat k němu odkaz, nebo ho můžete poslat přímo na můj e-mail daniel@casino.guru

Děkuji 👍

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Ten chlap má pravdu. Mám stejný problém. Starý muž je mimo téma. Vychází, když se mu zlíbí. To opravdu není pohodlné

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Myslím, že se mi konečně podařilo poslat záznam obrazovky, dejte mi vědět, pokud jste jej obdrželi. Pokud to také pomůže, nemám stejný problém zde ve fóru, možná to má něco společného s velikostí obrazovky / okna.

Automaticky přeloženo:
Gguru318
před 3 roky

Díky moc. Ano, dostal jsem video. Zítra to ukážu svým kolegům. Každopádně již dokončujeme funkci, že kdykoli se okno zavře, text se tam uloží, když jej znovu otevřete. Nevyřeší problémy, které zavře, když by se neměl zavřít, ale rozhodně by to mělo pomoci v tom smyslu, že nemusíte psát stejný text znovu.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky