Ahoj a děkuji za tato milá slova. Nestává se každý den, aby hráči chválili práci všech lidí tady, protože si myslím, že jste to docela dobře popsal a není to vždycky jednoduché.
Samozřejmě se vždy snažíme dělat vše férově a pomoci co nejvíce hráčům, kdykoli je to možné. Ne vždy je to zvládnutelné a bohužel některé případy nedopadnou tak, jak by si hráči přáli, ale pokud se něco dá vyřešit a vidíme, že kasino bylo k hráči nespravedlivé, děláme vše, co je v našich silách, abychom mu pomohli.
Vážíme si hráčů, kteří si to uvědomují a i když se jim někdy věci nevyvíjejí dobře, stále dokážou rozumně uvažovat a někdy si i přiznat chybu. Je to těžké, ale je to klíč, který je v životě potřeba, nejen v hazardních hrách.
Ještě jednou vám všem v Casino Guru děkujeme a doufáme, že s našimi službami bude co nejvíce spokojených hráčů a že se vám všem bude dařit.
Přeji hezký den a věřím, že jste nám svým vzkazem zpříjemnili den. 😊☘️🤞
Hello and thank you for these kind words. It's not every day that players praise the work of all the people here because I think you've described it quite well and it's not always easy.
Of course we always try to do everything fairly and help as many players as possible when possible. It's not always manageable and unfortunately some cases don't end up the way the players would like, but as long as something can be resolved and we see that the casino has been unfair to the player, we do everything we can to assist.
We appreciate the players who are aware of this and even if sometimes things are not in their favour, they still have the ability to think reasonably and sometimes even admit a mistake. It's hard but it's a key that is needed in life, not only in gambling.
Thank you again from all of us at Casino Guru and we hope that there will be as many satisfied players with our services as possible and that all of you will do well.
Have a nice day and believe that you made our day better with your message. 😊☘️🤞




