Zjevně se vám nelíbí současný svět online hazardních her a to je dobře. Vždy říkám, že kdykoli online hazardní hry nejsou zábavné nebo nejsou zábavou, která vám dává smysl a pozitivní pocity, přestaňte za ně utrácet peníze. Z dlouhodobého hlediska nakonec prohrajete, pokud budete hrát dál.
Četl jsem tolik konspirací o tom, jak funguje svět hazardu, že je těžké to znovu a znovu vysvětlovat. Ve skutečnosti to není tak šílený svět, jak se může zdát. V dnešní době si každý může založit vlastní online kasino. To je důvod, proč se kvalita a přístup kasin k hráčům tak liší. Rozdíly jsou obrovské. Také proto vzniklo Casino Guru. Naším cílem je poskytnout hráčům základní informace o každém online kasinu, které najdeme online. A je to. Je na každém hráči, jestli se rozhodne řídit našimi doporučeními nebo ne.
Pokud jde o stížnosti, vytvořili jsme tento typ služby, protože jsme cítili, že jsme dostatečně silní (jako značka) a provozovatelé kasin by měli brát náš názor vážně. I když řešíme více než tisíc případů každý měsíc a od vytvoření Centra stížností jsme jasně pomohli tisícům hráčů, stále nás hráči občas obviňují, že jsme vždy na straně kasina, zatímco některá kasina nás obviňují, že jsme vždy na straně hráče. To nás ve skutečnosti staví do obtížné pozice, protože některá kasina již uzavřela naše affiliate účty a odmítla vyplatit naše provize jen proto, že tvrdila, že jsme vždy na straně hráče. Ztratili jsme dobré vztahy s některými kasiny a tisíce eur na provizích jen proto, že jsme chtěli bránit hráče, se kterými se podle nás zacházelo nespravedlivě.
S ohledem na to, co jsem právě zmínil výše, doporučuji vám i všem ostatním, kteří zpochybňují naši autoritu a férovost, projít si tisíce případů v naší sekci stížností. Jsou veřejné. Každý měsíc odmítáme a schvalujeme stovky případů, takže nejsme na nikoho straně. Jsme na straně spravedlnosti a spravedlnosti.
You apparently don't like the current world of online gambling and that's fine. I always say that whenever online gambling isn't fun or it's not a pastime activity that gives you any sense and positive feelings, then stop wasting your money on it. From the long-term perspective, you'll eventually lose if you keep playing.
I've read so many conspiracies about how the gambling world works that it's difficult to explain this over and over again. In fact, it's not so crazy world as it may seem to be. Nowadays, anyone can establish their own online casino. That's why the casinos' quality and approach towards players differs so much. The differences are enormous. That's also why Casino Guru was established. We aim to provide players with some basic information about every single online casino that we find online. That's it. It's up to every player if they decide to follow our recommendations or not.
When it comes to complaints, we created this type of service, because we felt that we're strong enough (as a brand) and the casino operators should take our opinion seriously. Even though we deal with over a thousand cases every month and we've clearly helped to thousands of players since the Complaints Centre was created, we're still sometimes accused by players for being always on casino's side while some casinos accuse us for being always on player's side. That in fact puts us in a difficult position since some casinos already closed our affiliate accounts and refused to pay out our commissions just because they claimed we're always on the player's side. We lost good relations with some casinos and thousands of euro in commissions just because we wanted to defend players who were treated unfairly according to us.
With regards to what I just mentioned above, I recommend you and everyone else who questions our authority and fairness to go through the thousands of cases in our complaints section. They're public. We reject and approve hundreds of cases every month so we're not on anyone's side. We're on the side of justice and fairness.
Automaticky přeloženo: