DomůFórumKasinaStartbet Casino - všeobecná diskuze

Startbet Casino - všeobecná diskuze

9 189 zobrazení 28 odpovědí |
před 2 roky
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Startbet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

AHOJ

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

DOBROU NOC


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

BYL JSEM ZABLOKOVÁN, JAK SE ODEMKNOUT

Automaticky přeloženo:
davidrosy21
před 2 roky

Můžete problém trochu specifikovat, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Starbet mě zablokovala. Nemohu se dostat do hry. Důvod neznám.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

tady je důkaz file

Automaticky přeloženo:
davidrosy21
před 2 roky

Ahoj, zkusil jsi napsat na podporu nebo live chat, že máš podobný problém a proč se nemůžeš přihlásit? Jste si jisti, že jste zadali všechny údaje správně? Měli jste na účtu nějaké peníze?

Každopádně si myslím, že kasino by bylo nejlepší místo, kde vám s podobným problémem pomohou.

Ale ohledně vaší situace, můžete nám prosím zkusit říct víc?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zkoušel jsem se několikrát přihlásit a dává pouze zablokovaného uživatele. Měl jsem tam peníze. Nebylo to moc, ale bylo. Důvod blokace neznám, rád bych to věděl. Pomozte mi odemknout. Dík. Zde je účet, který jsem použil pro přihlášení k e-mailu níže [email protected]

Automaticky přeloženo:
davidrosy21
před 2 roky

Rozumím, ale nejsme kasino, takže není v našich silách vás přihlásit k vašemu účtu.

Zkusili jste kontaktovat kasino, abyste zjistili, proč se nemůžete přihlásit? Myslím, že nejrozumnější by bylo začít tam, protože mají více informací.

Pokud kasino neodpoví, bylo by dobré podat stížnost na tomto odkazu: https://casinoguru-pt.com/reclamacoes , protože jste zmínil, že tam stále máte prostředky.

Pokud se vám podaří získat přístup ke svému účtu nebo se dozvědět něco nového, neváhejte to s námi sdílet.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, myslíte si, že je fér, aby vám platforma zakázala účet poté, co dosáhla velmi vysokých zisků.

V poslední době mě měsíce akumulovaných sázek kvůli dennímu limitu výběru 500 R$ přiměly pokračovat v sázení a hromadění peněz.

Platforma chce jednoduše tvrdit, že podvádím a zablokovali celý můj zůstatek. To je poté, co jsme prošli analýzou účtu, že je vše v pořádku, a provedli měsíce výběrů.

Jednoduše mi vzali všechny peníze a zablokovali mi k nim přístup. Říkají, že mají důkaz, ale nemohou mi ho ukázat.

Automaticky přeloženo:
mattnoiss
před 2 roky

Hmm , nemyslím si, že je fér zablokovat hráčský účet bez udání konkrétního důvodu, ale také pozor na to, že ne všechny informace musí kasino sdílet.

Pokud však máte pocit, že jste neudělali nic špatného, pak doporučuji podat stížnost. Než to ale uděláte, zeptal bych se, zda vámi podaná stížnost souvisí s případem, který jste popsal.

Mám ještě jednu otázku, konkrétně se vaše situace týká sportovního sázení?

Budu čekat na odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 roky

Dobrý den, ano, souvisí to s reklamací, kterou jsem podal. Sázka byla uzavřena na různé sloty a na různé platformy v kasinu, v různé dny a časy.

Automaticky přeloženo:
mattnoiss
před 2 roky

Dobře, takže jsem přesunul příspěvky pod toto konkrétní kasino, protože jste řekl, že vaše stížnost souvisí. Zjevně jste hráli automaty. Máte na účtu ještě nějaké prostředky?

Jelikož však nevíme, co se vlastně stalo a kasino vám neuvedlo konkrétní důvod, očividně z toho na fóru nebudeme o nic moudřejší.

Proto je dobře, že jste podali stížnost a uvidíme, jak se váš případ vyvine.

Každopádně, pokud máte nějaké nové informace, můžete nás aktualizovat?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 roky

Stále mám na účtu 250 000,00 R$. Kasino poukazuje na to, že jsem použil Hack a obešel systémy a nemám žádné znalosti o používání těchto systémů. Můj účet byl již několikrát analyzován a mám dojem, že je vše v pořádku. Teď mě prostě obvinili z podvodu, více než 32 dní mi bránili ve výběru a teď mě definitivně zakázali, že si nechám všechny peníze.

Automaticky přeloženo:
mattnoiss
před 2 roky

Oh, jsem docela přesvědčen, že budeme potřebovat vaši herní a bonusovou historii pro kontrolu. Kromě toho by si kasino mělo být velmi jisté ve svém podezření a doufám, že najdeme prostor pro uplatnění rozumného přístupu.

Tým pro stížnosti se to pokusí vyřešit na základě důkazů.🤞🤞🤞

Automaticky přeloženo:
mattnoiss
před 2 roky

Ve skutečnosti byste měli všechny tyto tiskové obrazovky odeslat zpracovateli stížností. Nerozumím ani jazyku 🙁.

Ale doufám, že se váš případ brzy vyřeší.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Pošlu na otevřenou reklamaci, děkuji

Automaticky přeloženo:
mattnoiss
před 2 roky

To by bylo nejlepší.

Jsem si jistý, že to Nick bude považovat za užitečné. Neváhejte nás informovat o možném pokroku; Posledních pár dní nemám dost času sledovat všechny ty stížnosti. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Společnost mi zatím odmítla předložit jakýkoli důkaz. Ponechali si všechny mé peníze, 250 000, které byly nashromážděny měsíce, protože neumožňují výběry větší než 500 za den, což nás nutí držet tam peníze. Prošel jsem několika analýzami, které ukázaly, že na mém účtu není nic nesprávného, a jednoduše mě zakázali bez zdůvodnění nebo prokázání, společnost, která bohužel okrádá své zákazníky

Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.