FórumKasinaSpitfire Casino - všeobecná diskuze

Spitfire Casino - všeobecná diskuze

před 11 měsíci od canaberto
|
1305 zobrazení 12 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 11 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Spitfire Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 11 měsíci

Nejhorší kasino, jaké jsem kdy v životě hrál. Všechny je problém vybrat a jistě je to tím, že nemají žádné prostředky. Když se chcete stáhnout, ukáže se, že vás systém nepustí a tvrdí, že jsou to technické problémy, které se řeší, ale je to všechno lež, protože jsem takhle 25 dní.

Radím vám, abyste v tomto kasinu nehráli, slibují vám mnoho věcí, které později nesplní.

Řeknou vám 2 dny na zpracování výběrů a pak je to 7 dní.

Řeknou vám, že cashback jsou vaše peníze, protože došlo k týdenním ztrátám, a když si chcete vybrat, ukázalo se, že musíte vsadit tuto hotovost x 10krát. Řekli mi, že nemají požadavky..... samé lži

Platby kartou mají 10% provizi

Výběry, pokud vám umožní vybrat, což je nepravděpodobné, musíte být přes Mifinity a musíte zaplatit další provizi.

Zavřel jsem svůj účet, protože mi řekli, že limity na výběr budou 3 500 za týden, ale když jsem chtěl vybrat 3 000, nechali mi pouze 1 500 a trvalo 8 dní, než byl výběr zpracován a další 2 dny, než mi dorazil na účet .

Jakmile je účet uzavřen, pošlou mi e-mail, abych ho znovu otevřel s lepšími podmínkami. Bylo znovu otevřeno a já požádal o Cashback ztráty, což podle nich bylo 700 EUR, ale podle mých účtů to bylo mnohem více.

Přijímám 700, ale dávají mi jen 350 a říkají, že dalších 350 druhý týden, jak vidíte, jsou všechny lži.

Hraju s těmi 350 a dosáhnu 711€ a chci si je vybrat ale systém mi to nedovolí mluvím se svojí account managerkou a ta mi říká že musím vsadit 350 x 10, tedy vsadit 3500 na moci se stáhnout.

Stručně řečeno, budu vám nadále říkat mnoho dalších věcí o tomto velmi špatném kasinu, ale trvám na tom, aby nikdo nehrál, pokud nechcete mít špatné časy a nechcete prohrát peníze.

A opatrně s manažerem, s tím je lepší se ani nekontaktovat. Je to ona, kdo říká account managerům, aby klientům nabídli velmi dobré podmínky a pak je odebrali a nic nedodržovali.

Hrál jsem v mnoha kasinech, ale horší než toto jsem žádné neviděl a jsou to lidé, kteří pocházejí z jiných kasin a vytvořili Spitfire, kteří hledají zákazníky prostřednictvím telefonů, které již z těchto kasin měli. Znamená to, že také zradili kasina, kde pracovali

Všechny sliby, které vám dají, budou porušeny a především nemají finanční prostředky na zaplacení nebo prostě platit nechtějí.

Už mi nic nedluží, protože jsem vsadil poslední peníze a prohrál jsem. Čekali na přijetí 350 hotovosti v pondělí 5. června, ale já jsem je odmítl a navždy jsem uzavřel účet.




Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Nejhorší kasino, jaké jsem kdy v životě hrál. Všechny je problém vybrat a jistě je to tím, že nemají žádné prostředky. Když se chcete stáhnout, ukáže se, že vás systém nepustí a tvrdí, že jsou to technické problémy, které se řeší, ale je to všechno lež, protože jsem takhle 25 dní.

Radím vám, abyste v tomto kasinu nehráli, slibují vám mnoho věcí, které později nesplní.

Řeknou vám 2 dny na zpracování výběrů a pak je to 7 dní.

Řeknou vám, že cashback jsou vaše peníze, protože došlo k týdenním ztrátám, a když si chcete vybrat, ukázalo se, že musíte vsadit tuto hotovost x 10krát. Řekli mi, že nemají požadavky..... samé lži

Platby kartou mají 10% provizi

Výběry, pokud vám umožní vybrat, což je nepravděpodobné, musíte být přes Mifinity a musíte zaplatit další provizi.

Zavřel jsem svůj účet, protože mi řekli, že limity na výběr budou 3 500 za týden, ale když jsem chtěl vybrat 3 000, nechali mi pouze 1 500 a trvalo 8 dní, než byl výběr zpracován a další 2 dny, než mi dorazil na účet .

Jakmile je účet uzavřen, pošlou mi e-mail, abych ho znovu otevřel s lepšími podmínkami. Bylo znovu otevřeno a já požádal o Cashback ztráty, což podle nich bylo 700 EUR, ale podle mých účtů to bylo mnohem více.

Přijímám 700, ale dávají mi jen 350 a říkají, že dalších 350 druhý týden, jak vidíte, jsou všechny lži.

Hraju s těmi 350 a dosáhnu 711€ a chci si je vybrat ale systém mi to nedovolí mluvím se svojí account managerkou a ta mi říká že musím vsadit 350 x 10, tedy vsadit 3500 na moci se stáhnout.

Stručně řečeno, budu vám nadále říkat mnoho dalších věcí o tomto velmi špatném kasinu, ale trvám na tom, aby nikdo nehrál, pokud nechcete mít špatné časy a nechcete prohrát peníze.

A opatrně s manažerem, s tím je lepší se ani nekontaktovat. Je to ona, kdo říká account managerům, aby klientům nabídli velmi dobré podmínky a pak je odebrali a nic nedodržovali.

Hrál jsem v mnoha kasinech, ale horší než toto jsem žádné neviděl a jsou to lidé, kteří pocházejí z jiných kasin a vytvořili Spitfire, kteří hledají zákazníky prostřednictvím telefonů, které již z těchto kasin měli. Znamená to, že také zradili kasina, kde pracovali

Všechny sliby, které vám dají, budou porušeny a především nemají finanční prostředky na zaplacení nebo prostě platit nechtějí.

Už mi nic nedluží, protože jsem vsadil poslední peníze a prohrál jsem. Čekali na přijetí 350 hotovosti v pondělí 5. června, ale já jsem je odmítl a navždy jsem uzavřel účet.




Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj kámo, jak se ti podařilo dostat výplatu, jsem na tom podobně. Ocenil bych, kdybyste mě okomentovali. Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Začal jsem hrát v kasinu Spitfire před dvěma měsíci, chci říci, že platforma je dynamická, pohodlná na používání, neustále jsou zde bonusy za vklad plus vynikající týdenní a denní nabídky, dostalo se mi velmi dobrého zacházení od agentů a cítím se velmi dobře postaráno.

Je to velmi dobré kasino a oceňuji především širokou škálu her.

Dostalo se mi personalizovaného ošetření s velmi dobrým sledováním, vysokými bonusy a dokonce dostávám každodenní cashback!

Při mém prvním výběru došlo k malému zpoždění kvůli mým dokumentům (dlouho mi trvalo, než jsem je poskytl), ale právě mi velmi rychle přišla nová platba a jsem velmi spokojen!

Vřele doporučuji toto kasino, zejména velkou pozornost, kterou dostáváte!

Automaticky přeloženo:
laura12
před 10 měsíci

Teď jsem trochu podezřívavý... to je přesně to, co jste uvedl ve své uživatelské recenzi. 🙂

Je to snad náhoda?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Stále jsem nedostal své peníze, stále mi dluží kolem 1 300 EUR. Poslední věc, kterou vymysleli, je, že můj účet je vyšetřován. Pokud je v mé situaci někdo jiný, můžeme se spojit, abychom získali sílu.

Napsal jsem na licenci a nedostal jsem odpověď.


Jsem zoufalá, nevím, co jiného můžu dělat. Pokud někoho něco napadne, bude vítán.


Pozdravy!!!

Automaticky přeloženo:
Turbolover
před 9 měsíci

Jen počkej. Znamená to, že váš účet je nějak podezřelý, neexistuje způsob, jak můžete přeskočit vyšetřování. Vím, že to bolí, ale nejdřív musí kasino zkontrolovat účet. Víš co? Problém může být jen hromada podobností s jiným účtem, nic vážného - vydržte, dokud nebudeme znát verdikt, dál se neobtěžujte.

Čekání je na hovno - ano, ale v tuto chvíli není jiná možnost.

A hrajte prosím v kasinech s vyšším indexem bezpečnosti – jak vidíte, dává to smysl.

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Děkuji za odpověď Radko, tímto jsem se poučil a budu hrát v bezpečnějších kasinech.

Dotaz, z vaší zkušenosti, jak dlouho tato šetření obvykle zabírají?

Připadá mi to ještě jedna výmluva, proč mi nezaplatit. Žádal jsem o vysvětlení a zatím mi žádné nedali.

Pozdravy.

Automaticky přeloženo:
Turbolover
před 9 měsíci

Abych byl upřímný a upřímný, délka tohoto procesu jde obvykle ruku v ruce s počátečním podezřením. Jenže v případě takového kasina to může být klidně jen vyhýbací taktika. Chci říct, že stížnost již byla uzavřena kvůli nedostatečné spolupráci z jejich strany. Co by potom takové kasino přimělo vyplácet? 🙁

Upřímně nevím, ale doufám, že to neskončilo!

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj všichni, vytvořil jsem e-mailový účet, ve kterém se mohou sdružovat všichni, kterých se to týká. Aby bylo možné vyvinout větší tlak.

afectados_spitfire_es@gmx.es

Myslí si, že se budou Španělům smát.

Čekám, až to zorganizuješ.

Automaticky přeloženo:
Turbolover
před 9 měsíci

Možná nebude na škodu, když své plány popíšete podrobněji.

Musím říct, že si nejsem úplně jistý, co od této e-mailové adresy očekáváte.

Mohl byste vysvětlit, možná?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Dobrý den Radko, myšlenka je vytvořit skupinu lidí, kteří jsou v této situaci a pokusit se vyvinout větší tlak. Nebo vyhodnotit, jaká opatření přijmout, aby nám platili to, co je naše.

Automaticky přeloženo:
Turbolover
před 9 měsíci

Ahoj!

Teď to dává ještě větší smysl – děkuji. Doufejme, že tato malá přednáška, kterou máme, vám přinese publikum, které hledáte.

Navrhoval bych sledovat tyto otevřené stížnosti , možná se tak můžete spojit s jiným nešťastným hráčem. Samozřejmě preferuji, aby se ty stížnosti vyřešily a hráči byli spokojení, je to jen nápad...

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu