DomůFórumKasinaBm.bet Casino - všeobecná diskuze

Bm.bet Casino - všeobecná diskuze

před 4 měsíci od Saint90
|
1 041 zobrazení 24 odpovědí |
|
1 2
před 4 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Bm.bet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 4 měsíci

Ahoj,

V tomto kasinu jsem dosáhl maximální výhry na 5 lions megaways. Můj aktuální zůstatek je 5 500 EUR.


Toto je přímo z jejich smluvních podmínek:


6.13 Minimální částka výběru je 40 EUR / 40 USD / 60 AUD / 60 CAD / 40 CHF / 60 NZD / 200 PLN za transakci. Maximální částka výběru je 500 EUR / 500 USD / 750 AUD / 750 CAD / 2500 PLN / 500 CHF / 750 NZD za den; 1 500 EUR / 1 500 USD / 2 250 AUD / 2 250 CAD / 7 500 PLN / 1 500 CHF / 2 250 NZD za týden; 5 000 EUR / 5 000 USD / 7 500 AUD / 7 500 CAD / 25 000 PLN / 5 000 CHF / 7 500 NZD měsíčně.


Myslíte si, že je nutné v této věci podávat stížnost? Už jsem se zeptal na chatu a jsou ochotni nechat mě čekat 6 týdnů, než bude můj výběr kompletně zpracován. A nemohu požádat o výběry, když je stále aktivní JEDEN další požadavek na výběr. Takže pokud se rozhodnou nechat mě čekat 3 dny na žádost o výběr a pokud tyto žádosti nezpracují o víkendu - musel bych čekat 9-10 týdnů na výběr zůstatku 5 500 EUR.


Na Casinoguru je napsáno - limity výběru za měsíc 30 000 Euro - za týden - 10 000 Euro - za den 5 000 Euro. to zdaleka není správné.

Opravdu bych ocenil pomoc v tomto případě, protože mi nepřipadá vůbec fér nechat vašeho zákazníka čekat 1 měsíc nebo dokonce 2 měsíce, aby si vybral své výhry.

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
Saint90
před 4 měsíci

Když přejdete na výběry, řekne vám, jaký je maximální výběr, a kasina, která mají tak nízký strop výběru, nezmění svou politiku, pochybuji. Musíte doufat, že 500 EUR bude zpracováno za týden a převod na váš účet je připraven na další. Vždy se podívejte do kasina, než se připojíte, pokud máte pochybnosti, vyhněte se. Nicméně je to velká výhra, takže když dostanete své výhry, užijte si to. Jen to bude chvíli trvat, než to získáte, a snažte se nenechat v pokušení čekat na to netrpělivě s rizikem, že nějaké ztratíte.

Automaticky přeloženo:
Saint90
před 4 měsíci

Ahoj a gratuluji ti.

Omlouvám se, že to říkám, ale nigeljc59 má pravdu, řekl bych. Může se stát, že kasino snížilo limity bez předchozího upozornění, takže jsme to bohužel nezjistili, přestože recenze byla aktualizována poměrně nedávno.

Dám o tom vědět datovému týmu.

Obvykle se snažíme hráčům poradit, aby si před vkladem zkontrolovali limity. Limity odrážejí schopnost nebo ochotu kasina vyplácet vyšší výhry. Jde tedy o důležitý aspekt, který stojí za to si předem ověřit. Je mi líto, že to pro vás nedopadlo dobře. Zeptejte se jich však, zda je šance na změnu limitů, ale nedával bych tomu moc nadějí. Stížnost se také nepovažuje za řešení, pokud kasino platí podle pravidel. 🤔


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dostal jsem od nich tento mail file ... Říkají, že mé odstoupení mělo být přijato, ale zabránila tomu "chyba". Zní to jako masivní podvod 😀. Uvidíme, co se stane. Pokud tuto "chybu" nevyřeší do zítřka, pochybuji, že se mé peníze z kasina dostanou. Také mi přijde legrační, že žádný zástupce kasina ve vláknu fóra nereaguje na můj problém. Existuje způsob, jak může CasinoGuru eskalovat toto vlákno někomu výše v BM.Bet a upozornit ho na situaci?

Automaticky přeloženo:
Saint90
před 4 měsíci

jsou to podvody, nemohl jsem dostat peníze na banknonto není pravda, ti idioti

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dostal jsem od nich tento mail file ... Říkají, že mé odstoupení mělo být přijato, ale zabránila tomu "chyba". Zní to jako masivní podvod 😀. Uvidíme, co se stane. Pokud tuto "chybu" nevyřeší do zítřka, pochybuji, že se mé peníze z kasina dostanou. Také mi přijde legrační, že žádný zástupce kasina ve vláknu fóra nereaguje na můj problém. Existuje způsob, jak může CasinoGuru eskalovat toto vlákno někomu výše v BM.Bet a upozornit ho na situaci?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Tento krok přichází v případě, že vám kasino nezaplatí to, co má, a vy máte problém získat své peníze. Dáváme kasinům 14 dní na to, aby vyřešili vše, co potřebují, a poslali vám to. Pokud se tak nestane, pokusíme se kasino kontaktovat. Zkuste být tedy trpěliví a zeptejte se na odstoupení a na to, co se stane, pokud bylo zrušeno nebo je-li třeba něco udělat.

To je asi nejrozumnější věc.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

tomu rozumím. Ale kontaktovali mě před 30 hodinami a řekli mi, že můj výběr je připraven ke zpracování, ale pak došlo k „chybě".

file

Shledal jsem to samo o sobě docela alarmujícím, ale přijal jsem to. Od té doby stojí a stojí. Očividně už žádná chyba není, ale požadují po mně naprosto nesmyslné úkoly. Je velmi těžké to vysvětlit, protože vše, co žádají, je tak šíleně náhodné.


file

Pokud jde o tlačítko "X", (to, co žádají, jak je znázorněno na snímku obrazovky) - nikdy neexistovalo. Když jsem jim to řekl, napsali druhý mail.


file

To vše je samo o sobě velmi zvláštní. Již jsem požádal o výběr, kde jsem musel zadat podrobnosti o své elektronické peněžence. A teď to musím udělat znovu? Nicméně ani toto tlačítko „Výběr prostředků" nefunguje. Kdykoli na to kliknu, nic se neděje. To nikam nevede. Řekl jsem jim to několikrát, během hodin. Jejich reakce byla vždy,

"Vaši žádost jsme předali našemu oddělení k dalšímu posouzení. Náš tým se tím bude zabývat a co nejdříve se vám ozve.

Pokud potřebujete pomoc nebo máte nějaké dotazy, stačí nám zakřičet. Jsme tu pro vás a rádi vám pomůžeme!"

Proč jim není možné zadat "Podrobnosti" ručně? Proč musím znovu stisknout tlačítko v Historii zůstatku, abych mohl skutečně vybrat? A zadejte podrobnosti, které jsem již zadal. To vše nedává vůbec žádný smysl.

Podle mého názoru se masivně zastavují, takže se rychle nevystavují, aby mohli ukrást co nejvíce peněz. Mohl jsem se mýlit a zítra se to vyřeší, ale jejich reakce byly vyhýbat se a vždy se zdržovat.


A vtipné je, že nikdo z jejich zaměstnanců tu vůbec necítí potřebu reagovat.

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Také musím být spravedlivý při poskytování aktualizací týkajících se případu. BM.Bet si dnes vyžádal moje bankovní údaje a informoval mě e-mailem, že můj výběr bude určitě zpracován. Předpokládám tedy, že peníze budou na mém bankovním účtu do pondělí nebo nejpozději do úterý. Je však důležité si uvědomit, že se jedná pouze o první z 11 výběrů, takže uvidíme, jak na tom budou ostatní. Jen jsem si myslel, že by bylo spravedlivé dát aktualizaci.


file

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Nyní je bohužel potvrzeno, že toto kasino je naprostý podvod. Moje žádost o výběr ze dne 5. srpna 2024 byla zrušena kvůli „technické chybě". Byl jsem e-mailem ubezpečen, že převod bude zpracován. Poskytl jsem všechny potřebné informace potřebné ke zpracování mého odstoupení od smlouvy.


file


Nyní, jak můžete vidět na přiloženém snímku obrazovky, jsem informován, že moje žádost o výběr byla zrušena z důvodu „údržbových prací". To mi silně připomíná jiné kasino, kde už jsem byl podveden o €2,000: Scatterhall. Tvrdili přesně to samé a výplatu neustále odkládali, až nakonec k výplatě nedošlo.

Jen z logického hlediska: I když byl převod nějak zrušen, což vůbec nedává smysl, proč to nemohou zpracovat ručně? Nyní jsem zpět na začátku takzvané „fronty" a musím čekat dalších 4–5 dní, než mi bude sděleno, že se můj výběr zpracovává, aby mě znovu podvedli.

Od tohoto okamžiku nese odpovědnost také CasinoGuru, protože začíná být zřejmé, že toto kasino je naprostý podvod. Jen na Trustpilotu tři další lidé nahlásili úplně stejný problém jako já. Jsou tedy známy minimálně čtyři stejné případy. Žádám přinejmenším o varování, dokud nebudou vyřešeny nevyřízené případy, a nedávám kasinu více času na podvody s lidmi a krádeže peněz. Myslím, že to není moc na to, abych se zeptal.

Automaticky přeloženo:
Saint90
před 4 měsíci

Vidím, že jste se moc nepohnuli, ale máte otevřenou stížnost a pokud to bude pokračovat, náš tým se pokusí kontaktovat kasino a pomoci vám. Není to příjemná situace a já to určitě chápu a rád bych to viděl. Takže pokud mají údržbářské práce, je to v oblasti výběrů nebo celého kasina? Zkusili jste se zeptat, zda by nepomohlo zadat jinou platební metodu a vybrat ji pomocí? Připadá mi to celé divné, ale věřím, že se to brzy zprovozní a peníze postupně dostanete.

Sice to asi není to, co chceš slyšet, ale budeš muset být trpělivý, i když vím, že už toho máš dost.

Snad to vyjde.

Automaticky přeloženo:
Saint90
před 4 měsíci

bratře, talismanie er scam, to není dobré, omgd


Automaticky přeloženo:
Saint90
před 4 měsíci

brácho, nebudu negativní, ale těžko se dostaneš k penězům, jsou to všichni stejní bookmakeři na internetu, podvodníci, vsaďte si ve státní sázkové kanceláři, kde bydlíte, nejlepší je bezpečný provoz, platba, platba bez problémů, co se dělá přes internet, divím se, že úřady něco dělají, nebo jsou všechny svázané pozor na to, že čekáte 20 dní a ještě nevíte, jestli nedostanete hru o nervy. Je to o těchto podvodných talismanech, kteří jsou idioti.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Aktualizace situace: První žádost o výběr ve výši 500 eur byla přijata a převedena na můj účet Jeton. Myslím, že by to mohlo být vnímáno jako záblesk naděje. Upřímně doufám, že dalších 10 převodů projde také, takže se nemusím dál bát.

Automaticky přeloženo:
Saint90
před 4 měsíci

Dobrý začátek řekl bych. Taky doufám, že odteď půjde vše hladce a všechny peníze dostanete tak, jak máte. Budu tady, pokud se něco zkomplikuje nebo pro vaši pozitivní aktualizaci. 😉

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Dobrý den, podařilo se vám vybrat všechny peníze? Od 13. jsem čekal na zpracování mého prvního výběru a nyní je 19. Prosím, řekněte mi, mám velké obavy.

Automaticky přeloženo:
Andreidinamo
před 3 dny

Možná zkuste příště použít tlačítko "odpovědět", pokud chcete položit svůj dotaz nějakému konkrétnímu uživateli. Tímto způsobem může být informován o vaší zprávě. 😉

Viděl jsem vaši stížnost a že náš tým musí počkat 14 dní, než bude moci zasáhnout.

Psal jsi tam, že jsi v tomto kasinu dvakrát ověřen, můžu se tedy zeptat, jak to? Protože jste řekl, že toto je vaše první stažení, proto mě to vlastně zajímá. 🤔

A také, aby bylo jasno. Ve kterém kasinu to zažíváte, protože jste psal sem do vlákna Bm.Bet Casino ? 🤷‍♀️

Upraveno autorem před 3 dny
Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Můj účet byl tedy poprvé ověřen pomocí snímku obrazovky a poté, co jsem se stáhl, jsem byl požádán o snímek obrazovky s mým ID a na zadní straně, aby byl vidět na jiném zařízení, aby byl můj účet v kasinu viditelný, hloupé, stále to neschválili mé stažení

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Velmi vystresovaný a hloupý, nezaslouží si ani jednu hvězdičku

Automaticky přeloženo:
Andreidinamo
před 3 dny

Abych řekl pravdu, tento druh ověřovacího procesu není nic neobvyklého.

Podařilo se vám to poslat?

Potvrďte prosím název kasina, kde jste to zažili, protože jste napsali do jiného vlákna kasina a vaše stížnost byla podána na jiné kasino.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky