DomůFórumKasinaBlokováno společností Sloto Cash za pokus o výběr výher

Blokováno společností Sloto Cash za pokus o výběr výher

před rokem od gnelfurey1
|
3 316 zobrazení 23 odpovědí |
|
1 2
před rokem

Dobrý den, nedávno jsem hrál na bonusu 50 $ „slotomember", který jsem obdržel e-mailem, a když jsem se snažil odeslat informace potřebné pro ověření účtu, najednou mi můj e-mail nejde a je zablokováno přihlášení. Má to někdo zkušenosti ? Částka, kterou bych po autorizaci požadoval, byla 300 $, pokud na tom vůbec záleží. Měli slušné recenze a jsem trochu v šoku. Ještě jsem nepodal stížnost a potřebuji ověřit, že jsem neměl dřívější účet. Samozřejmě, pokud mám jiný účet, byla by to moje chyba. Jakékoli zkušenosti by byly oceněny.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
gnelfurey1
před rokem

Ahoj, to zní jako ošklivý problém. Ptali jste se kasina, proč zablokovali váš účet? Nebo když jste hráli s bonusem, splnili jste všechny požadavky?

Co se týče druhého účtu, to je dobrý bod. Je možné, že někdo z vašeho blízkého okolí nebo rodiny používá stejnou IP adresu a má účet u kasina?

Každopádně by bylo fajn, kdyby měl někdo nějakou zkušenost, která by se v tomto případě hodila.

Pokud vám kasino neuvedlo důvod k zablokování účtu a bude to trvat neúměrně dlouho, pak bych doporučoval možnost podat stížnost, jak jste uvedl ve svém příspěvku.

Bylo by možné nás informovat o dalším vývoji vaší situace?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Jaro, samozřejmě rád budu informovat o každém pokroku, který v této věci udělám. Přiznávám, doufal jsem, že někdo bude mít nějaké podobné informace nebo způsob, jak vědět, jak vůbec komunikovat s webem, protože jsem blokován. Dám vám vědět, co se stane! Děkuji mnohokrát.




Ve čtvrtek 17. srpna 2023 v 06:26:34 PDT, documents@slotocash.im < documents@slotocash.im > napsal:



milá Jeannie,

Děkujeme, že jste si vybrali Slotocash Casino.

Váš email byl přijat bez přílohy.

Než budeme moci aktualizovat váš účet na ověřený, žádáme vás, abyste si laskavě pořídili jasně čitelné digitální obrázky a poslali e-mail ve formátu jpeg nebo pdf:

- Doklad o adrese (účet za energie nebo výpis z bankovního účtu s uvedením jména a adresy registrované na účtu), vystavený během posledních 90 dnů.

- Obrázek, na kterém držíte svou fotografii vedle obličeje. Ujistěte se, že jsou na obrázku vidět podrobnosti o vaší identifikaci s fotografií.

Ujistěte se, že je viditelná celá karta/dokument (žádná část nesmí být oříznuta/oříznuta). Upozorňujeme, že částečně oříznuté/oříznuté fotografie nebudou přijaty a budou mít za následek zpoždění.

Pro srozumitelnost se prosím ujistěte, že dokumenty mají vysoké rozlišení a barevné.

Při procházení internetu na svém mobilním zařízení bude váš prohlížeč ukládat informace o každé navštívené stránce, aby se urychlilo načítání, až se vrátíte. I když to může být skvělé pro rychlé načítání stránek, vaše mezipaměť může začít zabírat vaše volné místo. Naštěstí vám všechny prohlížeče umožňují rychle vymazat mezipaměť a uvolnit tak místo. Postup naleznete níže.

Pokud používáte prohlížeč Safari ( iOS ):

Klepněte na Nastavení. To lze nalézt na domovské obrazovce.

Přejděte dolů, dokud neuvidíte „Safari". Obvykle se nachází ve spodní části čtvrté skupiny možností nabídky. Klepnutím na něj vyvoláte nabídku možností Safari.

Klepněte na „Vymazat soubory cookie a data". Chcete-li to najít, musíte se posunout dolů. Zobrazí se vyskakovací okno. Znovu klepněte na „Vymazat soubory cookie a data" pro potvrzení vaší volby. Možnosti pak budou zašedlé a mezipaměť Safari bude vymazána

V iOS 8 je to označeno jako „Vymazat historii a data webových stránek".

Pokud používáte prohlížeč Google Chrome:

Otevřete prohlížeč Chrome. Klepněte na tlačítko nabídky Chrome ☰ v pravém horním rohu.

Klepněte na Nastavení. Možná budete muset posunout nabídku dolů, abyste ji našli.

Klepněte na Soukromí. To lze nalézt v sekci Pokročilé.

Klepněte na tlačítko „Vymazat mezipaměť". Nachází se v části „Vymazat údaje o prohlížení".

Potvrďte opětovným klepnutím na „Vymazat mezipaměť". Vaše mezipaměť bude smazána.

Máte-li jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu nebo chatu.

Pozdravy,

Nova

Ověřovací služba kasina Slotocash

%%BrandIcon%%




------------------- Původní zpráva -------------------

Z: gnelfurey1@gmail.com

Přijato: St 16. srpna 2023 09:58:07 GMT-0400 (bolívijský čas)

Na: documents@slotocash.im

Předmět: Re: Ověření účtu gnelfurey1 jméno hráče


Cloudflare Ray ID: 7f7a2c763f2229f6 • Vaše IP: Kliknutím zobrazíte • Výkon a zabezpečení od Cloudflare Je mi zablokován přístup na vaše stránky a e-mail, který jsem vám poslal s vámi požadovanými dokumenty, neprošel. Snažím se vás tedy kontaktovat pomocí pokynů ze stránky, kde je uvedeno, že jsem zablokován. Jeannie Fureyová


Upravil Radka před rokem
Důvod: vymazal všechny odkazy
Automaticky přeloženo:
před rokem

Zdá se, že řešíte docela náročnou situaci. Obrátili jste se na kasino, abyste se zeptali na blokaci účtu? Navíc se vám při čerpání bonusu podařilo splnit všechny potřebné náležitosti?

Pokud jde o druhou záležitost týkající se účtu, uvádíte platný bod. Je možné, že někdo ve vašem bezprostředním okolí, jako soused nebo rodinný příslušník, sdílí stejnou IP adresu a již má účet v kasinu?

Bylo by velmi oceněno, kdyby někdo s relevantními zkušenostmi mohl přispět svými poznatky, které by pomohly v tomto scénáři.

Pokud kasino neposkytlo jasné vysvětlení blokace účtu a nezdá se, že by jeho vyřešení zabralo příliš mnoho času, možná by stálo za to zvážit možnost podat stížnost, jak jste uvedli na začátku.

Mohli byste nás laskavě informovat o dalším vývoji vaší situace?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ahoj Jaro, krátce poté, co jsem ti odpověděl, jsem zkontroloval své e-maily a přišla zpráva od Sloto Cash. Zde je tento e-mail spolu s e-mailem, který jsem odeslal, s informacemi o blokování stránky, které mi daly pokyny, co mám dělat. Budu vás tedy nadále informovat. Užívám si to očekávání, že zjistím, že nejsou nespravedlivé. Zdá se mi to samo o sobě lepší pro jackpot než 300 $ nebo dolary, které očekávám, že si teď vyberu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Jaro, krátce poté, co jsem ti odpověděl, jsem zkontroloval své e-maily a přišla zpráva od Sloto Cash. Zde je tento e-mail spolu s e-mailem, který jsem odeslal, s informacemi o blokování stránky, které mi daly pokyny, co mám dělat. Budu vás tedy nadále informovat. Užívám si to očekávání, že zjistím, že nejsou nespravedlivé. Zdá se mi to samo o sobě lepší pro jackpot než 300 $ nebo dolary, které očekávám, že si teď vyberu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Přečetl jsem si e-mail, který vám kasino napsalo, a jsem zvědavý, jak to půjde dál. V tomto případě by bylo nejlepší spolupracovat a nahrát dokumenty a uvidíme, co bude dál a jestli vás kasino bez problémů ověří.

Prozatím počkáme na další vývoj Vaší situace. Doufám, že to bude úspěšné. ☘

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobře...takže všechno dopadlo dobře. Chvíli mi trvalo, než jsem dostal svou identifikační fotografii, na které jsem ji držel dostatečně jasně, ale včera jsem mohl požádat o finanční prostředky. Pokud budu mít jiný problém, poradím. Ale musím říct, že lidé na chatu a jejich zákaznický servis byli velmi vstřícní, jakmile jsem se dostal přes problém s blokováním. Velmi rád uznám, že si zaslouží skvělou recenzi... a potvrdím to, jakmile obdržím mé prostředky. Děkuji za vaší podporu!


Automaticky přeloženo:
gnelfurey1
před rokem

To mě moc těší!

A také si myslím, že je skvělý nápad odeslat recenzi kasina na základě vašich nedávných zkušeností.

S tím by vám měl pomoci tento odkaz: https://casino.guru/user-reviews

Děkujeme, že jste se s námi podělili! 🙂


Automaticky přeloženo:
před rokem

Jakmile obdržím skutečný bitcoin, jsem na něm...Máte pravdu a děkuji!

Automaticky přeloženo:
gnelfurey1
před rokem

Doufejme, že to nebude trvat příliš dlouho! 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobře....aktualizace:

milá Jeannie,

Děkujeme vám za trpělivost ohledně vaší výplaty 300 $ prostřednictvím bitcoinů.

Při kontrole vašeho účtu jsme si všimli, že bylo porušeno následující pravidlo:

Hráči s jedním nebo více nevyřízenými výběry aktuálně na jejich účtu nemají nárok na žádné bonusy, propagační ani jiné, dokud takové výběry nebudou zpracovány nebo zrušeny. Zneužití těchto zásad, jak je definuje kasino, může mít za následek zrušení výher hráče

Uplatněním kuponů k vašemu čekajícímu výběru jste porušili výše uvedené pravidlo.

Zamítli jsme váš výběr, zrušili vaše výhry a váš bonus. Vezměte prosím na vědomí, že váš vklad ve výši 24,99 $ byl připsán zpět na váš účet, abyste mohli ještě jednou zkusit štěstí v našich nejnovějších hrách.

Podívejte se laskavě na smluvní podmínky kasina, abyste se v budoucnu vyhnuli porušení jakýchkoli našich pravidel, které by mohlo vést ke ztrátě vašich výher

Pokud budete potřebovat další informace nebo pomoc, neváhejte nás kontaktovat.


S úctou,


Anya

Slotocash finanční služby

==================================================== ============================================

Tak jsem poslal toto:


Anyo.... Nechápu, co jsem udělal. Děkuji, že jste mi řekli své zásady, ale nerozumím tomu. Měl jsem více než jednu žádost o stažení? Přijal jsem bonus po mé žádosti? Prosím, řekněte mi, čím jsem se diskvalifikoval.



Promiňte, přátelé Casino Guru.... Budu vás informovat o tom, co následuje. Tak smutné. 🙁

Automaticky přeloženo:
gnelfurey1
před rokem

Ehm, nevím, kde začít...

Jste si vědomi porušení pravidel? Vidíte někde ve svém účtu nevyřízené nebo probíhající výběry? A co bonusy – Existuje nějaký způsob, jak zkontrolovat historii bonusů?

V tomto případě by to bylo velmi užitečné!

Nerad vidím, že tě Anya nechala bez vysvětlení, protože jak to vidím já, zrovna teď jedno potřebujeme!

Mohl byste zkusit tuto situaci probrat s operátorem podpory nebo chatu ještě jednou?

Cítím, že stížnost je ve vzduchu...🙁

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokud jsem ten bonus hrál, bylo to proto, že můj zůstatek na účtu byl nula......už jsem prošel všemi kroky k ověření svého účtu....trpělivě bych mohl přidat. Myslím, že je velmi skandální od vaší společnosti, že se odvažuje povolit vaší účetní platformě autorizovat bonus, zatímco výběr čeká na schválení. Vzhledem k rychlosti, kterou vaše společnost akceptuje bitcoinové transakce, byla diskvalifikace provedena lstí a skandálně úmyslně a vy to víte!!!


Je to jako držet kočku za ocas a vinit kočku za tahání vlastního ocasu.


Styď se, Slotocash. Vynaložím mnohonásobně více úsilí vynaloženého kolektivně na ověření svého účtu, požádám o výběr a pak se opičím s tímto nesmyslem, jen abych byl zřízen a oprávněn hrát bonus, který jste nabídli, a zároveň zadržet autorizaci prostředků, které již byly uvedeny jako odečtené. účet, abyste poradili, jak NENÍ bezpečné vaše kasino.


Ooooh jsem naštvaný!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zde je aktualizace. Mám snímek obrazovky, který jsem pořídil 10. září 2023, s historií transakcí mého účtu na webových stránkách kasina Solot Cash, na kterém není zachycený bonus 20 $, jak mi řekli 1. září 2023.

Někdy mezi 11. zářím 2023 a 13. zářím 2023 se uvedený bonus ve výši 20 $ objeví v historii transakcí na účtu jako odehraný 2. září 2023.

Chvíli mi trvalo, než jsem tomu přišel na kloub, protože i když jsem viděl snímek obrazovky, který jsem pořídil pro vlastní záznamy, bez bonusu 10. září, pak po odděleních 13. září, stále jsem nenaladil do toho, co se vlastně stalo, protože kdo by chtěl věřit, že by něco takového udělal?

Dnes jsem jim napsal základní fakta a řekl jsem jim, že pokud to neopraví, budu se muset ujistit, že hráči, kteří se při rozhodování o tom, která kasina jsou legitimní nebo ne, spoléhají na zpětnou vazbu od ostatních hráčů, věděli o mých zkušenostech. abych tuto odpověď znal osobně. Mnozí, včetně mě, budou velmi zklamáni.

Konečný výsledek, který obdržím, zveřejním.

file













Automaticky přeloženo:
před rokem

file


Zveřejňuji tento obrázek pro záznam, abych ukázal, že na mé nahrávce mají nyní bonus 20 $, který se hraje 2. září, který se na mých deskách nezobrazoval od 10. září, a řekli, že jsem hrál v září 1, což byl den, kdy jsem od Paypro obdržel oznámení, že moje výhry čekají na schválení k odeslání (toto je známka toho, že jsem svůj účet řádně ověřil a konečně jsem mohl požádat o své výhry, které byly skutečně vyhrány již v srpnu. I opravdu doufám, že projdou a nebudou muset být označeni za skandální, protože mě hraní na jejich stránkách bavilo.

Automaticky přeloženo:
gnelfurey1
před rokem

Protože nejsme kasino, upřímně se v této problematice nevyznám. Ale vždy se snažíme pomáhat hráčům v odvážných situacích, takže bych vám rád představil Centrum řešení kasino Guru:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Jste přesvědčeni, že zaměstnanci kasina udělali chybu nebo s vámi jednali nespravedlivě? Odešlete bezplatnou stížnost a poskytněte všechny související dokumenty, snímky obrazovky nebo jiné formy důkazu. Náš oddaný tým se do toho pustí!

https://casino.guru/complaints/create

Jak se vám nápad líbí?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Radka,

Velice vám děkujeme za váš příspěvek a doporučení centru pro řešení problémů. Nápad se mi moc líbí! 🙂

Automaticky přeloženo:
gnelfurey1
před rokem

To je skvělé!

Pokud mohu přidat skutečný náhled, buďte prosím připraveni, že tento proces není okamžitý; dosažení významného pokroku nějakou dobu trvá. Doufám, že vám to nebude moc vadit.

Odešlete stížnost, až budete připraveni.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Slotocash lhal a lhal a lhal a lhal. Dnes jsem viděl tento starší příspěvek na internetu: 9. září 2023Partnerský program Deckmedia NV SlotoCash Affiliate Toto kasino je na černé listině! Tento operátor byl na Blacklistu ThePOGG.com z důvodu vysoce problematických obchodních aktivit. Všechny operátory na černé listině považujeme za extrémně rizikové pro hráče a důrazně je podporujeme

Automaticky přeloženo:
gnelfurey1
před rokem

Ahoj a stále máte problémy s tímto kasinem? Myslel jsem, že pokud ano, podání stížnosti by pro vás bylo dobrým krokem. Nezkusili byste to, pokud jste stále v nepříjemné situaci? Samozřejmě na vás nechci tlačit, protože konečné rozhodnutí je na vás.

Jak jste však zjistili, že jsou na černé listině, nebo jste tuto informaci našli náhodně?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky