Zdravím a děkuji.
Zkontroloval jsem vaši stížnost a musím říci, že chápu, proč se můžete cítit nespokojeni s výsledkem. Upřímně bych řekl, že chyby udělalo kasino a vy také, obávám se.
Podělte se o reakci licenčního úřadu, prosím.
Hello and thank you.
I checked your complaint and I must say that I can understand why you may feel dissatisfied with the result. Honestly, I'd say that mistakes were made by the casino and you as well, I'm afraid.
Share licensing authority reaction, please.
Že jsi prohrál své výhry. Když jste cítili, že něco není úplně v pořádku, stejně jste hráli 🙁. Psal jsi, že jsi prohrál skoro všechno kvůli lžím a průtahům a tak dále, ale ty jsi hrál.
Je mi líto - nikdo to nemůže vzít zpět.
That you gambled your winnings away. When you felt that something was not quite right, you played anyway 🙁. You wrote that you lost nearly all because of the lies and delays and so on, but you were the one who played.
I'm sorry - nobody can take this back.
Ne, to není. Proto je škoda, že jsme museli tuto stížnost uzavřít, protože všechny výhry byly ztraceny dříve, než jsme stihli zareagovat na opožděný výběr. To je vše, co jsem se snažil říct.
No, it's not. Therefore it's a shame that we had to close this complaint because all winnings were lost before we could react to the delayed withdrawal. That's all I tried to say.
Jsem si docela jistý, že některá kasina používají zdržovací taktiku, ale jiná to nedělají schválně. Jsou prostě pomalí, mají nějaké technické problémy atd.
Ne vždy to znamená, že kdykoli je váš výběr zpožděn, je to součást strategie kasina. Proto je lepší hledat recenze od jiných uživatelů, porovnávat si mezi sebou vlastní časy výběru (možná si uvědomujete, že když vyhrajete malou částku, vše jde hladce, ale kdykoli vyhrajete velkou výhru, vždy se na stránce objeví nějaký „nespecifikovaný problém" strana kasina atd.)
I'm quite sure that some casinos use the delaying tactics, but others don't do it on purpose. They're simply slow, they've got some tech issues etc.
It doesn't always mean that whenever your withdrawal is delayed, it's part of the casino's strategy. That's why it's better to look for reviews from other users, compare your own withdrawal times between each other (maybe you realise that when you win a small amount, everything goes smoothly, but whenever you win big, there's always some "unspecified issue" on the casino's side etc.)
Ahoj, říkal jsi, že tam máš nějakého VIP manažera, tak by mě zajímalo, dostal jsi od něj/ní někdy nějaký speciální bonus, kromě standardní propagace?
Hello, you said you have some VIP manager there, so I wonder, have you ever received any special bonus from him/her, besides standard promotion then?
Díky tomu se hráči opravdu cítí jako VIP...
Pamatuji si, že jeden hráč (teď si na kasino nevzpomenu) dostal e-mail, že on je ten šťastný, kdo občas vyhrává, takže nepotřebuje žádný bonus, takže tyto bonusy dávají někomu jinému, kdo nemá takové štěstí...
That really makes players feel like VIPs...
I remember that one player (can't recall the casino now) received an email saying that he is the lucky one winning occasionally, so does not need any bonus so they give these bonuses to somebody else not so fortunate...
Podle světa, ve kterém žijeme, bych řekl, že každá reklama je falešná - více či méně.
Zeptal bych se kasina. Pro tento program mohou platit některá speciální VIP pravidla. Teď jen hádám.
According to the world we live in, I'd say that every advertisement is false - more or less.
I'd ask the casino. There may be some special VIP rules for this program. I'm just guessing now.
Chápu, že vám to jen způsobuje zbytečné potíže a není to opravdu příjemná zkušenost, ale obávám se, že žádný licenční úřad (zejména ten Curacao) se tím nebude zabývat.
I understand it just causes unnecessary hassle for you and it's not really a pleasant experience, but I'm afraid that any licensing authority (especially the Curacao one) is not going to deal with it.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.