FórumDiskuze stížnostízpožděná platba, selhání blokování účtu

zpožděná platba, selhání blokování účtu

před 2 roky od Anonymized167
|
4591 zobrazení 10 odpovědí |
|
Anonymized167
před 2 roky

Ahoj,

ve kterém kasinu se to prosím stalo?

Automaticky přeloženo:
Anonymized167
před 2 roky

Zdravím a děkuji.

Zkontroloval jsem vaši stížnost a musím říci, že chápu, proč se můžete cítit nespokojeni s výsledkem. Upřímně bych řekl, že chyby udělalo kasino a vy také, obávám se.

Podělte se o reakci licenčního úřadu, prosím.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky
Příspěvek od Anonymized167 byl odstraněn
před 2 roky

Máte na mysli "Welcome to MyStake!" část? No, co na to říct? Možná sdílené služby?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky
Příspěvek od Anonymized167 byl odstraněn
před 2 roky

Že jsi prohrál své výhry. Když jste cítili, že něco není úplně v pořádku, stejně jste hráli 🙁. Psal jsi, že jsi prohrál skoro všechno kvůli lžím a průtahům a tak dále, ale ty jsi hrál.

Je mi líto - nikdo to nemůže vzít zpět.

Automaticky přeloženo:
Anonymized167
před 2 roky

Vím. Ale bylo to vaše rozhodnutí hrát znovu, přestože vám nezablokovaly rovnováhu.

Je to škoda a je mi to opravdu líto.


Automaticky přeloženo:
Anonymized167
před 2 roky

Ne, to není. Proto je škoda, že jsme museli tuto stížnost uzavřít, protože všechny výhry byly ztraceny dříve, než jsme stihli zareagovat na opožděný výběr. To je vše, co jsem se snažil říct.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky
Příspěvek od Anonymized167 byl odstraněn
před 2 roky

Jsem si docela jistý, že některá kasina používají zdržovací taktiku, ale jiná to nedělají schválně. Jsou prostě pomalí, mají nějaké technické problémy atd.

Ne vždy to znamená, že kdykoli je váš výběr zpožděn, je to součást strategie kasina. Proto je lepší hledat recenze od jiných uživatelů, porovnávat si mezi sebou vlastní časy výběru (možná si uvědomujete, že když vyhrajete malou částku, vše jde hladce, ale kdykoli vyhrajete velkou výhru, vždy se na stránce objeví nějaký „nespecifikovaný problém" strana kasina atd.)

Automaticky přeloženo:
Anonymized167
před 2 roky

Ahoj, říkal jsi, že tam máš nějakého VIP manažera, tak by mě zajímalo, dostal jsi od něj/ní někdy nějaký speciální bonus, kromě standardní propagace?

Automaticky přeloženo:
Anonymized167
před 2 roky

Díky tomu se hráči opravdu cítí jako VIP...

Pamatuji si, že jeden hráč (teď si na kasino nevzpomenu) dostal e-mail, že on je ten šťastný, kdo občas vyhrává, takže nepotřebuje žádný bonus, takže tyto bonusy dávají někomu jinému, kdo nemá takové štěstí...


Automaticky přeloženo:
Anonymized167
před 2 roky

Podle světa, ve kterém žijeme, bych řekl, že každá reklama je falešná - více či méně.

Zeptal bych se kasina. Pro tento program mohou platit některá speciální VIP pravidla. Teď jen hádám.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky
Příspěvek od Anonymized167 byl odstraněn
před 2 roky

Chápu, že vám to jen způsobuje zbytečné potíže a není to opravdu příjemná zkušenost, ale obávám se, že žádný licenční úřad (zejména ten Curacao) se tím nebude zabývat.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky