Měl jsem čtyři výběry čekající na hodnotu 9 000 GBP. Zjistil jsem, že můj účet byl poté omezen. Požádal jsem živou podporu, zda omezení ovlivní mé výběry. Živá podpora se rozhodla, že mám problém s hazardem, a pokračovala ve svém vyloučení na 12 měsíců. Takže jsem zůstal bez přístupu ke svému účtu a nevyřízené výběry. Řádně jsem poslal všechny požadované dokumenty e-mailem, jak jsem požadoval, abych ukázal, jak financuji svůj účet. V průběhu deseti týdnů jsem je poslal ještě desetkrát. Samozřejmě zákaznická podpora byla ve svých e-mailech velmi zdvořilá a řekla: „Vaši stížnost jsme eskalovali a upřednostňovali ji". To je v podstatě vše, co řekli.
Provedl jsem svůj průzkum a zjistil jsem, že porušili své vlastní podmínky tím, že bezdůvodně a bez jejich licenčních předpisů drželi výběry bezdůvodně. Neustále jsem jim to připomínal a dal jsem jim termíny, aby to interně vyřešili, než jsem to podal ADR, které používají, a Komisi pro hazardní hry a poté soudu, kdybych musel. Během toho všeho jsem byl velmi zdvořilý, ale uvnitř jsem byl naštvaný a rozrušený. Moje znalosti a trpělivost se vyplatily, když jsem včera dostal e-mail s oznámením, že moje výběry byly schváleny. Držte se svých zbraní, nevzdávejte se, znáte svá práva a dejte jim termíny, aby odpověděli nebo je opravili. Fungovalo to pro mě a doufám, že to funguje pro vás, pokud máte stejný problém.
I had four withdrawals pending to the value of £9,000. I found my account was then restricted. I asked live support if restrictions would effect my withdrawals. Live support decided I had a gambling problem and proceeded to put me on a 12 month self exclusion. So then I was left without access to my account and withdrawals pending. I duely sent all the documents required via email as requested to show how I was funding my account. I proceeded to send them ten more times over a period of ten weeks. Of course customer support were very polite in their emails saying "we have escalated your complaint and prioritised it". That's basically all they said.
I did my research and found they had breached their own terms and conditions by holding onto withdrawals for an unreasonable time without reason and that of their licensing regulations. I reminded them of this constantly and gave them deadlines to resolve this internally before I took it to the ADR they use and the Gambling Commission and then to court if I had to. I was very polite during all of this but inside I was angry and upset. My knowledge and patience paid off as I got an email yesterday saying my withdrawals had been approved. Stick to your guns, don't give in, know your rights and give them deadlines to respond or to get it rectified. It worked for me and hope it works for you if you have the same problem.