FórumDiskuze stížnostíSpor o zpožděné výběry

Spor o zpožděné výběry

před 3 roky od Sarakelly2
|
3111 zobrazení 0 odpovědí |
|
před 3 roky

Měl jsem čtyři výběry čekající na hodnotu 9 000 GBP. Zjistil jsem, že můj účet byl poté omezen. Požádal jsem živou podporu, zda omezení ovlivní mé výběry. Živá podpora se rozhodla, že mám problém s hazardem, a pokračovala ve svém vyloučení na 12 měsíců. Takže jsem zůstal bez přístupu ke svému účtu a nevyřízené výběry. Řádně jsem poslal všechny požadované dokumenty e-mailem, jak jsem požadoval, abych ukázal, jak financuji svůj účet. V průběhu deseti týdnů jsem je poslal ještě desetkrát. Samozřejmě zákaznická podpora byla ve svých e-mailech velmi zdvořilá a řekla: „Vaši stížnost jsme eskalovali a upřednostňovali ji". To je v podstatě vše, co řekli.

Provedl jsem svůj průzkum a zjistil jsem, že porušili své vlastní podmínky tím, že bezdůvodně a bez jejich licenčních předpisů drželi výběry bezdůvodně. Neustále jsem jim to připomínal a dal jsem jim termíny, aby to interně vyřešili, než jsem to podal ADR, které používají, a Komisi pro hazardní hry a poté soudu, kdybych musel. Během toho všeho jsem byl velmi zdvořilý, ale uvnitř jsem byl naštvaný a rozrušený. Moje znalosti a trpělivost se vyplatily, když jsem včera dostal e-mail s oznámením, že moje výběry byly schváleny. Držte se svých zbraní, nevzdávejte se, znáte svá práva a dejte jim termíny, aby odpověděli nebo je opravili. Fungovalo to pro mě a doufám, že to funguje pro vás, pokud máte stejný problém.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky