DomůFórumDiskuze stížnostíRecenze kasina Malina

Recenze kasina Malina

158 zobrazení 0 odpovědí ||
Přidat příspěvek
včera

Poté, co jsem několik dní hrál v kasinu Malina a vyhrál kolem 3 100 eur, jsem se pokusil přestat hrát a začít vybírat nějaké peníze ze svého účtu, protože to se vždycky hodí. Uvědomil jsem si však, že trávím příliš mnoho hodin snahou vyhrát více a prohrával jsem, dokud jsem neprohrál všechny své výhry. Uvědomil jsem si, že nedokážu ovládat své hazardní hry, a tak jsem se rozhodl jim v 6:00 ráno napsat e-mail. Trvalo jen čtyři nebo pět minut, než mi přišla odpověď s potvrzením, že můj účet byl úspěšně uzavřen a je nepřístupný. Ulevilo se mi a mohl jsem žít dál. Druhý den jsem od jejich kasina dostal SMS zprávy s reklamou na bonusy a propagační akce, což mě přimělo k zamyšlení, zda byl můj účet skutečně uzavřen, nebo zda se jednalo o chybu v doručení SMS. Klikl jsem na odkaz a zjistil jsem, že můj účet je stále otevřený a aktivní. Bohužel jsem neodolal pokušení a utratil jsem dalších 800 CHF. Zeptal jsem se jich, proč mi lhali a že chci vrácení peněz, což odmítli, protože podle nich jejich smluvní podmínky uvádějí, že zákazníci před vstupem do jejich kasina souhlasí s tím, že s hazardem nemáme žádné problémy. Co je to za nesmysl? Podal jsem tu stížnost, ale zdá se, že její vyřešení bude trvat mnoho týdnů, stejně jako to bylo s mými předchozími stížnostmi. Děkuji za vaše odpovědi.

Automaticky přeloženo:

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.