FórumDiskuze stížnostíProblém kasina SpinRio

Problém kasina SpinRio

před 2 roky od Sommer2021
|
3296 zobrazení 7 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky

Ahoj,


máte někdo zkušenosti s kasinem Spinrio?


Zpočátku jsem byl pozitivně překvapen, design je krásný - vše pěkně uspořádané a spousta her. Teď začínám o něčem pochybovat, protože se to stalo.


Vyhrál jsem malou částku a poté jsem nahrál všechny dokumenty, abych se ověřil. Od té doby se říká:

"Blahopřejeme, vaše dokumenty byly schváleny! Později můžete být požádáni o nahrání dalších dokumentů. Děkujeme!


Když??!!


Říkal jsem si, no... mohli by zkontrolovat něco jiného, a tak jsem hrál trochu víc. Při hraní hry Shake Shake Leprechaun jsem vyhrál hry zdarma a taky pěknou sumu. Byl jsem tak šťastný a nahrál jsem vše svým mobilním telefonem - myslel jsem, že to mohu nahrát a podat zprávu o svém štěstí.


Hrál jsem, pak trochu (i jiné hry) a odhlásil jsem se. Po opětovném přihlášení se mi stále zobrazuje hláška, že hra Shake Shake není uzavřena a že tak mám učinit. Ale to nejde!


V chatu mi bylo řečeno, že to musí zkontrolovat a ozvou se.


No a teď si pomalu říkám, o čem to celé je nebo jestli to není zdržovací taktika - ale nechci nikomu nic vyčítat.


Casino Guru má na Spinrio dobré hodnocení – proto jsem se tam zaregistroval.

LG





Automaticky přeloženo:
Sommer2021
před 2 roky

Dobrý den, děkujeme, že jste si zkontrolovali hodnocení kasina před registrací a hraním. 🙂

Zdá se mi, že hra, kterou jste hráli, může trpět nějakým technickým problémem na straně poskytovatele. V takovém případě se kasino musí nejprve poradit s poskytovatelem. Vždy existuje možnost, že nějaká technická chyba způsobí problémy. Vzhledem k tomu, že toto kasino má pěknou pověst, dal bych personálu nějaký čas na objasnění případných překážek.

V tuto chvíli můžeme jen hádat.

Dejte nám prosím vědět o jakémkoli pokroku.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den Radko,

Děkuji vám za vaši zprávu.

Ano – nyní počkám a uvidím, jak rychle dokáže Spinrio takové chyby opravit. Vzhledem k tomu, že mám dokonce video a snímky obrazovky, je to uklidňující.

Co se týče ověření, nahrál jsem bez problémů všechny dokumenty, které byly akceptovány ve všech ostatních kasinech - předpokládám tedy, že k úplnému ověření dojde brzy.

V neděli jsem poslal zprávu se všemi podrobnostmi na podporu a budu průběžně aktualizovat zde na fóru.

Měj se hezky.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Radka byl odstraněn
Sommer2021
před 2 roky

Ahoj léto 2021,

děkujeme za sdílení vašich postřehů s komunitou 🙂!

Je osvěžující vidět zkušené hráče, kteří vědí, jak věci fungují.

Těšíme se na "slyšení" novinek.

Hezký den i tobě.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den Radko,

yay ... Spinrio vyřešilo problém s hrou, výplata je nyní schválena a v chatu mi bylo řečeno, že bude brzy vyplacena.

Děkujeme také za vaši podporu 😉


Automaticky přeloženo:
Sommer2021
před 2 roky

Ahoj Summer2021,

Už jste skoro tam 😉. Zkřížené prsty! Těšíme se na vaše další dobré zprávy. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobré ráno,

Peníze už jsou - Spinrio mohu ostatním jen doporučit.


Řekněte prosím Danielovi, že není nutná žádná stížnost. Díky

Hezký den, milá Radka


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Sommer2021
před 2 roky

Nemusíš mi říkat, všechno jsem si přečetl tady 😀Díky za aktualizaci 👍

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu