DomůFórumDiskuze stížnostíKASINO ZLATÉ HVĚZDY

KASINO ZLATÉ HVĚZDY

před 4 roky od Shitta2020
|
9 911 zobrazení 24 odpovědí |
|
1 2
před 4 roky

*** UPOZORNĚNÍ PRO VŠECHNY HRY ***


NEHRAJTE NA KASINO GUNSBET NEBO KASINO ZLATÉ HVĚZDY!


Nejprve mi dovolte vyjasnit jednu věc. Sdílím s vámi všechny své zkušenosti, abyste se mohli lépe rozhodnout při výběru online kasina, ve kterém budete hrát.


Zadruhé, jsem si vědom odpovědného hazardu, a to není případ „ztráty peněz z hazardu" a následného pláče! Dobře vím, jak fungují online kasina! Jsem si dobře vědom, jak dlouho jim trvá výběr, takže s tím bylo řečeno, že by bylo naprosto bizarní, proč by se někdo rozhodl začít hazardovat s velkým množstvím peněz!


Tyto „sesterské" weby vyděmaly z mých bankovních účtů více než 9 000 AUD! Ani jsem si neotevřel účet u Guns-bet ???? Tým podpory je naprosto nechutný jednat! Tato záležitost mohla být vyřešena, když byla zvýšena na 4 000 $ AUD, avšak žádné kasino nečinilo proaktivně nic, aby zabránilo opětovnému výskytu transakčních problémů, a v důsledku toho jsem z kapsy přes 9 000 AUD.


Vybírejte moudře, držte se dál od těchto dvou, protože jsou podvodníci! I když jsou držiteli licence, určitě by neměli, protože jsou určitě 100% podvodníci!


Automaticky přeloženo:
Shitta2020
před 4 roky

Ahoj, co se přesně stalo? 😲 Hrali jste v Golden-star a oni vložili peníze na váš účet v kasinu bez vašeho souhlasu, nebo co se stane?

Upraveno autorem před 4 roky
Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Jo, vytvořil jsem účet se zlatou hvězdou provedenou vkladem a tam byl platební procesor nacpaný jako duplikáty nebo odečtení z mého účtu! Aby to bylo ještě horší, měl jsem „VIP MANAŽERKU", kontaktujte mě a nabízel mi bonusy za zlatou hvězdu, ale ona byla ze sázek na zbraně, a pak jsem dostal e-maily ze sázek na zbraně, které mi nabízely bonusy, a ani jsem si u nich neotevřel účet, což jsem zpochybnil a vy byste to zjevně „vložil" 700 $ tam

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

file vidět

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

tento file byl můj „VIP MANAGER", který tvrdil, že bude řešit problémy a ne

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

file file jsou naprosto ** díry

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

filefile je to opravdu špatné

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Golden Star převzali z mého účtu 8 500 aud

Automaticky přeloženo:
Shitta2020
před 4 roky

Sakra, to vypadá opravdu špatně, ale podobné problémy jsme už měli s jiným kasinem (Joka Room) zde na našem fóru. Jaká je současná situace? Stále máte peníze jako zůstatek na svém účtu v kasinu?

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Ne, nemám přístup k mému účtu!

Hlásil jsem to, když to byla jen 3 200 $ zlatá hvězda a náhodná sázka 700 $

Automaticky přeloženo:
Shitta2020
před 4 roky

Pokud se poplatky na vašem účtu odehrávají bez vašeho souhlasu, měli byste okamžitě kontaktovat svou banku, zablokovat své karty a požádat o vrácení peněz. Alespoň to bych udělal.

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

nikdy nekonali file „čekající"

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Ale někteří z nich měli několik autorizovaných, kteří nikdy nebyli úspěšnými vklady na můj účet?

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Tam legit nejnižší! Omlouvám se, ale ano, teď jsem z toho vzteklý

Automaticky přeloženo:
Shitta2020
před 4 roky

Chápu to, ale teď je řada na vaší bance. Opravdu s nimi musíte mluvit, aby za vás mohli získat peníze zpět.

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Ne, je to zpracovatel plateb

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Nikdo nezískal přístup k mému účtu, mé kartě ani ničemu podobnému

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Pokud něco koupíte online a nedostanete to, na koho se obrátíte na firmu nebo banku?


co když vám firma naúčtuje duplicitní částky? S kým kontaktujete svou banku nebo firmu?

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Neměl bych ani muset jít do banky!


jako legit! Kasino by se tam mělo zabývat obchodem!


jaký absolutní vtip !!! A proto by tam NOBODY I REPEATED NOBODY měli hrát!

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Nikdo nezískal přístup k mému účtu, mé kartě ani ničemu podobnému

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Zpracovatel plateb musí požádat o peníze vaši banku a pokud nemáte peníze na svém bankovním účtu, pak vaše banka evidentně poslala peníze zpracovateli na základě jejich žádosti. Vaše banka by vám tedy měla sdělit, proč poslala peníze zpracovateli, pokud jste o to nikdy nepožádali.


A prosím, snažte se vyhnout zveřejnění každé věty v jednom příspěvku. Je velmi obtížné číst a sledovat.

Upraveno autorem před 4 roky
Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky