FórumDiskuze stížnostíJak zajistím, aby můj účet vyhovoval, pokud správce odmítne...

Jak zajistím, aby můj účet vyhovoval, pokud správce odmítne...

před rokem od moneymonsta73
|
2695 zobrazení 0 odpovědí |
|
před rokem

Takže tady je situace.

Kromě mého pokračujícího sporu s kasinem Zodiac jsem nadále hrál na stránkách ČR.

Protože mé staré účty související s mým sporem byly uzavřeny =, na základě vlastního souhlasu administrátora, protože jsem se nezeptal ani nesouhlasil s jejich „Jsme tu, abychom vám pomohli, protože vám nechceme platit" vedlejší hra o zodpovědném hraní.

Ani neřekli, že tam nemůžu hrát.

Vytvořil jsem tedy nové účty CR pod novým e-mailem a vytvořil jsem pouze 1 od každého, abych se vyhnul duplicitním nebo ,=více účtům.

Věděl jsem to již dříve, ale v rámci této struktury více účtů mi byly vyplaceny již mnohokrát.

Bez ohledu na to, NYNÍ bych byl v souladu a dodržoval Podmínky stanovené všemi weby ČR.

Ale samozřejmě je tu problém.

Před 2,5 týdny jsem vytvořil nové účty Casino Classic, Captain Cooks, Quatro, Villento, VirtualCity a Casino Kingdom.

Samozřejmě ne najednou, ale v průběhu posledních 3 týdnů od zamítnutí mé stížnosti ZDE. (Ale ne prostřednictvím kamenného soudu)

Každopádně téměř každá stránka CR přichází s nějakým uvítacím bonusem v rozmezí od 1 $, za 80 otočení, 5 $ za 100, 10 $ za 150 a množství smíšených uvítacích bonusů buď za váš 1. vklad nebo kombinaci vaší počáteční hrstky. pro vklady.

Můj první vklad proběhl tak, jak byl vždy propagován.

100% bonus za zápas. Dobrý.

Pak se ale vše začalo měnit.

Na další stránce byl můj první vklad proveden a nebyl okamžitě připsán, ale někdy přijde o chvíli později.

Jen to nikdy nepřišlo.

3. místo, to samé. Nebyl přidán žádný bonus.

4. místo bylo také stejným výsledkem 'Žádný bonus pro mě'.

5. místo stejné.

Oh, po druhém webu jsem šel na chatovou podporu, pokusím se získat skutečnou osobu, se kterou bych mohl mluvit, a chatovací robot to prostě neměl.

Takže po několika vybraných manipulativních klíčových slovech pro získání skutečného člověka podpora botů naznačila, že mě převádějí ke svým kolegům, kteří mi dále pomohou s dotazem.

Jen se to vrátilo ke stejnému starému" "Jste 12. v pořadí a vaše očekávaná doba čekání je 43 minut."

Teď nevím jak vy, ale CR mě nutí čekat.

Mají už dlouho. Ještě před mým sporem.

Ale od mého sporu se to jen zhoršilo. Začal jsem tedy chat nahrávat a poté jsem pokračoval v psaní směrování na podporu, abych zjistil, zda mohu získat definitivní odpověď na stav mých současných účtů a jaká byla/je dohoda s tím, že se moje bonusy nepřidávají.

To bylo před 2,5 týdnem. Stále se mi neozvala podpora. (A dokonce jsem napsal e-mail bez nadávek nebo jménem, věřte tomu nebo ne)

Takže z dlouhé turbulentní historie s CR mě digitálně institucionalizovali, abych to nechal být a doufal, že někdy, nejlépe než budu mít další žádost o stažení, abych se vyhnul dalšímu sporu.

Celkem jsem napsal 3 podpůrné e-maily a 1 pro RiskManagement, protože jsou to „volající volající", kteří vždy zakládají své akce na tom, co je pro kasino nejlepší....Ehm!! Myslím 'hráči. 😉 😉

Minulý víkend byla k dispozici nová úžasná nabídka přímo z mého účtu na kartě propagace tge.


140% vyrovnávací bonus na váš příští vklad 20 $ nebo více


Samozřejmě jsem se přihlásil, vložil 20 $ a doufal v to nejlepší. .


A ČR mě opět naprosto Zklamala tím, že nesplnila svůj propagační slib.

Nejen to, ale moje nově vytvořené účty již nebyly na stříbrné úrovni, ale VŠECHNY byly nyní na platinovém stavu!

Což, pokud už víte, úrovně stavu v CR nejsou takové, jaké se zdají být. Žádná z úrovní nemá žádný skutečný přínos. Nechci se do toho pouštět, ale ve skutečnosti je lepší zůstat na nižších úrovních.

Nejlepším důvodem jsou prostě náklady. Stále dostanete docela dobré nabídky a je to stále dost levné pro téměř každého.

I když ve svém postupu nemáte ve skutečnosti žádné slovo, protože body se budou automaticky sčítat (kromě hraní pod požadovaným bodem za daný měsíc, být na vyšších úrovních skutečně zaručuje jen jednu věc, jen to stojí více tto získejte dobré bonusy, takže hraní (a prohrávání) stojí víc.

Takže teď nejen NEZÍSKÁVÁM bonusy k prvnímu vkladu ze všech mých nově vytvořených účtů, ale teď si ani nemůžu užívat příležitostné úrovně stavu.

Takže včera večer po vkladu v Casino Kingdom jsem se znovu přihlásil do 150% promo akce, nedostal jsem ji, a tak jsem šel na chatovou podporu, kde jsem se ujistil, že mluvím s člověkem a k mému překvapení už po 8 minutách, skutečný člověk se připojil k widgetu chatu.

Mohl by to být začátek nového a přátelského vztahu mezi ČR a mnou?

🙂 Vím, že odpověď už znáte.

SAKRA NE!!!

Jak probíhal jednostranný a sarkastický chat s podpůrným agentem 'L', rychle jsem si uvědomil, že CR spolu s RM nikdy nic neusnadní nebo bez spravedlivého podílu nebo zátarasů, objížděk a propagací, které nikdy neudělají dobře.

Alespoň mně ne.

Když jsme ukončili chat, tento agent podpory se svědomitě vyhýbal zodpovězení otázek, které s cpl nesouvisejí, abych zjistil, jaký druh odpovědi dostanu (položil jsem otázky cpl týkající se průměrné doby, po kterou se RM spojí s někým, kdo odešle žádost o výběr na cokoliv 5 000 $ nebo vyšší. Podpora jednoduše odmítla na cokoliv odpovědět nebo poskytnout jakoukoli skutečnou odpověď, i když je uvedeno „48 hodin nebo méně")

Pak mě v podstatě nazve lhářem, protože: „Kontaktoval jsem to u svého manažera a nabídka, o které mluvíte, na 150% bonus za vyrovnání, NEEXISTUJE".

😘 !*@^# Promiňte??

Řekl jsem: "Kolik chcete vsadit? Kdybych to mohl nahrát do tohoto chatu, viděli byste to sami. Pak mi řekněte, kolik to neexistuje. Řekněte mi, kam to mám poslat, a já to pošlu dřív, než zavřít tento chat."

I když jsem věděl, kam to poslat, a už jsem to věděl, chtěl jsem se pokusit vyjádřit svůj nárok přímým a přesným způsobem, abych zjistil, jestli ho dokážu přimět, aby přidal můj bonus.

Jednoduše odmítl a řekl mi, abych poslal RM am a oni se mi ozvou.

Noooooooo! Ne RM! Prostě se mi NEVRÁTAJÍ. Jako kdy jindy. Pokud mi to neřekne, že mi na mou žádost uzavřeli účty. Lol.

Takže, co teď?

Otevřu znovu spor s ČR?

Na této platformě? Koneckonců, Casino Guru skutečně získalo zástupce Zodiaka, aby napsal jediný a definitivní komentář přímo zde na této stránce, možná bych měl.

Co byste udělali vy?



filefilefile


Hmmm, na nabídku, která neexistuje, mi to přijde docela živé... Šok.


Happy Gamblin'; Tobě.

MoneyMonsta73





Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky