Ahoj všichni,
Chcete zde varovat hráče a upozornit guru kasina. V současné době právní zástupci začali pracovat prostřednictvím soudů Carribjustice proti Techoptions BV (Ivibet/Hellspin) mým jménem.
Můj účet u Ivibet byl plně ověřen, a když jsem požádal o výběr, požádali o další ID. Dodal jsem svůj rodný list (kromě mého řidičského průkazu), který byl přijat a poté s retoraktivitou nepřijat. Pak jsem dodal věkovou kartu. Pak mi bylo řečeno, že potřebuji čtvrtý doklad totožnosti. Bylo mi řečeno, že když přiletím domů k matkám (je 3 hodiny a do jiné země) a udělám si svůj starý průkaz (vyprší za rok), všechno bude v pořádku. Za dva dny a 140 EUR na letenky a cestování později jsem to poslal a bez jakéhokoli vysvětlení mi bylo řečeno:
'Vážený hráč,
Vaše žádost o znovuotevření účtu byla bohužel bezpečnostním oddělením zamítnuta.
Doufáme ve vaše pochopení.
S přátelským pozdravem,
tým podpory kasina'
Kasino porušilo své vlastní podmínky a záměrně mi způsobilo stres a výdaje a zjevně si nepřeje znovu otevřít můj účet. Můj výběr ve výši 350 EUR stále nebyl zpracován, a proto na mě moji právní zástupci v dave parker zahájili právní kroky.
Upozorňuji všechny hráče a casinoguru na své zkušenosti, díval jsem se online a nejsem jedinečný, toto caisno vykazuje chování scatterhall, šílenců (které mají casinoguru stále na svých stránkách bez varování) a dalších, kteří hráče okradli.
Dále budu kontaktovat všechny pobočky.
Hello all,
Want to warn players here and give casino guru a heads up. Currently solicitors have begun work through Carribjustice courts against Techoptions B.V (Ivibet/Hellspin) on my behalf.
My account at Ivibet was fully verified, then when i requested a withdrawal they asked for additional ID. I supplied my birth certificate (in addition to my driving licence) which was accepted then retoractively unacceptaed. I then supplied my age card. I was then told then need a fourth ID document. I was told if I flew home to my mothers (shes 3 hours and a different country away) and got my old license (expires in a year) everything would be fine. Two days and €140 on plane tickets and travel later I sent this in and without any explaination i was told the following:
'Dear Player,
Unfortunately, your request for the account to be reopened has been denied by the security department.
We are hoping for your understanding.
Kind regards,
Casino support team'
The casino has breached their own terms and deliberately caused me stress and expense and clearly has no desire to reopen my account. My withdrawla of €350 euros has still not been processed and as such my solicitors at dave parker have begun legal action for me.
I am warning all players and casinoguru of my experience, i have looked online and i am not unique, this caisno is exhibiting behaviours of scatterhall, madmoney (whom casinoguru still have on their site with no warning) and others that have stolen from players.
I will contact all affiliates next.