FórumDiskuze stížnostíCasino Gods čistí výhry

Casino Gods čistí výhry

před 4 roky od Packleader
|
5084 zobrazení 1 odpověď |
|
před 4 roky

Ahoj všichni,

Sleduji radu někoho, kdo mi poradil, abych zveřejnil svůj problém na několika fórech.

Začnu od nuly.

Dne 23.5.2012 jsem v kasinu Gods vložil vklad 250 € a uvítací bonus získal více než 100%. Pak měl zůstatek 500 €. Sázka byla 40x bonus, takže 10k.


Začal jsem hrát několik dní do 28. května 2018, měl jsem přes 10 tisíc a v té době jsem měl na svém účtu 1974,69 EUR.


Téhož dne jsem se znovu přihlásil a téměř jsem spadl. Zůstatek 250 € ??


Dobrá podpora psala, nemohl pomoci a předal ji.


Obdržel jsem e-mail ve stejný den, porušil jsem podmínky bonusu, důvod porušení vysoké sázky, sázka mezi 14-30 €. Byl povolen pouze vklad ve výši 5 EUR. Ale udělal jsem pár nákupů funkcí, takže to byla moje chyba a zisk byl oprávněně pryč.

Také mi poslal seznamy se všemi úkoly, vše je jasně rozpoznatelné a správné.


Dobře, pomyslel jsem si, dostal jsem svůj vklad 250 € znovu, zkuste to znovu.

Žádný bonus není aktivní, skutečné peníze 250 €. Takže žádná pravidla bonusů.


Začal hrát a vydělal 100 EUR na nákup Feature Buy za zůstatek 185 € s White Rabbit. (Žádný bonus, žádný problém). Bonus vyplatil více než 1500 EUR.


Na konci dne jsem měl zůstatek 1801 EUR, šel jsem do pokladny a požádal o platbu.

Poté se za 5 dní začal ověřovací maraton. Ale žádný problém nefungoval.


Dne 5.6.20 se přihlásím a nemůžu uvěřit svým očím, zůstatek na účtu 250 EUR, chtějí si dělat srandu, pomyslel jsem si.


Živý chat znovu nemohl pomoci, ale předal jej.

Znovu jsem dostal e-mail, že jsem porušil podmínky bonusu. Ze stejného důvodu a stejného připoutání, jaké tam bylo poprvé.

Sázka na nejvyšší sázku mezi 14-30 €.


Nejprve nebyl aktivní žádný bonus.


Za druhé, dokonce jsem vsadil 100 EUR.


Takže naprostý nesmysl.


Nyní jsem požádal o všechny záznamy od mého prvního vkladu a také jsem se obrátil na interní úřad pro stížnosti.


Buď je to hloupé, nebo mě chtějí jen vytrhnout. Z dokumentů by však mělo být jasné vše.

V každém případě zůstanu naladěn a nenechám se unesl.


V tomto smyslu, hezký víkend

Upraveno autorem před 4 roky
Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Podle toho, jak jste popsali svou situaci, věřím, že máte právo, a kasino by vám mělo vyplatit výhru.

Pošlete svou stížnost zde: https://casino.guru/complaints/create/1

Uděláme, co bude v našich silách, abychom vám pomohli.

Upravil Daniel před 4 roky
Důvod: úprava odkazu
Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky