DomůFórumDiskuze stížnostíBeem Casino se nevyplácí

Beem Casino se nevyplácí

před 2 roky od Michid
|
6 415 zobrazení 23 odpovědí |
|
1 2
před 2 roky

Dobrý den, mám problém s kasinem Beem. Je to asi 1500 eur. Pokaždé, když se na to zeptám, objeví se další výmluva. Již jsem podal stížnost. můžete prosím pomoci

Automaticky přeloženo:
Michid
před 2 roky

Ahoj, možná vás bude zajímat naše vlákno o kasinu Beem.

Abych to shrnul, kasino bylo loni slušné, ale od začátku letošního roku to bylo horší a mnohem horší. Něco se tam muselo stát a mnoho lidí má problémy se zpožděným výběrem. Vím o případech, kdy hráči nakonec dostali výplatu po mnoha týdnech, takže ještě není vše ztraceno.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Teď budu čekat do středy příští týden. Poté 14denní lhůta skončí. Pak bych podal stížnost. Ztratil jsem důvěru v Beem Casino. A doufám, že mi pak pomůžete

Automaticky přeloženo:
Michid
před 2 roky

Ahoj,

pokusíme se vám pomoci získat vaše výhry, doufejme, že kasino Beem bude stížnostem věnovat trochu pozornosti.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Děkuji, jak jsem řekl, počkám do středy. Pokud se do té doby nic nestane, dám vám vědět

Automaticky přeloženo:
Michid
před 2 roky

Budeme tady. Držíme palce – doufáme, že naši pomoc nakonec nebudete potřebovat!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Děkuji mnohokrát

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dnes jsem znovu požádal podporu. Jediná informace, která se objevila, byla, že bych měl pár minut počkat. Po více než 30 minutách čekání přestala reagovat i podpora. Nyní jsem poslal email, kde jsem výslovně napsal, že pokud se do středy nic nestane, podám reklamaci. Jsem zvědavý, jestli dostanu odpověď

Automaticky přeloženo:
Michid
před 2 roky

Nemůžu říct, že by mě to překvapilo 🙁.

Jejich hodnocení před pár týdny výrazně kleslo a nezdá se, že by se kvalita jejich služeb v dohledné době zlepšila.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Abych byl upřímný, po tom, co jsem v posledních dnech četl, nejsem překvapený. Můj e-mail byl samozřejmě Beem Casino ignorován. Pak mi asi nezbude nic jiného a musím podat reklamaci. Doufám, že tak dostanu své peníze

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dnes jsem podal stížnost. Protože minulý víkend Beem Casino tvrdilo, že bude zpracováno během týdne, ale protože se nic nestalo a můj email byl ignorován, podal jsem nyní stížnost. Doufám, že mi můžete pomoci

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Michid
před 2 roky

Ahoj Michide,

Uděláme maximum, abychom vám pomohli. Vyzývám vás však, abyste si našli slušnější kasino ke hraní – věřím, že jste to již plánovali.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Děkuji mnohokrát, že mi chcete pomoci. Zatím stále čekám na uznání mé reklamace.


Ano, v budoucnu se takovým kasinům rozhodně budu vyhýbat

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Proč byla stížnost, kterou jsem podal včera, jednoduše smazána?

Jiný hráč dnes podal stížnost a byla otevřena. Nyní jsem podal další stížnost, doufám, že tentokrát bude fungovat nebo že mi bude sdělen důvod, proč není akceptována

Automaticky přeloženo:
Michid
před 2 roky

Ahoj Michide,

Vidím, že vaše nedávná stížnost podaná 22. 6. čeká na schválení:

file

Můžete prosím zkontrolovat, zda je to v pořádku?

Stížnosti nemažeme, tím jsem si jistý. Dokud však nebude vaše stížnost přijata, ostatní hráči nemají přístup, pouze vy a tým pro stížnosti.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Přesně tuto stížnost jsem podal včera. Ale taky jsem psal reklamaci 5. června a ta byla rázem pryč

Automaticky přeloženo:
Michid
před 2 roky

Upřímně řečeno, nevidím takovou stížnost. Ale řekl jsi, že jsi totéž napsal znovu, že?

Takže tato současná stížnost na Beem Casino (opět) pokrývá váš problém, mám pravdu?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, přesně o den později jsem znovu podal stejnou stížnost na Beem Casino.

Automaticky přeloženo:
Michid
před 2 roky

Takže žádná stížnost nechybí a nemá smysl podávat dvě stejné stížnosti, takže je to asi lepší takto. 🙂

Dejte prosím týmu pro stížnosti čas, aby se s vámi spojil.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Stížnosti, které jsem založil 5. června, náhle zmizely o den později. Podal jsem tedy stejnou stížnost znovu. Ano samozřejmě počkám

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky