před 2 dny
0
Měl jsem úspěch s Barclays, je to debetní nebo kreditní karta?
Měl jsem vrácení peněz na kreditní kartu pod nesprávným MCC, nemám tušení, zda obchodníci odpověděli, protože jsem měl stejný druh „stále v šetření" a dal jsem 6 týdnů, ale předpokládal jsem, že se jedná o obecnou odpověď od společnosti Barclays, protože hazardní hry jsou na kreditních kartách blokovány a nechápu, jak by to mohli obchodníci napadnout.
Dejte mi vědět, s čím bych mohl potenciálně pomoci, také je nás na tomto fóru dost, abychom pomohli.
I had success with Barclays, is it debit or credit card?
I had a refund on the credit card under incorrect MCC, no idea if merchants have responded as I had the same sort of "still under investigation" and give 6 weeks but assumed this was a generic response from Barclays as gambling is blocked on credit cards and I can’t see how the merchants could challenge this.
Let me know what I could potentially assist with, also there are enough of us on this forum to help out.
Aktualizace v mé bance. Pokud jste v Austrálii a máte kartu Mastercard, banka vás nebude podporovat bez ohledu na to, zda se jedná o nesprávný MCC. Po ztrátě 20 000 AUD za 3 měsíce a po podání stížnosti mi nabídli konečnou přímou náhradu od samotné banky za 1 000.
Doufám a přeji všem to nejlepší na vaší cestě při získávání zpětných zúčtování z těchto podvodných kasin. Prosím, buďte silní a už nikdy nesázejte.
Update on my bank. If you are in Australia and with Mastercard the bank won’t side with you no matter if it’s incorrect MCC. After losing 20k AUD in 3 months and raising up the complaint they have offered me a final direct refund from the bank themselves for 1k.
I hope and wish everyone the best on your journey in getting your chargebacks from these scam casinos. Please stay strong and never ever gamble again.
Děkuji mnohokrát za odpověď. Opravdu si toho vážím, ani vám nedokážu říct, jak moc mě to ovlivnilo. Hlavně o tom s nikým nemluvit, protože se za sebe příliš stydím a stydím se. Moje děti jsou díky bohu na Vánoce úplně vyřízené, ale já jsem se kvůli tomu trochu zadlužil, protože jsem je kvůli mým problémům nemohl bez nich vidět. V tu chvíli se snažím jíst a spát. Abych byl upřímný, je hezké o tom mluvit s ostatními. Je to s debetní kartou Barclays. 30 dní na odpověď obchodníka vypršelo a jeden obchodník to zpochybnil. Ale o ostatních jsem nic neslyšela. Takže netuším. S každým, s kým mluvím, se mi z Barclays říká tolik různých věcí. Ani nevím, jestli mi odmítnou vrátit peníze, i když obchodník nereaguje. Přál bych si, abych je zpochybnil pod nesprávným mcc, ale neuvědomil jsem si, že bych mohl. Ještě jednou děkuji. Upřímně si toho moc vážím.
Thank you so much for replying. I really do appreciate it, I can't even begin to tell you how much this has affected me. Especially not speaking to anyone about it because I'm too embarrassed & ashamed of myself. My kids are completely sorted for Christmas thank god but I have got myself into a little debt for it as I couldn't see them go without because of my Issues. I am struggling to eat & sleep at the minute. To be honest it's just nice to speak to others about it. It is with Barclays debit card. The 30 days for merchant to respond is up & I have had the one merchant disputing it. But haven't heard a thing about the others. So have no idea. I am getting told so many different things from Barclays with everyone I speak to. I don't even know if they will refuse giving me the money back even if the merchant doesn't respond. I wish I had disputed these under the incorrect mcc but I didn't realise I could. Thank you again. I honestly really appreciate it.
Jiní mohou být schopni pomoci obchodníkům reagovat, protože vím, že několik z nich to zpochybnilo, možná se potřebují podělit o to, co řekli, jako by si vymysleli vaše údaje, pak se vraťte do banky a informujte je, že jste se nezaregistrovali/ převzetí zboží atd.
Pokud jde o vrácení peněz bankou, pokud žádná odpověď, vrátí vám peníze, nebudou vám vrácení peněz odmítat, doporučuji je kontaktovat a požádat je o více času, aby vás informovali o případných výzvách. Pokud žádné námitky a poté požádejte o vrácení peněz, problém, který jsem měl s Barclaycard, je takový, že pokud ve skutečnosti nemluvíte o sporech, pak nejsou správci nejlepší, znovu jim zavolejte a požádejte o promluvu při sporech, dají vám správnou odpověď. Za předpokladu, že žádná odpověď, pak byste měli dostat vrácení peněz docela rychle.
Pokud jde o dobře provedenou závislost na tom, že jste se již zaregistrovali na Gamstop, zkusili jste také nainstalovat Gamban, je to zdarma obyvatelé Spojeného království, myslím, že je k dispozici prostřednictvím talk, ban, stop?
Others may be able to assist with merchants responding as I know a few have challenged it back, maybe need to share what they have said as if they have made up your details then go back to bank and notify them you didn’t sign up/receive the goods etc.
Regarding the bank refunding, if no response then they will refund they won’t deny you a refund, I suggest contacting them for an update and if they need more time request they update you in regards to any challenges. If no challenges then request a refund, the issue I had with Barclaycard is unless you actually speak to disputes then the handlers are not the best, again call them and ask to speak to disputes they will give you the correct answer. Assuming no response then you should get the refund pretty quickly.
Regarding the addiction well done on already being signed up to Gamstop have you also tried to install Gamban it’s free UK residents I think available through talk, ban, stop?
Jiní mohou být schopni pomoci obchodníkům reagovat, protože vím, že několik z nich to zpochybnilo, možná se potřebují podělit o to, co řekli, jako by si vymysleli vaše údaje, pak se vraťte do banky a informujte je, že jste se nezaregistrovali/ převzetí zboží atd.
Pokud jde o vrácení peněz bankou, pokud žádná odpověď, vrátí vám peníze, nebudou vám vrácení peněz odmítat, doporučuji je kontaktovat a požádat je o více času, aby vás informovali o případných výzvách. Pokud žádné námitky a poté požádejte o vrácení peněz, problém, který jsem měl s Barclaycard, je takový, že pokud ve skutečnosti nemluvíte o sporech, pak nejsou správci nejlepší, znovu jim zavolejte a požádejte o promluvu při sporech, dají vám správnou odpověď. Za předpokladu, že žádná odpověď, pak byste měli dostat vrácení peněz docela rychle.
Pokud jde o dobře provedenou závislost na tom, že jste se již zaregistrovali na Gamstop, zkusili jste také nainstalovat Gamban, je to zdarma obyvatelé Spojeného království, myslím, že je k dispozici prostřednictvím talk, ban, stop?
Others may be able to assist with merchants responding as I know a few have challenged it back, maybe need to share what they have said as if they have made up your details then go back to bank and notify them you didn’t sign up/receive the goods etc.
Regarding the bank refunding, if no response then they will refund they won’t deny you a refund, I suggest contacting them for an update and if they need more time request they update you in regards to any challenges. If no challenges then request a refund, the issue I had with Barclaycard is unless you actually speak to disputes then the handlers are not the best, again call them and ask to speak to disputes they will give you the correct answer. Assuming no response then you should get the refund pretty quickly.
Regarding the addiction well done on already being signed up to Gamstop have you also tried to install Gamban it’s free UK residents I think available through talk, ban, stop?
děkuji za odpověď. Do mé aplikace jsem obdržel dopisy, že obchodník odeslal informace o transakcích a doufají, že to vyřeší, ale pokud ne, kontaktujte je. V mé aplikaci se nezobrazuje nic z toho, co obchodník řekl, ale po telefonu v podstatě ukázali seznam transakcí u vkladů, že jsem měl možnost od nich vybrat, také že jsem nekontaktoval jejich zákaznický servis, ačkoli tato společnost je nedohledatelné. Kontaktoval jsem poskytovatele plateb, který mi o nich neposkytne žádné informace, a řekl jsem, že musím kontaktovat svou banku nebo policii a jsou to jediní lidé, kteří také poskytnou informace. Zvláštní je, že s tímto jediným obchodníkem jsem měl spor o 10 transakcí. 4 z nich zpochybnili, 4 moje banka uzavřela s tím, že jsem po prvním cyklu zpětného zúčtování odpovědný a nežádal jsem o další důkazy a 2 čekají na odpověď. Všichni jsou stejní lidé, takže nemají ponětí, co se děje. Dnes nebo zítra mi má zavolat manažer, takže se na všechno zeptám a doufám, že dostanu nějaké odpovědi. Největší z nich je s výplatou a pokud bych od nich mohl dostat své peníze zpět, byl bych bez dluhů, protože jsem si musel brát půjčku za půjčkou. Ale rozhodně u nich nemám naději. Teď už jen čekat na ostatní. Máte nějakou radu na ty rychlé? Četl jsem, že to zpochybňují. Nikdy mi ani neodpověděli. Tak stresující. Gam Ban nemám, ale určitě se na to podívám. Děkuji mnohokrát
Thank you for your reply. I have received letters on my app saying the merchant has sent information on the transactions & they hope this resolves it but if not to contact them. There is nothing showing on my app of what the merchant has said but over the phone they have basically showed a transaction list on deposits saying I had a chance to withdraw from them, also that I haven't contacted their customer service although this company are untraceable. I contacted the payment provider who will not give me any information on them & said I need to contact my bank or police & that's the only people they will supply information too. Strange thing is, there were 10 transactions I disputed with this one merchant. 4 of them they have disputed, 4 has been closed by my bank saying I was liable after the first chargeback cycle & not asking for anymore evidence & 2 they are waiting for a response. They are all the same person so have no idea what is happening. I am supposed to be getting a call from a manager today or tomorrow so will question everything & hopefully get some answers. The biggest one I have is with pay op & if I could get my money back from them, I would be debt free as I have had to take out loan after loan. But I definitely have no hope with them. Just waiting on the others now. Do you have any advice on the quick bit ones? I have read that they dipute these. They have never even responded to me. So stressful. I don't have Gam Ban but will definitely look into this. Thank you so much
Mám otázku: vzal jsem si několik půjček a vyčistil své dluhy na kreditní kartě, několikrát jsem e-mailem společnostem vydávajícím kreditní karty napsal, že mám závislost a chci svůj účet uzavřít a kartu zablokovat. Neudělali to a znovu jsem vyčerpal kreditní karty. Podal jsem další stížnost, abych vyrovnal svůj dluh, pokud to nepotvrdí, myslíte si, že finanční znalec bude na mé straně nebo na straně společností vydávajících kreditní karty?
I have a question: do I’ve taken out multiple loans and cleared my credit card debts, I emailed the credit card companies multiple times saying I’ve got an addiction and I want my account closed and card blocked. They didn’t do this and I’ve maxed out the credit cards again. I’ve put another complaint in to clear my debt, if they do not uphold this do you think that the financial obundsman will side with me or the credit card companies?
Jen jsem vám všem chtěl dát vědět, že mi Artsrid a Finnart vrátili všechny peníze, nereagovali 2 týdny, ale všechny peníze mi dnes přišly do banky.
Just wanted to let you all know I’ve got all money refunded from Artsrid and Finnart, they hadn’t responded in 2 weeks but all money come into my bank today.
Jaký byl poslední e-mail, který jsi jim poslal, kamaráde? A jejich konečná odpověď?
What was the final email you sent them mate? And their final response?
Právě jsem měl jeden od finnartu, dalších 6 a 4 na artstrid, doufal jsem, že se vrátí teď před Vánocemi.
I’ve just had one from finnart another 6 to go and 4 on artstrid hoping they come back in now before Xmas.
Můj také dostal náhradu Poslal jsem jim kousavý e-mail v podstatě s tím, že jsem viděl, že nejsem jediný, koho odhánějí falešným e-mailem, že vrácení peněz bylo vydáno. A všichni lidé, kteří dostali tyto e-maily, se nyní připojují síly, aby zahájily právní kroky proti společnosti přijaté finanční prostředky včera
Mine too i got refund i sent them a scathing email basically saying that I could see that I am not the only person they are fobbing off with the fake email saying refund had been issued .And all the people whom have had these emails are now joining forces to bring legal action against company received funds yesterday
Mohl byste přeposlat všechny e-maily, které s nimi máte? Na
Could u forward all emails u have with them? To kieranclutterbuck1@gmail.com
co tyto ukazují
jako ve vašem prohlášení? Ukazují se jen jako finnart a artstrid
what do these show up
as on your statement? Do they just show up as finnart and artstrid
Myslel jsem, že tohle je. ignorovali moje e-maily a napsal jsem recenzi TP a poslali zpět dlouhý e-mail, jak to nebylo, a požádali o mé bankovní údaje a výpis a pak znovu neodpověděli. Odebrali mi recenzi TP
I thought this was. they ignored my emails and i wrote a TP review and they sent back a lengthy email how it wasnt them and asked for my bank details and statement and then didnt reply again. They got my TP review removed
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.